Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקי - נראה לי שהרחבת אחריות תדרוש בהכרח טיפול במוסך יבואן. כ"כ צריך לקרוא "אותיות קטנות" של הרחבת האחריות, במידה וישנן.

אבל השאלה הגדולה היא האם תצליח "לחסוך" את הכסף הזה ע"י מעבר (לאחר 3 שנים) לאחזקת הרכב במוסך מתמחה, ולדעתי, אם לא מבחינת העלות, אז מבחינת השרות והמקצועיות עדיף לא להמשיך ולטפל אצל מוסכי היבואן.

alfa 156 2.5.

פורסם

בקרסו זה לא ₪100 בחודש למשך 60 חודשים ?
לגבי מוסכי היבואן שאלה קשה.
יבואן ומקצוען זה לפעמים רק חרוז. ע"ע רצועה מתפוררת.




פורסם
לפני 57 דקות, save כתב:

יבואן ומקצוען זה לפעמים רק חרוז

האם מוסכי היבואן בתל אביב (ב.ג או ליטל) נחשבים מקצועיים?

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, Kintush כתב:

ביקשתי מסמך שישלחו לי שמפרט על כך. אעדכן

מה יהיה עם השירות? אי אפשר לקבל את זה מיד?

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
פורסם (נערך)

הבנתי אותך עכשיו. המסירה שלי תתבצע עוד 3 חודשים והשיחה על ההרחבה התבצעה לאחר הרכישה. ההחלטה לגבי האם להרחיב או לא יכולה להתבצע עד מועד המסירה. 

עריכה אחרונה על ידי Kintush
פורסם
לפני שעתיים, Kintush כתב:

האם מוסכי היבואן בתל אביב (ב.ג או ליטל) נחשבים מקצועיים?

הצקצועיות היא לא המוסך אלא אותו מכונאי שעובד על האוטו, שהיום יכול לעבוד במקום אחד ומחר במקום אחר. על כל המוסכים יש ביקורת חיובית ושלילית ולכן תבחר לך מקום שנראה לך טוב ושאתה סומך עליו. 

 

 

פורסם

מסכים איתך ועם זאת אני בטוח שיש מוסכים קפדנים שמעסיקים מוסכניקים בסטנדרט שירות ומקצועית גבוה מאחרים. כמו כל בית עסק…

פורסם

על פניו, 5900 שח לשנתיים נוספות נשמע לי יקר מאוד. אם הרכב מתואר כמאוד אמין, במיוחד על המנוע 1.6, הייתי נמנע מלשלם את התוספת. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

שאלת אז נענה, לא הייתי לוקח בסכום הזה. יקר מאוד ואם הרכב לא אמין בצורה שמדאיגה אותי מספיק בשביל להוסיף כזה סכום אז אולי הוא לא קנייה כדאית מלחתכילה. מכיוון שזה לא המצב על סמך הדיבור על ה 3008 ומכיוון שהרכב סחיר מאוד ונמכר גם מעל מחירון (לפי מה שאומרים, לא עקבתי) אז למה לשלם להם כל כך הרבה?

 

כשקניתי את הקליאו 0.9 שלי בזמנו אז הרחבתי ללא מחשבה, להבדיל הסכום היה בסביבות ה 1500 ש״ח בלבד, למרות שלא ניצלתי את זה אני בטוח שזה החזיר את עצמו בקלות במכירה של הרכב אבל גם אם לא הייתי מוכר וכמעט בוודאות לא הייתי מנצל את האחריות בצורה משמעותית ב 5 השנים האלה (גם הוא נחשב לדגם אמין), רק בשביל השקט הנפשי פסיכולוגית זה סכום מצחיק ששווה את זה. זה נו-בריינר במצב כזה.

  • מעניין 1
פורסם

גם אם 3008 סחיר למדי, יש להניח שמכירה עתידית עם אחריות לא תאפשר לך למכור במחיר גבוה בכמה אלפי ש"ח יחסית ל-3008 ללא אחריות.

למרות ששכיחות תקלות עולה עם הזמן נשמע קצת אפוקליפטי שרכב בן 5-4 שנים המטופל בצורה סבירה ושאינו "לימון" יהיה זקוק לתיקונים בעלות של אלפי ש"ח אלא אם אתה ממש מתכוון לא לתחזק אותו - ובכל מקרה חוסר תחזוקה ימנע ממך את היכולת לממש אחריות, גם בתוך 3 השנים הראשונות.

  • רעיון טוב! 1

The older you get, the better you used to be

פורסם

כן במקרה שלי עם הקליאו זה עבר. צריך לקרוא את התנאים שלה אבל סביר להניח שגם אצלו זה המצב, לא מדובר למשל בפיצוי שניתן לקונה הרכב שלרוב אלה דברים שלא עוברים (למשל טיפולים חינם שקיבל בגלל רשלנות מסויימת של היבואן במסירת הרכב וכו') 

×
×
  • תוכן חדש...