Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשמע, היא צודקת ! יש אנשים מפגרים גם בינינו...

יש אנשים שפשוט מגזימים! לכו לכביש סגור, לבד, תעשו מה שבא לכם.

אני רואה תמיד במפגשים את האנשים עם הפוזה לוחצים... במקום מלא אנשים.

פורסם

איך היא בדיוק צודקת.

 

אתה יודע, במהלך התיכון יש מקצוע שנלמד, קוראים לו הבנת הנקרא.

איך הבנת שהיא צודקת, אם מה שהיא אומרת זה שהיא מתנדבת במשטרה במטרה ברורה לדפוק אנשים.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

השאלה היא "האם Noav היא פיקציה... :?: " :roll: .

 

בכל מקרה, בכל שדה יש עשבים שוטים ואותם יש לנכש מהשורש.

להכריז מלחמת חורמה בכל נושא המפגשים הוא לא ענייני ואף מטופש וילדותי.

אני מקווה מאוד שהיא אכן פיקציה או שיהיה פה בלאגן להרבה מאוד אנשים,

שיקבלו דו"חות מטרטרים לשווא עד שייצא להם החשק להגיע למפגשים וחבל שכך.

:?

MCS 2008

פורסם
איך היא בדיוק צודקת.

 

אתה יודע, במהלך התיכון יש מקצוע שנלמד, קוראים לו הבנת הנקרא.

איך הבנת שהיא צודקת, אם מה שהיא אומרת זה שהיא מתנדבת במשטרה במטרה ברורה לדפוק אנשים.

 

אתה יודע... בעצם אתה לא יודע! ואני לא למדתי את המקצוע! ( מה הקשר בכלל? - חייבים לרדד כאן )

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=130166

עכשיו, היתה רוצה להיות במקומה????? לא, נכון? ועם באמת היו שם ילדים?

 

ולמה אתה מצפה מבחורה שעברה כזאת "חוויה"? בטח שהיא עכשיו תחפש לדפוק אנשים שחושבים שאם יש להם טורבו אז הם במסלול מרוצים. ( שגם לא יודעים לנהוג )

ואם היתה לי תמונה, היתי מראה לך בחור בן 17,5 נוהג באימפרזה(טורבו) חדשה עם לוחית "נהג חדש", אבא שלו דפוק (רוצה לפנק את הילד? קנה לו אימרזה על שלט )! הילד עדיין לא יודע איפה הגז !!!

 

ואני לא אומר שצריך לסגור את המפגש !!! צריך לסנן אנשים, שזה בלתי אפשרי !

פורסם

לא הייתי רוצה להיות במקומה, לא בגלל התאונה, אלא בגלל שהיא נהגה בג'אסטי.

גם לי יש גבולות.

 

 

 

ותסביר לי איזה תאים אפורים אצלך במוח קיבלו קצר ובגללם אתה חושב שאם היא עשתה תאונה, מותר לה לבוא ולדפוק את כולם בגלל תסביך פסיכולוגי.

 

במדינה מתוקנת אנשים כמוה היו מקבלים חליפה לבנה עם קשירה מאחור וליווי צמוד משני מטפלים עם מזרק.

בישראל שינו את הצבעים.

כאן החליפה כחולה עם כובע ואזיקים, הליווי הוא של דרדסון אחר עם מאזדה וצ'קלקה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

ותסביר לי איזה תאים אפורים אצלך במוח קיבלו קצר ובגללם אתה חושב שאם היא עשתה תאונה, מותר לה לבוא ולדפוק את כולם בגלל תסביך פסיכולוגי.

 

.

 

ענית לעצמך!

ב. מה אתה רוצה שהיא תעשה? היא רוצה לנקום! ולדעתי היא צודקת, כי היא פגועה. זה לא אומר שאני תומך בה!

 

ואם כבר תאים אפורים... יש לי יותר כחולים מאשר אפורים :lol:

ותפסיק להתעצבן 8)

פורסם

פעם אחרונה.

אני אעשה את זה לאט.

 

.... (אתה מזכיר לי מישהי שיצאתי איתה פעם והשתמשתי במשפטים האלה) :roll:

 

יש לה בעיה פסיכולוגית - נכון

היא צודקת - לא נכון. :!:

 

היא איך צודקת אם היא עושה משהו לא נכון, שגם אתה לא מסכים איתו?

סתירה פנימית?

אולי אצלה במוח המעוות היא צודקת, אבל כל בן אדם נורמלי אחר יגיד שהיא לא.

 

בטח התכוונת להגיד ש"אתה מבין אותה", אבל בטח לא ש"היא צודקת".

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

עוד נקודה למחשב

 

שהתאונה הייתה בפינה שם שכאשר נכנסים לא רואים מי בא ממול :mad:

 

אז עם היה נכנס בה אימפרזה טורבו ביום חול, אז היא הייתה דופקת את כל מועדוןS.T.I ??

 

ובטח היא ראתה את התוכנית של חיים הכט.

וחושבת שאם כל הצילומים שלה וכל זה יעזור לה ? אז לדעתי לא

 

והיא מבזבזת את זמנה

 

 

 

נ.ב אפשר אולי לשים מראה גדולה על העמוד בפניה שם ?? :roll:

כדי שעוד דברים לא יקרו

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
פעם אחרונה.

אני אעשה את זה לאט.

 

.... (אתה מזכיר לי מישהי שיצאתי איתה פעם והשתמשתי במשפטים האלה) :roll:

 

יש לה בעיה פסיכולוגית - נכון

היא צודקת - לא נכון. :!:

 

היא איך צודקת אם היא עושה משהו לא נכון, שגם אתה לא מסכים איתו?

