Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קייס פייפאל נגדי - איך להתנהל?


MarcNL
שימו לב! השרשור הזה בן 1165 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדכון: פייפאל חזרו אליי ,הם פותחים מחדש את הקייס ובוחנים אותו תחת "הפריט לא התקבל" ואני מגיש מחדש את כל ההוכחות.

 

הבעיה המרכזית שאין באמת ערוץ ישיר לשיחה, ברגע שיש קייס אז שולחים את המסמכים והם מבצעים החלטה וזהו. זה לא "לבקש מהם להתקשר לחברת משלוחים" כי הם לא יעשו את זה כנראה אלא הם רוצים הוכחות אבל אם אני שולח הוכחות והם שולחים אותי לחפש כי הם לא יכלו לאמת את המסמך זה לא נראה לי בעיה שלי אבל נחיה ונראה..

 

תודה לכל המגיבים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, roiei כתב:

שפייפאל הם לטובת הקונים

 

בתור קונה שנדפק מהם - זה ממש לא נכון: קניתי מוצר מאיזשהו מוכר שפרסם בפייסבוק, שילמתי בפייפאל, במקום המוצר הגיעה קופסת פלאסטיק ריקה (טריק ידוע של רמאים שגורם לך לחתום על קבלת המשלוח), ופייפאל סרבו להחזיר את הכסף או לבטל את העסקה, והציבו תנאים לא הגיוניים להוכחת הרמאות (לדוגמה: תלונה במשטרה, באנגלית, כנגד המוכר). שום שיח עם פייפאל לא עזר, בסוף ויתרתי והמשכתי הלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לשמוע, כי הסיפור ממש לא מובן.
החקירה לא היתה ממש ברורה, איך הוכחת משלוח רלוונטית ללקוחה שטוענת שמעולם לא ביצעה את ההזמנה?
מה הם טענו, שפרצת לחשבון שלה והזמנת בשמה, ואז החלטת להיות הגון ושלחת לה את החלק שלא הזמינה?

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב הבנתי יש 3 סוגי תלונות בפייפאל מצד הלקוח:

1. המוצר לא הגיע.

2. המוצר לא תואם את התיאור.

3. רכישה לא מאושרת. - במקרה כזה הלקוח יכול להגיש תלונה מול חברת האשראי או מול פייפאל ישירות ולטעון שלא הוא ביצע את הרכישה, יכול להיות פרצו לו לחשבון או לחלופין השתמשו לו באשראי מה שכן יכול לראות.

ברוב המקרים (רכישה לא מאושרת או מוצר לא הגיע), המוכר מוגן כל עוד הוא מוכיח שהוא שלח את המוצר והמוצר התקבל בכתובת הרשומה בעת הרכישה.

במקרה של רכישה שלא תואמת את התיאור (קופסא ריקה, מוצר שונה וכו'), פייפאל די מקשים גם על הלקוח וגם על הקונה וזה די נופל בין הכיסאות בהתאם לנפח הפעילות בחשבון, כבר פסקו לטובתי כאשר לא היו לי הוכחות (בתור קונה) לדוגמא. 

אבל גם "המוצר לא הגיע", לא מגן על הכל, לדוגמא פעם רכשתי מוצר בהזמנה אישית שהם שלחו לי מין תבנית שהייתי צריך לשלוח להם חזרה ואז לקבל את המוצר המוגמר, מעולם לא קיבלתי את המוצר המוגמר אבל בגלל שהייתה להם הוכחה שהם שלחו את התבנית, פייפאל לא זיכו אותי.

 

לגבי המקרה הזה, הייתי אמור לכאורה מהתחלה להיות מכוסה כי כן שלחתי את המוצר למרות שהם התלוננו על "רכישה לא מאושרת", אבל פייפאל בהתחלה טענו שהם לא הצליחו לאמת את מסמכי המשלוח כלומר שלחתי להם את המסמכים הנכונים אבל הם לא הצליחו לאמת שזה מסמכים מקוריים או משהו דומה.. 
הגשתי ערעור, התקבל, זוכיתי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך את עזרתכם!
היום גיליתי שחבילה שהייתי צריך לקבל, כבר נמסרה לנציג הנמען בשבוע שעבר.
אין לי מושג מי זה...
באייבי גם כתוב שהחבילה נמסרה.
מה שעוד מוזר שבאתר הדואר לא מופיע מספר מדף וגם התאריכים מאוד צמודים.
כתבתי מכתב לאייבי, במקרה וזה לא יעזור למי לפנות?
f3695c1cb78b6ff2866828dc7c1831bf.jpg

Sent from my SM-G985F using Tapatalk



שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי יוצר קשר עם דואר ישראל לברר למי נמסרה החבילה.

 

בכל אופן, המערכת של איביי מראה באופן אוטומטי שהחבילה התקבלה ברגע שמספר המעקב מתעדכן. 

אם לשולח יש הוכחה שהמספר מעקב הזה מגיע לכתובת שלך, הוא די מכוסה כי ככל הנראה דואר ישראל פישלו.

הייתי יוצר קשר ישירות עם המוכר, במקביל מנסה לברר עם דואר ישראל ואם שום דבר לא עוזר, פותח claim בפייפאל או איביי תחת "הפריט לא התקבל".

