Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

307 2007 - נורת תקלה - ממיר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, היום תוך כדי נסיעה נדלקה לי נורת מנוע ובהתנעה זה רושם שיש תקלה במנוע אך לא מעבר לכך. הרכב נוסע יופי.

נכנסתי מייד למוסך קרוב. חיבר מחשב והראה לי שרושם משהו בסגנון ''הזדקנות ממיר''. המליץ לי על תוסף ותדלוק חד פעמי של 98. 

מה אומרים? הממיר בסוף ימיו? האם כדאי באמת להשתמש בתוסף וב98?

פורסם

האם נדלקה מנורת ANTI POLLUTION  הידועה לשימצה ? 

בעיקרון אין לך מה להפסיד-לא יודע מה הקשר לדלק 98 אבל הייתי מנסה K44 על מיכל דלק מלא כך שאולי המנורה תתכבה ויהיה שינוי.

אם עדיין המנורה תישאר דלוקה לאחר 300-400 ק"מ,אין ברירה אלא להבין מה בתקלה ולפתור אותה.

כלי שיכול לעזור באבחון ראשוני הוא בדיקת 4 גזים במכון להזרקות דלק/מוסך.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לשני חברים שלי שרכשו 307 לפני כעשור או יותר, נדלקה הנורה של ANTI POLLUTION בגלל שטות, אם אני זוכר נכון, ממה שהם סיפרו לי, זה בגלל שהם ניתקו את המצבר, ומסתבר שהיה צריך לחבר גיבוי או משהו כזה, האם זה גם נושא מוכר?

כבר חתמתי...

פורסם
לפני שעתיים, colauti 9 כתב:

האם נדלקה מנורת ANTI POLLUTION  הידועה לשימצה ? 

בעיקרון אין לך מה להפסיד-לא יודע מה הקשר לדלק 98 אבל הייתי מנסה K44 על מיכל דלק מלא כך שאולי המנורה תתכבה ויהיה שינוי.

אם עדיין המנורה תישאר דלוקה לאחר 300-400 ק"מ,אין ברירה אלא להבין מה בתקלה ולפתור אותה.

כלי שיכול לעזור באבחון ראשוני הוא בדיקת 4 גזים במכון להזרקות דלק/מוסך.

 

Anti pollution לא נדלקה. רק הודעה כללית על תקלה במנוע.

למה על מיכל דלק מלא? אמרו לי לשים על רבע מיכל וגם בעבר אני זוכר דיבור על חצי מיכל.

המוסך איפס את התקלה ובנסיעה מכפר קאסם לאריאל היא לא נדלקה שוב.

במידה וזה יחזור, האם כדאי לנצל את חמשת החודשים עד הטסט להזמנת ממיר מחו''ל?

פורסם

גולד לייבל על חצי מיכל.

K44 על מיכל מלא.

לא משתלם להזמין ממיר מחול גם בגלל בעיות זמינות כרגע ( קורונה) וגם כנראה המיסוי יהיה גבוה.

אם יהיה אבחון חד משמעי שהתלקל הממיר אז אפשר להתקין חליפי אצל רוני אגזוזים ברחובות או אבי פרטס הפתח תקווה-לשני אלו יש סורק תקלות ומכשיר לבדיק  4 גזים כך שתהיה וודאות אם מדובר בממיר/בעיה באחד החיישנים או תקחה אחרת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הממירים ברכבים האלו אמינים, מאוד.

 

איזה מוסך אבחן ממיר קטליטי תקול?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מוסך הכוכב בכפר קאסם (בשיגרה מטפל בשאפט. נקלעתי לאזור). זה מה שהסורק פלט.

מעיון בהיסטורית הטיפולים, הממיר הנוכחי הובא מפירוק (במוסך מורשה), אצל הבעלים הקודמים, לפני 7 שנים ו120א''קמ. אמור עוד לשרוד?

פורסם

לאחותי היתה 307 עם 180K אם אני זוכר נכו, ולא היתה שם בעיה עם הממיר.

אצלי, גם 307, עם 145K ולא ידוע על בעיה גם פה.

אחותי כרגע עם C4 עם מנוע זהה, פה 170K ואין תקלות ממיר.

 

אם קופצת שוב תקלת ממיר, אני הייתי הולך שוב על אחד מפירוק

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

למי שאין ניסיון, שלא ינסה.

ראיתי כבר 307CC שניסו לנקות עם מים עיקמה טלטל.

  • מבאס 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

כמובן שלהכניס מים בזרם נמוך כדי שלא יתפס עד למנוע ולעשות את זה תוך כדי שהמנוע הרגע הונע ועדיין קר (יותג מעניין שהאגזוז והממיר קרים), בסוף התהליך להגיע לרדליין בניוטרל כדי שכל המים יצאו ולא יהיה מצב לקורוזיה.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

פורסם

שוב, זו לא פרוצדורה ללימוד דרך המקלדת.

לא לבצע אם לא יודעים.

 

בלי קשר, גש למוסך שלך לבדיקה נורמלית

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 13 שעות, Shab00 כתב:

כמובן שלהכניס מים בזרם נמוך כדי שלא יתפס עד למנוע ולעשות את זה תוך כדי שהמנוע הרגע הונע ועדיין קר (יותג מעניין שהאגזוז והממיר קרים), בסוף התהליך להגיע לרדליין בניוטרל כדי שכל המים יצאו ולא יהיה מצב לקורוזיה.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 

נשמע מפחיד...

בכל מקרה נסעתי עוד כמאה ק''מ. הנורה בנתיים לא חזרה. מחזל''ש כרגע. תודה חברים.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הי, שוב רלוונטי...

כאמור בתחילת השרשור, לפני כחודשיים וחצי נדלקה נורת מנוע ובסריקה ניתנה אינדיקציה על ממיר מזדקן. למרות האיפוס, לאחר מספר ימים הנורה נדלקה שוב. כעבור עוד מספר ימים הנורה כבתה מעצמה וכעבור כחודש נדלקה שוב. החלטתי לקחת את הזמן ולחפש את הפתרון הזול ביותר לטפל במידה ואהיה חייב במסגרת הטסט שיהיה לי ביולי. קיבלתי בנתיים הצעה לחידוש הממיר (החלפת הליבה)בכ800 ש''ח.

בשישי האחרון, לאחר נסיעה של כשעה, דוממתי מנוע. כעבור כדקה רציתי להניע שוב, אלא שאז המנוע הניע וכאילו נחנק וכבה. כך מספר פעמים. הנעתי שוב ונתתי מייד גז, המנוע הגיב כמו שצריך ומייד התחלתי בנסיעה. בהנעה ובנסיעה הבאה לא היתה כל בעיה. אלא שלקראת סוף עוד נסיעה, ברגע שנעמדתי - המנוע ''נחנק''- וכבה. כך היה גם למחרת - מניע וכבה, פימפום, שוב כבה ולבסוף הצלחתי לייצב את המנוע וליסוע כ80 ק''מ רגילים.

הבוקר הניע רגיל ונסע רגיל.

וכאן אני שואל -

1. האם התופעות של הסופ''ש האחרון קשורות לממיר?

2. האם ההצעה של החלפת ליבת הממיר רלוונטית או שאין ברירה אלא לבצע החלפה מלאה במוסך?

×
×
  • תוכן חדש...