Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני רוצה לעשות לזוג חלונות אחוריים הכהיית חלוות בשיטה של לייזר.

מישהו יכול להמליץ על מקום שעושה זו באמת הצורה איכותית ומבלי לעשות נזקים לרכב (פרפקציוניסט).

אני מאזור הצפון אבל לא אכיפת לי להגיע גם למרכז לטובת העניין.

תודה.

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

השחרת חלונות ולא הכהיית.

דבר שני יש סיכוי שתיפול על זה בטסט. לא חבל?

יש באיזור התעשיה ברחובות מקום שראיתי פרסום עליו שעושה. 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

למה בעצם לא מדבקה שתהיה זולה יותר ושתוכל להוריד אם תרצה בעתיד/מכירת הרכב לאדם שלא רוצה?

מניסיון שלי המדבקות הטובות מחזיקות לא מעט שנים בלי שינוי.

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, Shab00 כתב:

למה בעצם לא מדבקה שתהיה זולה יותר ושתוכל להוריד אם תרצה בעתיד/מכירת הרכב לאדם שלא רוצה?

מניסיון שלי המדבקות הטובות מחזיקות לא מעט שנים בלי שינוי.

לחבר שקנה רכב הייתה כבר מדבקה.

מספר שנים טובות עברה חלק, (משהו כמו 4-5) עד שבטסט האחרון הפריע לבוחן ופסלו אותו עלייה.

במידה ואתה משקיע הרבה על לייזר/מדבקה אולי שווה למצוא גם מוסך "מקושר" שיוכל לעזור לך בטסטים במקרה ותצטרך. 

עריכה אחרונה על ידי Kooper

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

אין שום טעם להשקיע בהשחרה ב"לייזר".

השחרה איכותית עם מדבקה טובה, תחזיק מספר שנים, תעלה הרבה פחות ותוכל להוריד אותה במידת הצורך- טסטים, שוטרים וכד'.

סתם גימיק שחוץ מהשם המפוצץ, אין בו משהו מיוחד. 

×
×
  • תוכן חדש...