Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעל תג נכה וקיבלתי דוח שצולם על ידי מצלמה באיזור פריקה וטעינה, האם הדוח חוקי? גם אם חניתי לזמן קצר, ולא הפרעתי לתנועה ?

 

תודה

פורסם

על פי חוק חנית נכים, איזור פריקה וטעינה אינו מותר לחניה לרכב עם תו נכה.

 

סייג לרשות חניה

 

3. מבלי לגרוע מן האמור בסעיף 2(א)(3) ו-(4), לא יחול ההיתר שבסעיף 2 על חניה 

...

(תיקון מס' 6) תשע"ז-2017

(8) בשטח פריקה וטעינה שסומן בתמרור (להלן  שטח פריקה וטעינה), במועדים שיועדו לכך בהתאם לתמרור;

 

 

https://www.aisrael.org/?CategoryID=428&ArticleID=1835

פורסם
לפני 7 דקות, Be roo כתב:

על פי חוק חנית נכים, איזור פריקה וטעינה אינו מותר לחניה לרכב עם תו נכה.

 

סייג לרשות חניה

 

3. מבלי לגרוע מן האמור בסעיף 2(א)(3) ו-(4), לא יחול ההיתר שבסעיף 2 על חניה 

...

(תיקון מס' 6) תשע"ז-2017

(8) בשטח פריקה וטעינה שסומן בתמרור (להלן  שטח פריקה וטעינה), במועדים שיועדו לכך בהתאם לתמרור;

 

 

https://www.aisrael.org/?CategoryID=428&ArticleID=1835

אז זה תלוי שעה אני מבין?

פורסם
לפני 5 דקות, itsik30 כתב:

אז זה תלוי שעה אני מבין?

 

הכוונה היא שיש מקומות שבהם איזור פריקה וטעינה הוא כזה בשעות מסוימות.

במקרה כזה בשעות שבהן הוא איזור פריקה וטעינה - החנייה לנכים אסורה (באותן שעות).

 

במקרה שהמקום הוא איזור פריקה וטעינה ללא הגבלת שעות - החנייה לנכים אסורה בכלל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לפי פסיקה (אינה תחת ידי), חניית נכה מותרת לפרק זמן קצר. מוגדרת עד 15 דק' למיטת זכרוני.

כשקיבלתי דוח בת''א עם רכב נכה במקום המסומן לפריקה, ציין הפקח שהרכב שהה למעלה מ 20 דק'.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, tinoki כתב:

לפי פסיקה

התכונת לזו? לא הכרתי
https://www.aisrael.org/?CategoryID=2627&ArticleID=41753
״בסיכומם של דברים מציין ביה"מ העליון, כי במצב הנוכחי לפיו פועלות רשויות מקומיות שונות בישראל, אפשרות חניה של נכה באזור פריקה וטעינה לפרק זמן של 10-15 דקות הוא אינו זמן ראוי ומספק, וכי מתוך הנחה שניידותו של הנכה מיציאתו מן הרכב עד לחנות קשה יחסית, ומתוך הנחה שקניה קטנה בחנות היא עניין של כ-15-10 דקות, יש מקום לאפשר עד 25 דקות חניה ללא מתן קנס.״

מצאתי גם את זו (זה בית משפט לעניינים מקומיים, יכול לעזור אבל אינו תקדים מחייב):
https://www.aisrael.org/?CategoryID=2627&ArticleID=35550
״בית המשפט לעניינים מקומיים בירושלים זיכה מחמת הספק נהגת נכה מעבירה של חנייה במקום השמור לפריקה וטעינה, וזאת לאחר שקבע כי נהג סביר יכול להבין מלשון חוק חניית כי תנאי חניית רכב נכה חלים על כל מקום בו החניה לא מותרת, כולל איזורי פריקה וטעינה״

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

הפס"ד של העליון לא רלוונטי - הוא מ-2013, והתיקון לחוק חניית הנכים הוא מ-2017 (הסעיף הרלוונטי)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ועדיין, אפשר היה לנסות וללכת לכיוון הזה, במידה ואכן הפקח לא ציין זמן. השאלה כרגיל היא האם הזמן וכאב הראש שווים את המחיר. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לנסות תמיד אפשר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...