Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרחבת אחריות פיג׳ו 3008 ל-5 שנים (5,900₪)


Kintush
שימו לב! השרשור הזה בן 1066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעה, CX25GTI כתב:

אני חושב שסכום של כ 1500 ש"ח לשנה הוא הגיוני לביטוח רכב כמו ה 3008 לשנה רביעית + חמישית, ואני הייתי מנסה לנסות ולהתמקח בנושא.

 

גם אני חושב שהוא הגיוני. אבל הם רוצים 3000₪ לשנה.

ניסיתי להתמקח אבל הם הולכים עם ראש בקיר לכל בקשה שלי.

באמת שאני מנסה כל הזמן לנתק את עצמי משירות המכירה הבינוני שלהם כי בסופו של דבר אני רוכש רכב ולא סוכנות מכירות.

 

אציין לטובה את מי שנסע לצידי בנסיעת מבחן שהיה בעל הרבה ידע, סופר נחמד ועוזר. חבל שאין לי את השם שלו לתת כהמלצה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, CX25GTI כתב:

מה בדיוק לא נבון בקניית 3008 ?

 

נתחיל מהעובדה שרק דגם הפרימיום כולל את מלוא מערכות הבטיחות. 

נמשיך בנושא שמנוע ה 1200 לא מספיק טוב עבורי. 

מה שמשאיר אותי עם דגם ה-1600 פרימיום שמגיע לכמעט 200k שקל על הכביש עם צבע מיטלי והארכת אחריות. 

מחיר יקר מאוד לג'יפון עממי. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטוסון המקבילה ל 3008 פרימיום עולה כ 193K...

היבואנים מבינים שלישראלי אין בעיה לשלם על מכוניות סכומים מופקעים מעין אילו והם מפגיזים, כל עוד הם פוגשים ביקוש אשר מכסה את היצע אין להם שום סיבה להוריד מחיר.

היה לי ויכוח לא מזמן עם אחד הדמויות בלובינסקי כאשר הזכרתי לו שבתחילת השיווק דגמי הפרימיום עלו כ 170K והיום נושקים ל200K , האירו נחלש , הדולר בריצפה ואין שום סיבה הגיונית ממש למחיר המופקע של הרכב...

לא הייתה לו תשובה רצינית לנושא , אבל תעיף מבט חוצה שוק, כל יבואני הרכב ואו לפחות מרבית יבואני הרכב מעלים ברמה כזו ואו אחרת את מחירי הרכבים שלהם , למרות הדולר הנמוך .

כל עוד השוק שובר עוד שיא במכירות רכבים היבואנים ככל הנראה אינם טועים , עובדה הישראלים משלמים.

  • אהבתי 3

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ידוע שההנהלה בלובינסקי עסוקה נטו במיקסום הרווח על כל רכב. 

הם מעלים מחיר בלי סיבה ובכך מגדילים את שולי הרווח. 

ראה את מבצע האונליין שהיה להם בקורונה. ניתנו שם הנחות מטורפות שרק הוכיחו כמה הרווח שלהם גדול. 

לעומת זאת, ב 2021 יש ביקוש מטורף, אין כמעט 3008 פרימיום במלאי. והרכב נמכר במחיר הקטלוגי שלו. 

אולי יש בעיה של הקצאות (כמו בפולקסוואגן למשל) ולכן אין סיבה לתת הנחות. 

אבל בימים של אספקה סדירה, אני בטוח שמחיר נמוך יותר היה מגדיל משמעותית את מכירות הדגם. 

הזכרת את הטוסון. דע שבסוכנות יונדאי קל מאוד לקבל הנחה גדולה. גם קח בחשבון שהטוסון נמצאת כבר בליסינג 0 קילומטר . כולל דגם העלית הבכיר. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, CX25GTI כתב:

היה לי ויכוח לא מזמן עם אחד הדמויות בלובינסקי כאשר הזכרתי לו שבתחילת השיווק דגמי הפרימיום עלו כ 170K והיום נושקים ל200K ,

רק תיקון - 160.

אני קניתי דיזל פרימיום ב-154 על הכביש אחרי הנחה.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, markb205 כתב:

זה ידוע שההנהלה בלובינסקי עסוקה נטו במיקסום הרווח על כל רכב. 

