Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במה אני מסתבך ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

אני נהג חדש צעיר --

על פי החוק אסור לי להסיע למעלה מ 2 נוסעים (בלי מלווה, כמובן.) 

אם אני רוצה לנסוע עם המשפחה , חברים וכו'

מה אני יכול לחטוף במקסימום??

ואולי מישהו יודע מה חוטפים "בדרך כלל" ?

תודה לכולם...

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם
לפני 27 דקות, ABSULUTT כתב:

 

אתה מסתבך מאוד לא כדאי לך.

ואו חתיכת דוגמא מעולה לחשיבות הפורום, ולפותח האשכול כמו שכבר רשמו לך יש גם את עניין חברות הביטוח שמטרתן הוא להרוויח כסף ולא להוציא כשאפשר להתחמק, טעות שיכולה לפגוע לך בחיים לתקופה.

 

לנהוג זה כייף אבל זו גם אחראיות, אל תהרוס לעצמך וכמובן גם תחשוב על אחרים, לפגוע במישהו בלי ביטוח עלול למצוא את עצמך בתביעות של אלפים כשכמובן גרמת למישהו אחר את הנזק הזה.

 

תעשה לעצמך סיבוב פיצוי כשאתה נוהג לפי החוק ותהנה, בסוף המלווה נגמר.

פורסם
לפני 57 דקות, M H כתב:

מה אני יכול לחטוף במקסימום??

 

זו ממש לא השאלה שאתה צריך לשאול.והעובדה שהביטוח יתנער ממך בקרות ארוע ביטוחי היא לא הנקודה החשובה.

השאלה שאתה צריך לשאול היא:למה נהג חדש צעיר צריך לעבור על החוק(שנחקק מסיבה מסוימת)ולהסיע יותר נוסעים מהמותר לו,ולסכן אותם?

למה?

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, M H כתב:

אם אני רוצה לנסוע עם המשפחה , חברים וכו'

אם אתה רוצה לנסוע עם המשפחה ויש מישהו שעונה על ההגדרה של המלווה - אין בעיה.

כנ"ל לגביי חברים שלך.

 

אל תסתבך.

בזמנו (לפני 11 שנים בערך) מישהו שלמד איתי בתיכון ישב בחניה ברכב מונע עם 3-4 חברים.

העונש היה שלילה, לא זוכר לכמה זמן. לא יודע אם עשו לו משהו מעבר.

כולה ישב, לא נסע אפילו.

 

אני לא מדבר על הנושא של הביטוח כמו שהעלו כאן, זו בהחלט נקודה למחשבה.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 9 שעות, M H כתב:

שלום חברים.

אני נהג חדש צעיר --

על פי החוק אסור לי להסיע למעלה מ 2 נוסעים (בלי מלווה, כמובן.) 

אם אני רוצה לנסוע עם המשפחה , חברים וכו'

מה אני יכול לחטוף במקסימום??

ואולי מישהו יודע מה חוטפים "בדרך כלל" ?

תודה לכולם...

גבר, תיקחו מונית אם אין לך אפשרות שמישהו אחר ינהג באוטו המלא.

 

חבל להסתבך סתם ככה ולקבל שלילת רשיון לשנתיים-שלוש.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 17 שעות, M H כתב:

שלום חברים.

אני נהג חדש צעיר --

על פי החוק אסור לי להסיע למעלה מ 2 נוסעים (בלי מלווה, כמובן.) 

אם אני רוצה לנסוע עם המשפחה , חברים וכו'

מה אני יכול לחטוף במקסימום??

ואולי מישהו יודע מה חוטפים "בדרך כלל" ?

תודה לכולם...

 

תתחדש על הרישיון. 

 

תשמע סיפור, 

 

בחור מהאזור שלי שהיה גם כן נהג חדש צעיר עשה תאונה עם עוד 4 חברה באוטו. 

האוטו הלך לגמרי, הבחור החזיק את מוט ההילוכים בזמן התאונה (התנגש בקיר האהבל 🤣) והוא יצא מהאוטו והמוט בידו. 

למזלו אחיו הגדול בא לזירת התאונה והעמיד פנים שהוא נהג כדי שלא יעשו בעיות לאח הקטן.

 

מסקנה: אל תתחכם, רבים התחכמו ונפלו, תפעל במסגרת החוק, הכל זמני ועוד תקופה המגבלות יפחתו. 

 

עד אז (וגם אחרי), סע בזהירות ובחכמה. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

גם אצלי בשכבה היה אחד שתפסו אותו עושה עברה כנהג חדש. הוא נסע ללא מלווה וקיבל שלילה לשנה אם זכור לי נכון.

בתור נהג חדש מרווח הטעויות שלך אצל משטרת התנועה הוא מאוד קטן אם בכלל קיים. אל תסתבך.

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

אהלן אנשים!

תודה על כל התגובות.

אני הבנתי מהשרשור הזה שהעסק חמור אז לא לקחתי סיכון , ביטלנו תוכניות ☹️...

 

אבל אם כבר דיברו על ביטוח, בחוברת תנאי פוליסה רכב חובה סעיף 8א- כתוב ,

מבטח פטור מחבותו לפי פוליסה זו אם הנוהג ברכב לא היה בעל רישיון נהיגה בר תוקף בישראל לנהיגת כלי רכב מסוג כלי הרכב המבוטח, ובאופנוע - בעל רישיון נהיגה בדרגה המתאימה לנפח המנוע או הספקו; לעניין סעיף קטן זה לא יראו הפרה של תנאי מתנאי רישיון הנהיגה כנהיגה ללא רישיון נהיגה בר תוקף:

זה לא אומר שהביטוח כן מבטח גם נסיעה בלי מלווה ?

הדוגמאות שהובאו דיברו על נסיעה ללא מלווה, או עם נוסעים מעבר לקיבולת הרכב.

מישהו יודע ספציפית מה החוק לגבי נסיעה בשעות היום (לא צריך מלווה) עם רכב מלא ?

ושוב תודה!!!

קראתי את כל מה שכתבו, אבל לא יכולתי להגיב עד עכשיו.

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

אתה נהג חדש צעיר ויצאת ממלווה אבל עוד לא צברת שנתיים ותק.

ז"א, שעד שנתיים מרגע קבלת הרישיון, מותר לך להסיע רק  2 אנשים ברכב ללא מלווה. 

 

בשעות היום או בשעות הלילה זה  לא משנה, החוק תופס כל הזמן. 

 

כפי שציינתי בהודעות שלי קודם, תהיה קודם כל נחמד לעצמך ואל תיקח סיכון עם חברים, אני מכיר כמה אנשים שעשו טובה לחברים ונסעו במכונית מלאה ללא מלווה ושללו להם את הרישיון, ואח"כ אף אחד מ ה"חברים" לא עשה להם טובה כשהם היו צריכים טרמפ. 

 

תאהב את עצמך ילד, לפי הכל. 

×
×
  • תוכן חדש...