Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איכות שמע ברמקולים ARC AUDIO מידריינג' 4 אינץ' 3WAY, בניית קורות ע"י יוסי אלפיין " האומן " מעילית אודיו, החלפת כבלי RCA גרועים.


Dani Cohen
שימו לב! השרשור הזה בן 728 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 1 דקה, kalmangar כתב:

פתח תיבה, בעיקרון אם אתה פאסיבי על קרוסאובר  לא נהוג לערבב רכיבים בגלל רגישות שונה וכדומה ועוד דברים כמו אופי סאונד וכו וכו׳

כי בסה״כ ישברו מהנדסים וחיברו רמקולים, 

מעריך את המהנדסים אבל בחיים לא שמעתי סט 3 וואי חוץ מ1-2 מאוד יקרים שפגעו בהכל - מיד וופר וטוויטר.

 

לכן אנשים משלבים בעצמם, לוקחים סט טוב עם וופר ומיד טובים ומחזירים טוויטר אחר- 

דוגמא קלאסית קסלזוס 3 וואי, הטוויטר זה הרכיב הכי פחות טוב בסט שלהם במערכת שים לו D2004 כמו שלי(ניסינו אותם ביחד) ופצצה,

נדמה לי שהשמעתי לך את המערכת כאשר היה לי בעיה עם הכבלים לכן הטוויטרים נשמעו לא להיט, אלמנט מעולה בכל אופן.

 

ולנושא שלשמו התכנסנו: 

הדעות חלוקות יש אנשים שיקחו סטים וואן ברנד חברה אחת, אבל אלה בדרכ ישקיעו בסטים קצה ז״א 10+אלף ש״ח ומעלה לסט.

 

או 

 

מגנונים כמוני ויקחו רכיבים טובים מפה ומשם, כל אחד לפי מה שהם אוהבים כמוני, כדי לבנות לעצמם את הסאונד שהם אוהבים מאפס,

תהליך לא פשוט לא זול במקרה שלי , אבל יש כאלה שיודעים לעשות את זה כמו שצריך בממש זול.

כהרגלך המבורך - KALMANGAR, נתת תרומה מקצועית, לעיניין ולפי הידע הרב שלך, בנושא. אני מצער על כך שלא שמעתי בקולך לגבי המתקין  " הנודע " ! הייתי חוסך לעצמי הרבה סבל וכאב, וגם הרבה כסף !!  יש אלוהים בשמיים !! כיף לקרוא את תגובותיך בנושא אודיו לרכב. 😍

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 16.2.2021 בשעה 10:48, Dani Cohen כתב:

יוסי אלפיין, התאים את זווית הטבעות של הקורה בהם יכנס הרמקול, אם קרן לייזר לאוזן שלי, בתנוחת הישיבה הרגילה שבה אני נוהג, ורק לאחר מכן קיבוע עם דבק,  זאת על מנת שהרמקולים יהיו און אקסים ( ON AXIS ), על מנת שהקרינה של גלי הקול יהיו מופנים לאוזן, כל זאת, לפני תחילת עבודה עם פיברגלס ועוד חומרים נוספים.

זאת אומרת שהבניה אינה סימטרית - קורה ימנית ושמאלית? ומצד שני הנוסע לידך יסבול מעיוות?

 

  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, מיץ פטל כתב:

זאת אומרת שהבניה אינה סימטרית - קורה ימנית ושמאלית? ומצד שני הנוסע לידך יסבול מעיוות?

 

אתה מודע לזה שבכל כיוון מערכת עם DSP כל הרמקולים מכוונים לנהג, רק שם יש במה, רק שם החוויה המיטבית.

בשביל סטאפ ALL SEETER צריך לעשות פירסט נפרד, אבל זה משהו שהוא לא נפוץ עד לא קיים.

לכן בכל מקרה מכוונים לנהג את הטוויטרים תמיד(כי הם חייבים להיות און אקסיס אחרת הם לא יגיעו ל-20K),

ואת המידים גם אפשר, אבל המידים פחות חובה.

 

יש כאלה לא עושים אפילו כיוון של הטוויטרים און אקסיס אבל בדר"כ דואגים לפחות לטוויטרים.

אני מכיר חבר שעשה בנייה, הכל מכוון למרכז ואז נזכר שהטוויטרים לא מכוונים אליו, שבר ובנה מחדש אצל ישראל גוניור,

זול זה לא אבל כנראה שזה היה חשוב לו מספיק.