סתירה פנימית?

אולי אצלה במוח המעוות היא צודקת, אבל כל בן אדם נורמלי אחר יגיד שהיא לא.

 

בטח התכוונת להגיד ש"אתה מבין אותה", אבל בטח לא ש"היא צודקת".

 

טוב, טוב... :lol:אני מבין אותה

 

אבל היא לא צודקת...

:p

פורסם
איך היא בדיוק צודקת.

 

אתה יודע, במהלך התיכון יש מקצוע שנלמד, קוראים לו הבנת הנקרא.

איך הבנת שהיא צודקת, אם מה שהיא אומרת זה שהיא מתנדבת במשטרה במטרה ברורה לדפוק אנשים.

 

אתה יודע... בעצם אתה לא יודע! ואני לא למדתי את המקצוע! ( מה הקשר בכלל? - חייבים לרדד כאן )

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=130166

עכשיו, היתה רוצה להיות במקומה????? לא, נכון? ועם באמת היו שם ילדים?

 

 

ואם היתה לי תמונה, היתי מראה לך בחור בן 17,5 נוהג באימפרזה(טורבו) חדשה עם לוחית "נהג חדש", אבא שלו דפוק (רוצה לפנק את הילד? קנה לו אימרזה על שלט )! הילד עדיין לא יודע איפה הגז !!!

 

אפשרי !

אאא למה לרדת??? :mad:

אני יודע איפה הגז! משמאל לא?? :p

פורסם
איך היא בדיוק צודקת.

 

אתה יודע, במהלך התיכון יש מקצוע שנלמד, קוראים לו הבנת הנקרא.

איך הבנת שהיא צודקת, אם מה שהיא אומרת זה שהיא מתנדבת במשטרה במטרה ברורה לדפוק אנשים.

 

אתה יודע... בעצם אתה לא יודע! ואני לא למדתי את המקצוע! ( מה הקשר בכלל? - חייבים לרדד כאן )

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=130166

עכשיו, היתה רוצה להיות במקומה????? לא, נכון? ועם באמת היו שם ילדים?

 

 

ואם היתה לי תמונה, היתי מראה לך בחור בן 17,5 נוהג באימפרזה(טורבו) חדשה עם לוחית "נהג חדש", אבא שלו דפוק (רוצה לפנק את הילד? קנה לו אימרזה על שלט )! הילד עדיין לא יודע איפה הגז !!!

 

אפשרי !

אאא למה לרדת??? :mad:

אני יודע איפה הגז! משמאל לא?? :p

 

אין לך אימפרזה טורבו :lol:

פורסם

מצטער להגיד אבל יש לה נקודה ,

אכן יש אנשים שמתפרעים נורא במפגשים .. וחבל שלאף אחד מאתנו אין ביצים כדי להרגיע אותם , אני כמה פעמים שראיתי התפרעות כזאת ניסיתי לקבץ מספר אנשים ולעצור את זה וחבל מאד שפתאום כולם שותקים ...

 

מישהו נכנס בה והפך אותה עם הרכב , כנראה מישהו שהתפרעה... אתם לא חושבים שיש לה קייס להיות כועסת .. אנחנו בתור אנשים מתורבתים צריכים לעשות סלקצייה במפגש על אנשים שמתפרעים ...

 

איך עושים את זה נגד טיפוסים שליילים : כמות אנשים גדולה .

כל ערס הכי רציני שיבואו אליו 20 איש ויגידו לו להפסיק , יפסיק .

פורסם

למאסטרצ'יפ הייתי ממליץ לך בחום רב להעיף את כל החברים שהגיבו באותו הת'רד.

לפני כמה ימים התלוננת בפנינו שאנחנו מזלזלים בפורום שלך, אולי עכשיו תבין למה ?

 

תראה את הרמה של החברים בפורום שלך.

 

ולכל החברה שאומרים שהיא לא צודקת, כביש ציבורי הוא לא מקום לרייסים! (נקודה)

הבחורה נפגעה והיא צודקת ב -100 % ואין לי שום טענות נגדה.

 

אכן המפגשים אמורים להתקיים במקום יותר "סגור" ובלי רייסים של מתלהבים כל עוד אין מקום מסודר ואין חוק שמאפשר!!

 

מפריע לי שחברים שמראים שהם מבינים במכוניות מראים כמה הם טיפשים בושא החיים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
למאסטרצ'יפ הייתי ממליץ לך בחום רב להעיף את כל החברים שהגיבו באותו הת'רד.

לפני כמה ימים התלוננת בפנינו שאנחנו מזלזלים בפורום שלך, אולי עכשיו תבין למה ?

 

תראה את הרמה של החברים בפורום שלך.

 

ולכל החברה שאומרים שהיא לא צודקת, כביש ציבורי הוא לא מקום לרייסים! (נקודה)

הבחורה נפגעה והיא צודקת ב -100 % ואין לי שום טענות נגדה.

 

אכן המפגשים אמורים להתקיים במקום יותר "סגור" ובלי רייסים של מתלהבים כל עוד אין מקום מסודר ואין חוק שמאפשר!!

 

מפריע לי שחברים שמראים שהם מבינים במכוניות מראים כמה הם טיפשים בושא החיים.

 

שמוליק

 

אני מסכים אתך אבל הניק שלך זה STREETRACER .... אז איפה הקשר פה ?


×
×
  • תוכן חדש...