Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הנה דוגמא שאני וחבר שלי עשינו ל רנו 5 שלו

סלבה יא תותח יתגעגתי אליך!!!

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

Guest תמיר .א.
פורסם

איזה יפה...! חשבתי אולי אני יעשה אצלי גם ככה ! בגולף 92......איפה אני מביא טמבון כזה עכשיו שיתאים ברוחב???? להסתובב ליד מכוניות עם מטר? ומה שיתאים להביא כזה?!:-)

 

אני רציני !

 

תמיר

פורסם

אני חושב שמישהו צריך לפרסם פרוייקט של בניית טמבון בבניה עצמית מפיבר ופירוט מלא מה אתם אומרים?!

פורסם

לכל המעונינים ללמוד איך לעשות ואיך לעבוד עם פיבר מוזמנים לבוא אלי שישי או שבת הזה ואני אדגים ואלמד כיצד לבנות טמבון! אני מאזור הצפון(מעלות).

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אם הייתי גר באזור הייתי בא אבל אני גר בב"ש וטיפה קשה להגיע.

אודה לך אם תוכל לצלם את זה ולהעלות מדריך כדי להקל על מי שרוצה להתחיל ולעצב טמבון.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

  • חודש מאוחר יותר...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כן אני עשיתי לבד

 

את הקרדיט צריך לתת לסלבה שנתן לי טיפים לבנייה והתוצאה לפנייכם

גם את הסקאלות בשעונים בניתי לבד מי שמעוניין שישלח לי ה"פ

פורסם

זה שילוב של שני טמבונים?? או תוספת לטמבון המקורי?

באיזה חומר השתמשת??

אני בניתי תוספת לשלי הנה

אני אעלה בקרוב תמונות של גילוף גריל ,חצאיות וספויילר בנייה עצמית

Pcv0006.jpg

פורסם

את הלוח שעונים אפשר לקנות באי ביי אני קניתי להונדה שלי.

ובקשר לטמבון יצא לך יפיפיה ניראה מקורי ולא מוגזם.

אצלי ברכב יש סדק בחצאית מקדימה והיא עשוייה פלסטיק

רצו על תיקון של הסדק+צביעה של החצאית 150 משתלם?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

תראה התיקון של החצאית זה בדיוק 5 דקות הבעייה יעלה לך בערך 50 שקלים תיקון עצמי אבל ישאר לך חומר לעוד 20 תיקונים..

הבעייה היא הצבע של הרכב אם הוא לבן אז אין בעייה יש ספריי נהדר של יעקובי שעושה את העבודה אבל עם הצבע מורכב יותר אתה כבר תצטרך להכין צבע מיוחד וזה לא משתלם..

מה שאתה צריך לתיקון הוא:

נייר שיוף+נייר מים

דבק אפוקסי לפלסטיק זה בא בתור פלסטלינה כזו כחולה ובפנים היא לבנה

וספריי צבע מתאים

השלבים לתיקון הם:

אתה צריך לחרוץ בסדק עצמו כדי שתוכל להחדיר שם קצת פלסטלינה אני עושה את זה עם דיסק חיתוך

במידה ואין לך אתה יכול עם משייף או סכין עם שיניים מה שבראש שלך

אחרי שחרצת חריץ על הסדק עצמו תשייף קצת את המקום ואז תמלא בפלסטלינה כדי להחליק אותה שיהיה נוח יותר לעבודה תרטיב קצת את הידיים זה עוזר

אחרי שמילאת את החריץ קח נייר שיוף ותשייף את המקום עד שהמקום יראה אחיד תשתדל שתישאר פלסטלינה רק בתוך החריץ ולא מסביב ,אחרי זה שיוף עדין עם ניר מים וזהו המקום מוכן לצביעה בצבע הרצוי.

הנה במקרה אני תיקנתי את הפגוש שלי לאחר תאונה קטנה (פתחתי נושא בעניין) אבל אם לא ראית הנה התמונה לפני ואחרי, בתיקון אני השתמשתי גם ברשת חיזוק אחורית כי שם היה ממש פיצוץ!!

אז בעיקרון לא ממש יקר 150 שקלים לתיקון של הענין ובטוח שתקבל עבודה יותר מקצועית משלי ושלך

אבל אני יותר נהנה לעשות דברים לבד מקווה שגם אתה.

 

 

 

את הלוח שעונים אפשר לקנות באי ביי אני קניתי להונדה שלי.

ובקשר לטמבון יצא לך יפיפיה ניראה מקורי ולא מוגזם.

אצלי ברכב יש סדק בחצאית מקדימה והיא עשוייה פלסטיק

רצו על תיקון של הסדק+צביעה של החצאית 150 משתלם?

Pcdv0002.jpg

Pcdv0001.jpg

Pcdv03.jpg


×
×
  • תוכן חדש...