Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני חדש בפורום הזה... (נראה נחמד)

 

יש לי סקודה טנדר שנת 93, לפני כשבועיים עשיתי לה ראש מנוע (יישור שטח בלבד)

את היישור עשיתי בסדנא (150 ש"ח ליישור שטח בלבד)

ואת האטם ראש קניתי בחנות, (50 ש"ח אטם ראש חליפי)

את העבודה עשיתי לבד בבית, והכל הלך כשורה, אין דליפת מים לשמן וגם לא נפלטים מים מהאגזוז.

בנוסף החלפתי גומיות למשולשים, גרמושקות, ועוד...

 

כרגע המנוע רועד בטורים נמוכים,

ובטורים בינוניים וגבוהים אין רעידות אבל זה מרגיש כאילו הוא מחסיר פעימה כל שתי שניות בערך.

בנוסף היתה לי תופעה שהקרב' היה משפריץ דלק בקמויות (ממש ראיתי את הדלק מטפטף פנימה)

אז החלפתי את החלק התחתון שלו מקרב' אחר, וזה הסתדר. (לא ברור למה, המצוף נמצא בחלק העליון!)

 

מה יכול לגרום לרעידות בטורים נמוכים?

 

כמו כן המצבר כנראה הגיע לסוף דרכו, אך אני רוצה לוודא את הדבר לפני שאקנה חדש,

אולי יש לי פריקה או חוסר טעינה?

אבומטר מראה 12.5 V

ובעבודה 13.5 V

 

כל עזרה תתקבל בברכה, אין לי הרבה כסף, ולכן אני עושה את הכל לבד בבית:-) (גם בשביל הכיף)

תודה רבה.

פורסם

בנוגע לרעידות יכול להיות שהאוטו מושך אוויר, יכול להיות שלא חיברת צינורית אוויר בחזרה למקומה.

יכול להיות שכיוון השסתומים שעשית לא טוב.

האם האוטו מזייף?

והאם עשו לראש בדיקה בלחץ בעת השיפוץ?

I feel LEGACY

פורסם
שלום לכולם, אני חדש בפורום הזה... (נראה נחמד)

 

יש לי סקודה טנדר שנת 93, לפני כשבועיים עשיתי לה ראש מנוע (יישור שטח בלבד)

את היישור עשיתי בסדנא (150 ש"ח ליישור שטח בלבד)

ואת האטם ראש קניתי בחנות, (50 ש"ח אטם ראש חליפי)

את העבודה עשיתי לבד בבית, והכל הלך כשורה, אין דליפת מים לשמן וגם לא נפלטים מים מהאגזוז.

בנוסף החלפתי גומיות למשולשים, גרמושקות, ועוד...

 

כרגע המנוע רועד בטורים נמוכים,

ובטורים בינוניים וגבוהים אין רעידות אבל זה מרגיש כאילו הוא מחסיר פעימה כל שתי שניות בערך.

בנוסף היתה לי תופעה שהקרב' היה משפריץ דלק בקמויות (ממש ראיתי את הדלק מטפטף פנימה)

אז החלפתי את החלק התחתון שלו מקרב' אחר, וזה הסתדר. (לא ברור למה, המצוף נמצא בחלק העליון!)למה אפוא אתה רוצה שהמצוף יהיה ???

מה יכול לגרום לרעידות בטורים נמוכים?

 

כמו כן המצבר כנראה הגיע לסוף דרכו, אך אני רוצה לוודא את הדבר לפני שאקנה חדש,

אולי יש לי פריקה או חוסר טעינה?

אבומטר מראה 12.5 V

ובעבודה 13.5 V

 

כל עזרה תתקבל בברכה, אין לי הרבה כסף, ולכן אני עושה את הכל לבד בבית:-) (גם בשביל הכיף)

תודה רבה.

בדוק ראשית חשד ליניקת אוויר מתושבת קרבורטור, בגלל קרע בתושבת, ויניקת אוויר מצנרת וואקום לקרבורטור!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...