Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוך הבא Aiways U5 (ג'יפון סיני חשמלי)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שזה לא בדיוק חוסר רצון של הייבואנים, אלא הרצון של היצרנים עצמם לווסת את הרכבים הנקיים יותר לשוק האירופאי.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היום הייתי צריך לעשות נסיעת מבחן, אך משום מה הם החליטו לבטל,

הנציג טען, היום הם עושים מסיבת עיתונאים. 

אין להם אתר אינטרנט, והם מפנים אותך לחפש מידע באתרים בחו"ל. 

המחירים לטענת הנציג 160K + -  , ועד 180K לדגם המפואר. 

 

לדעתי טסלה יצרה להם בעיה משמעותית, וכרגע לא נראה לי שיש כוונה לשווק. 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

@PriceDevil אולי הם אכן מנוסים בתחומי ייבוא אחרים,

אבל התנהלות היא ללא מערך מסודר, ללא אתר אינטרנט. 

הרכב ללא ספק יותר מרשים מGAC. 

אני חושב שהוא יצליח. 

 

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, shimta כתב:

@PriceDevil אולי הם אכן מנוסים בתחומי ייבוא אחרים,

 

הם מייבאים כלי רכב עוד מלפני שמנכלית טסלה ישראל היתה פתק בכותל...

 

ותתפלא - רוב כלי הרכב לא נמכרים באינטרנט...

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
פורסם

תן להם קצת זמן, הם הרי עוד לא הכריזו על השקה. המראה קצת מוזר לטעמי, אבל אם המחיר יתחיל באמת יתחיל ב-160 אלף שקל יש להם סיכוי לא רע כי זה רכב ענק ומאוד מרווח. מה גם שבכל הקשור לרכב חשמלי מחסום הרכב הסיני כבר הרבה פחות גבוה מבעבר. 

 

 

פורסם

@ch2856 אני רגוע, פשוט עלו לי תהיות כשהחליטו לבטל את נסיעת המבחן, 

עכשיו כשאני רואה את האתר, ושיש כתובת, זה מרגיש יותר טוב.

כתבתי שאני חושב שהרכב נראה מוצלח. 

 

 

פורסם (נערך)

מבירור שעשיתי, ביום שלישי יהיו את כל הפרטים, מחירים ומפרטים מלאים.

עריכה אחרונה על ידי ch2856
פורסם

על פי המבחן הם הגיעו לטווח של 300 ק"מ  בנסיעה רגועה מתוך טווח מוצהר של 400 ק"מ.

תמיד הטווח המוצהר יותר גבוה מהמציאות, אבל פה זה כבר מוגזם.


×
×
  • תוכן חדש...