הם מעלים מחיר בלי סיבה ובכך מגדילים את שולי הרווח. 

ראה את מבצע האונליין שהיה להם בקורונה. ניתנו שם הנחות מטורפות שרק הוכיחו כמה הרווח שלהם גדול. 

לעומת זאת, ב 2021 יש ביקוש מטורף, אין כמעט 3008 פרימיום במלאי. והרכב נמכר במחיר הקטלוגי שלו. 

אולי יש בעיה של הקצאות (כמו בפולקסוואגן למשל) ולכן אין סיבה לתת הנחות. 

אבל בימים של אספקה סדירה, אני בטוח שמחיר נמוך יותר היה מגדיל משמעותית את מכירות הדגם. 

הזכרת את הטוסון. דע שבסוכנות יונדאי קל מאוד לקבל הנחה גדולה. גם קח בחשבון שהטוסון נמצאת כבר בליסינג 0 קילומטר . כולל דגם העלית הבכיר. 

נכון, לובינסקי היא חברה למטרות רווח , אם יש לקוח אשר משלם את המחיר שלהם על הרכב אין להם שום תמריץ להוריד את המחיר.

בתקופת הקורונה ירד הביקוש ולכן הם התאימו את עצמם למציאות החדשה , חלפה הקורונה , הביקוש עלה והם חזרו למחירי מחירון, הישראלי קונה וזה בעיקר לקוח פרטי, ה 3008 כמעט ולא נמצאת בשוק הליסינג.

דרך אגב , דגם הפרימיום של ה 3008 עם מנוע 1.5 ליטר ט"ד נמכר במסלולי 0 ק"מ השונים ב 174 א"ש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שתוהה, אלו היו מחירי ההשקה כאשר הדגם הושק לראשונה בישראל בנובמבר 2016:

1.6 דיזל 120 כ"ס אקטיב - 139,900 שקל (מחירון 144,900 שקל).

1.6 טורבו 165 כ"ס אקטיב - 149,900 שקל (מחירון 154,900 שקל)

1.6 טורבו 165 כ"ס פרימיום  - 169,900 שקל (מחירון 174,900 שקל)

2.0 טורבו דיזל 180 כ"ס ג'י.טי - 209,900 שקל (מחירון 219,900 שקל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק זה,
הרכבים הראשונים הגיעו עם אבזור נוחות חסר ( ללא מצלמת רוורס, למשל).
ועדיין, הזחילה התמידית במחירים כלפי מעלה ( אצל כל היבואנים, שנראית מתואמת ) מרגיזה, כאשר שערים יציגים של כל המטבעות ירדו.




toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו גם שינויים לאורך הזמן בקבוצות זיהום אוויר שהחמירו את הקרטריונים והעלו את נטל המס (בעקרון כל שנתיים יש שינויים כאלה, אבל בשנים האחרונות היו שינויים תכופים יותר, בין היתר כשעברו באירופה לשיטת חישוב צריכת דלק לפי wltp האוצר קפץ על המציאה לחשב קבוצות זיהום לפי נתוני הזיהום החדשים הפחות טובים וזאת עוד לפני המועד הרגיל לשינוי של קבוצות זיהום אוויר והחמרת הקרטריונים) :(

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, Kintush כתב:

גם אני חושב שהוא הגיוני. אבל הם רוצים 3000₪ לשנה.

ניסיתי להתמקח אבל הם הולכים עם ראש בקיר לכל בקשה שלי.

באמת שאני מנסה כל הזמן לנתק את עצמי משירות המכירה הבינוני שלהם כי בסופו של דבר אני רוכש רכב ולא סוכנות מכירות.

 

אציין לטובה את מי שנסע לצידי בנסיעת מבחן שהיה בעל הרבה ידע, סופר נחמד ועוזר. חבל שאין לי את השם שלו לתת כהמלצה.

 

תחושות דומות גם כאן- בנסיעת מבחן נסע איתי בחור צעיר (שהגיע מהסניף בראשל"צ לפי מה שאמר לי) היה מקסים ואינפורמטיבי.  כל ההתנהלות לגבי המכירה- חד משמעית ראש בקיר וכמעט היעדר גמישות בכלל.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...