 

מדובר בפריט יקר או זול? מוכר סיני או אירופאי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוכר אמריקאי, המוצר עלה בסביבות 200שח

לפי המספר מעקב החבילה נאספה בסניף דואר שנמצא די רחוק מהכתובת שלי.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk





שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, דניאל1983 כתב:

מוכר אמריקאי, המוצר עלה בסביבות 200שח

לפי המספר מעקב החבילה נאספה בסניף דואר שנמצא די רחוק מהכתובת שלי.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk




 

 

צריך להציג ת"ז כדי לקבל את החבילה

תבקש מהדואר שיבדוק איזה ת.ז הקישו כשאספו אותה

 

בעקרון רק מישהו עם השם שלך יכול לאסוף אותה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק,

הזמנתי מאליאקספרס חלק למחשב (כ300 דולר)  שהגיע תקול, ושילמתי בפייפאל כדי להנות מה"הגנה" שלהם.

פתחתי dispute בו הוצע לי להחזיר את המוצר ולקבל את הכסף בחזרה.

כמובן שהסכמתי, שלחתי עם מספר מעקב, והיום, לאחר כחודש מאז השליחה הקייס נסגר לטובת המוכר כי:

The case was closed in the seller's favor as the proof of return you provided was invalid.

לפי מספר המעקב העדכון האחרון הוא שהמוצר נשלח מהארץ לסין.
איך אפשר להתקדם מכאן כדי לקבל את הכסף שלי בחזרה?
תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, דניאל1983 כתב:

צריך את עזרתכם!
היום גיליתי שחבילה שהייתי צריך לקבל, כבר נמסרה לנציג הנמען בשבוע שעבר.
אין לי מושג מי זה...
באייבי גם כתוב שהחבילה נמסרה.
מה שעוד מוזר שבאתר הדואר לא מופיע מספר מדף וגם התאריכים מאוד צמודים.
כתבתי מכתב לאייבי, במקרה וזה לא יעזור למי לפנות?
f3695c1cb78b6ff2866828dc7c1831bf.jpg

Sent from my SM-G985F using Tapatalk


 

היי, 

גם אני גר בחיפה בנווה שאנן, סמוך לסניף טבנקין. 

תופעות שכבר קרו לי בדואר: 

1. שלחו אותי לסניף בהדר, בפל ים, בשקמונה, הצ'ק פוסט, דניה ולאושר עד לקחת חבילה. 

2. קיבלתי חבילה שגוייה וגיליתי זאת רק בבית. 

לידיעתך, 

אוהד

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אני גר ברמת אשכול. יש לנו כאן מרכז מסירה מצויין בשופרסל, מה שלא מונע מהדואר לשלוח אותנו לנווה דוויד, סביוני דניה, סוכנות דואר מרכז חורב (זה סביר), סניף דואר מוריה (חצי סביר, כי אין חניה), איזה חנות לחיות בית ליד אותו סניף, לסניף וודג'ווד, לסניף הנביאים, וההברקה האחרונה - רחוב ניצנים, שאפילו אני, שגר בעיר הזאת מיום הוולדי, לא הכרתי עד שפתחתי מפה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אותי הם שולחים לכול מיני מקומות בעיר לאיסוף חבילות, התרגלתי כבר...
אבל עד עכשיו לא קרה אף פעם שמישהו לוקח את החבילה במקומי.
מקווה שזה טעות

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה שנים דואר ישראל איגד שתי חבילות קטנות שקיבלתי למספר ג' אחד. למזלי ולמזלו של מישהו אחר שחררתי את הגומיה המאגדת בדואר - מצאתי בין שתי החבילות חבילה שלישית שלא היתה מיועדת לי. כיוון שסניף הדואר במקום לא הכי נוח כנראה שהיה לוקח לי כמה ימים להחזיר את החבילה כדי שתועבר לתעודתה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Step כתב:

מתעלק,

הזמנתי מאליאקספרס חלק למחשב (כ300 דולר)  שהגיע תקול, ושילמתי בפייפאל כדי להנות מה"הגנה" שלהם.

פתחתי dispute בו הוצע לי להחזיר את המוצר ולקבל את הכסף בחזרה.

כמובן שהסכמתי, שלחתי עם מספר מעקב, והיום, לאחר כחודש מאז השליחה הקייס נסגר לטובת המוכר כי:

The case was closed in the seller's favor as the proof of return you provided was invalid.

לפי מספר המעקב העדכון האחרון הוא שהמוצר נשלח מהארץ לסין.
איך אפשר להתקדם מכאן כדי לקבל את הכסף שלי בחזרה?
תודה!

 

הייתי מנסה לבדוק פרטי מעקב עדכניים יותר, ייתכן ודואר ישראל לא מעודכן על המיקום האמיתי של הפריט
ניסית אולי track17? 

תנסה לדלות פרטים נוספים על המספר מעקב.

 

לאחר מכן תגיש ערעור דרך הresolution center או תשלח הודעה לתמיכה לבקר לערער ותציין את כל פרטי המשלוח חזרה וכו' וכו' ותבקש התחשבות מחדש בקייס.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...