Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

למה ריפודי עור שורדים פחות טוב מהבד?

 

אני רואה לא אחת מכוניות יוקרה בנות כמה שנים שהריפודים שלהם נראים עייפים, מקומטים ופשוט לא מזמינים.

 

בניגוד להם, ריפוי בד, גם עם יעברו שחיקה, עדיין יראו טוב יותר אחרי השנים וככל שהזמן חולף העור נראה עוד יותר "עייף".

עריכה אחרונה על ידי yuval1111
פורסם (נערך)

העור מתחמם יותר בקיץ מאשר בד (לפחות מרגיש יותר חם ליושבים עליו).

בשילוב של חוסר תחזוקה לא לוקח הרבה זמן עד שהעור נסדק ומתפוצץ.

כשהרכב לא חונה בחניון מקורה במשך היום, זה רק מחריף את ההבדלים לטובת הבד.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Daewoo_Racer
פורסם

ריפודי עור, מעבר למגבלות מוכרות (חום,זיעה, חוסר נוחות ודביקות) חייב לעבור טיפול קבוע.

כאשר לא עושים את זה, רואים רכבי יוקרה, שבפנים העור אכול/מתפורר/ איבד את הצבע.

 

מי שרוצה ריפודי עור שנראים כמו חדשים גם אחרי מספר שנים, חייב לקחת בחשבון תחזוקה חודשים קבועה.

 

פורסם

ואני מניח כי מרבית בעלי הרכבים הללו לא מבצעים את התחזוקה הנדרשת ומכאן ועד לבלאי המואץ הדרך קצרה.....

 

ד"א יש דרך לשקם ריפודי עור או שחייבים להחליפם?

פורסם

yuval1111

 

תלוי בפגיעה בעור. יש מצבים שאפשר להחזיר לעור "חיים" שיראה כמו חדש. (שחיקה עדינה, סדקים מזעריים, איבוד צבע וכד')

יש מצבעים של שחיקת העור שמוריד את החלק החיצוני שרואים כבר לבן, או סדקים גדולים, את כל זה קשה לתקן. אפשר לנסות להחיות מעט 

את העור, עדיין זה יהיה דומה לעור שעבר טיפול קבוע.

 

אגב, התופעה הזו נפוצה ברכבי יוקרה, כי לרוב מי שקונה את הרכבים האלה, לא ממש מעניין אותו איך יראה הרכב/עור

כי מילא הוא מחליף אותו אחרי שנתיים/שלוש. (ירידת ערך לא מטרידה אותם) ראיתי כמה רכבי יוקרה עם עור שחוק, לא מראה נעים. (עבורי)

 

עריכה: 

אחת התלונות שאני שומע לאורך שנים, למה לא לקבל רכב יוקרה עם ריפודי אלקנטרה לבד, או עם גימורי עור בצדדים. 

לטעמי יותר יפה. יש כאן כמה אנשים, ששקלו להחליף את כל ריפודי העור (על רכב חדש) לריפודי בד אלקנטרה, בגלל שהם סבלו מהעור. 

כמובן שזה לא כלכלי. (אפשרי, למי שמוכן לשחרר לפחות 12K)

 

למה היבואן/יצרן לא מעמיד אופציה לריפודי בד לרכבי יוקרה, באמת שאלה טובה. (משום מה "יוקרה" מתחבר לעור, מה שלא נכון בכלל)

 

פורסם
לפני 6 שעות, yuval1111 כתב:

ד"א יש דרך לשקם ריפודי עור או שחייבים להחליפם?

הכל תלוי במצב המושב, ועד כמה הוא ניזוק. יש הרבה דוגמאות ביוטיוב, תקליד מילות חיפוש ""how to repair leather seats in car".

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, yuval1111 כתב:

אז למה תמיד זו ברירת המחדל בדגמי יוקרה ואי אפשר להזמין ריפודי בד?

למה תיק לאישה של לואי ויטון תמיד יהיה מעור?,ככה זה,עור נחשב לחומר יוקרתי.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
פורסם

על תיק לא יושבים. השאלה שעלתה לא אומרת שעור זה לא יוקרתי, בהחלט כן. 

אלא למה אין אפשרות להזמין ברכבי יוקרה בד איכותי במקום עור. (למי שמעדיף)

פורסם

יש רכבים כמו שלי (לא שיא היוקרה, אבל בכל זאת) שכן מגיעים עם מושבי בד יפים ברמות איבזור גבוהות.

לעור יש גם יתרונות, הרבה יותר קל לנקות. לקח לי רבע שעה לנקות לחלוטין קפה שנשפך על המושב, נראה אתכם מנקים את זה ממושב בד. :smile:

בנוסף המושבים אצלי בני 7 ונראים כמו חדשים, ואני כמובן לא היחיד. זה גם תלוי בסוג העור וכמובן בתחזוקה.

דרך אגב, אני היחיד ששם לב שמושבי עור ברכבים יפניים/קוריאנים לרוב מתבלים מהר יותר?

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

מבחינת ניקיון, עור ללא ספק יותר נוח לניקוי. אבל המחיר של עור, זה תחזוקה בלתי מתפשרת. (בד לא)

חוץ מזה, אני לא מתכוון לעבור את הניסוי של ניקוי קפה מריפודי בד, כי אצלי לא נכנס קפה לרכב, מלבד כוס תרמוס סגורה.  

 

בהחלט יכול להיות (לא בדקתי לעומק) שעור אירופי יותר איכותי מעור יפני. זה כמו איכות הלכה העדיפה. (גם עבה יותר)

פורסם

עור סינטטי זה אחד האסונות ברכב. לא מספיק שתזיע, העור סינטטי גם לא נושם. (בניגוד עור טבעי)

בלי להזכיר את תהליכי היצור שמשתמשים בפתלט שמזהמים את הסביבה, עם תוצרי לוואי מסרטנים. (זה נושא בפני עצמו שלא מתאים לכאן)

 

×
×
  • תוכן חדש...