  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל סטאפ ALL SEATER הדבר הכי נכון וקל לעשות זה להוסיף רמקול סנטר ולא לבצע TC בין צד ימין לבין צד שמאל אלא פשוט בין רמקולים באותו הצד. 

 

הסטאפ שמתקבל הוא סה"כ חוויית שמע טובה מאוד לכל נוסע. 

 

קיים אצלי כרגע בסובארו על מעבד אות 12 ערוצים 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עושה סטאפ אחד בשביל כסא הנהג וסטאפ אחד בשביל נוסעים. 

 

ובלחיצת כפתור נהנה מכל העולמות. הטכנולוגיה הקיימת היום מאפשרת דברים שלפני 20-30 שנה היה אפשר רק לחלום עליהם להשגה בכזו גמישות ונגישות. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו פשרה - הכל פשרות בסופו של דבר. 

 

סטאפ לנוסעים נותן לכל נוסע פחות או יותר את אותה חוויית שמע - זה הופך את זה שמרכז הבמה איננו יותר במרכז הרכב אלא מול כל נוסע ונוסע - זה מקשה קצת על הקצוות שבין ימין לשמאל מן הסתם אבל זה כן יוצר חוויה אישית יותר לכל נוסע ברכב. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, lanosforce כתב:

בשביל סטאפ ALL SEATER הדבר הכי נכון וקל לעשות זה להוסיף רמקול סנטר ולא לבצע TC בין צד ימין לבין צד שמאל אלא פשוט בין רמקולים באותו הצד. 

 

הסטאפ שמתקבל הוא סה"כ חוויית שמע טובה מאוד לכל נוסע. 

 

קיים אצלי כרגע בסובארו על מעבד אות 12 ערוצים 

אדי - LANOSFORCE זה כל כך מדויק ונכון מה שכתבתה. אוסיף שמרוצת השנים כל הזמן, אתה כותב וחוזר על כך ששום דבר הקשור למערכת השמע ברכב אינו סימטרי !! כמה שהדבר הזה נכון, הרמקולים בצד של הנוסע רחוק מהנהג, כנ"ל האחוריים והסאבוופר !! למזלנו, היום יש מכשיר בשם DSP ויחד עם רמקול סנטר, יש לי פריסט מיוחד ALL SEATER !!

זאת הסיבה שגם אני החלפתי DSP עם 8 יציאות למכשיר HELIX ULTRA עם 12 יציאות. יכול לאחסן עד 20 פריסטים במכשיר ולעבוד עם דירקטור.

כך שאם אני נוסע עם אשתי ו/או חבר, אני מעביר לפריסט ALL SEATER כולל REAR FILL. לבד אני עם הכוון פירסט במה קידמית בלבד יחד עם רמקול סאבוופר . 😍 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.2.2021 בשעה 16:50, מיץ פטל כתב:

זאת אומרת שהבניה אינה סימטרית - קורה ימנית ושמאלית? ומצד שני הנוסע לידך יסבול מעיוות?

 

 

בחירה בבניה אסימטרית עוזרת לכוון את הרמקולים און אקסיס.

 

יש כאלו שטוענים שזו שיטה עדיפה.

פחות כוס התה שלי

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, alpine כתב:

דני, שמח לשמוע שאתה מרוצה ותודה רבה על הפירגון 

יוסי באהבה גדולה ! אין מאושר ושמח מאדם/לקוח שמקבל עבודה מושלמת, מקצועית ביותר !! תודה לך יוסי על ההשקע שלך בכל פירטי ההתקנה, ציפי הקורות,, הגריל, כוון און -אקס של הטבעות הרמקולים עם קרן לייזר, מה עוד אפשר לבקש ?? אין מאושר ממני ומשפחתי, שעשתה עבודת אומנות לא פחות ברכב שלנו !! תודה לך יוסי רב אומן שכמןך ! 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, BEEKER כתב:

 

בחירה בבניה אסימטרית עוזרת לכוון את הרמקולים און אקסיס.

 

יש כאלו שטוענים שזו שיטה עדיפה.

פחות כוס התה שלי

 

 

 

 

 

 

אתה טוען שכיווון טוויטרים על הנהג לא עוזר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר בטוויטר משי, יש תופעה שבמרכז הוא מעוות אז אם הוא ממש מכוון אלייך כמו חץ זה יכול להיות בעיה.

 

זה למה יש טוויטרים ring radiator שבאמצע שלהם מקובע עם מעין עמוד ובכך הכיפה לא מתעוות ובאמצע לא מתקבל עיוות.

 

חיים אוהב לקחת דוגמאות קיצון, לזה התכוונת חיים?

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 728 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...