Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוך הבא Aiways U5 (ג'יפון סיני חשמלי)


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 30.12.2020 בשעה 11:38, PriceDevil כתב:

מדובר ביצרן צעיר יחסית שהחל לפעול ב-2017, גם החברה היבואנית חדשה, אך מנוהלת ע"י אנשים ותיקים בתחום.

 

 

image.png.6d5b8b9a5a392024942f116ec7f56711.pngimage.png.9b7d7e76a1a90c861404ae9da1277297.pngimage.thumb.png.1d259a41ddeb6ffcf5bbce5d89f13593.pngimage.thumb.png.9dbbb83ce5678ab0c72439928a68dc2b.png

 

הדגמים שעלו על הכביש הם ברמת Premium הגבוהה עם מפרט עשיר הכולל אתכל מערכות הבטיחות שחשבתם עליהן - ואפילו כאלה שלא 😀

 

הספק המנוע הוא 204 כ"ס והתאוצה מ-0-100 היא 7.8 שניות. 

קיבולת הסוללה היא 63KWh מכובדים מאד, וטווח הנסיעה לפני הסטנדרטים האירופיים עומד על כ-400 ק"מ (גם מכובדים)

יש אפשרות לטעינה מהירה בתחנות ציבורית וטעינת הסוללה מ-20 ל-80 אחוז תיקח 35 דקות.

 

המחיר צפוי להיות בסביבות 200000 ש"ח כשאדע פרטים נוספים אעדכן.

 

מצ"ב קובץ עם מפרט (המפרט הוא מאתר בינלאומי ואינו המפרט שהיבואן פרסם, אך מהנתונים שיש בידי מה שהגיע לכאן די דומה למה שמופיע במסמך)

 

Aiways spec.pdf 267.29 kB · 49 downloads

 

המחיר 185000 ש"ח. אם המחיר ישאר ככה בתחילת השיווק, יש לו סיכוי לא רע למכור כמות יפה.

 

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם אני הייתי צריך להחליט להשיק מותג חדש ולא קיים בשוק, הייתי מנצל את הזמן להכשרה של צוות מכירות / שווק / טכני, ויוצא לציבור עם תום הקורונה - או קצת אחר כך.

 

עכשיו זה תקופה לא מתאימה לקמפיין שכזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אפקט טסלה?

 

יש מחיר מעודכן לדגם המאובזר: 172500 ש"ח

ועוד דגם ברמת גימור נמוכה יותר Standard במחיר: 157500 ש"ח 

 

נראה שיהיה מעניין.

 

נותר רק להמתין להשקה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגמרי אפקט טסלה. 

 

אני מניח שגם אחרי שחתך שלושים אלף מהמחיר הראשוני(!) היבואן עדיין מרוויח, מה שמעיד כנראה על שולי הרווח במדינתנו.

 

נשאר רק להחזיק אצבעות שהמגמה תתרחב ללא תקיעת מקלות בגלגלים מכל מני גורמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.12.2020 בשעה 21:25, itsik170 כתב:

אאל"ט הייבואן של הכלים זה אותו יבואן שמייבא אוטובוסים סיניים חשמליים של אנקאי וכבר מסר כמה כאלה לניסוי בחברות תחבורה ציבורית.

בקבוצת בליליוס מייבאים את האוטובוסים הסיניים גולדן דרגון ובעלי חברת סופרבוס. חברת אוטו חן ששייכת אליהם מייבאת מצרדס ספרינטר בייבוא עקיף בעבר עוד היו יבואן של מרצדס. זה בערך כל הניסיון שיש להם, לא חדשים בתחום כמו שPriceDevil אמר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף להמתין לטסלה Y. מעריך בזהירות (לפי התמחור של ה-3) שהיא תהיה סביב 200K+

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.2.2021 בשעה 10:01, PriceDevil כתב:

אפקט טסלה?

 

יש מחיר מעודכן לדגם המאובזר: 172500 ש"ח

ועוד דגם ברמת גימור נמוכה יותר Standard במחיר: 157500 ש"ח 

 

נראה שיהיה מעניין.

 

נותר רק להמתין להשקה...

 

היום הם התקשרו אליי לתאם נסיעת מבחן, 

המחירים שהוא נתן לי בטלפון 160K -180K ,

אמרו לי שהמחיר עדיין לא סוגר. 

אני חושב שהם רוצים להרגיש אם נוצר להם מספיק ביקוש,

אולי הם יצטרכו לקצץ עוד במחיר. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.2.2021 בשעה 10:56, D4K כתב:

בקבוצת בליליוס מייבאים את האוטובוסים הסיניים גולדן דרגון ובעלי חברת סופרבוס. חברת אוטו חן ששייכת אליהם מייבאת מצרדס ספרינטר בייבוא עקיף בעבר עוד היו יבואן של מרצדס. זה בערך כל הניסיון שיש להם, לא חדשים בתחום כמו שPriceDevil אמר

 

מסתבר שזה בלבול שלי.

הייבואן של אוטובוסי ankai ייבא לארץ גם רכב חשמלי של JAC - מבלבל כי יוניון מוטורס מייבא את GAC.

מה שעוד יותר מסבך את הסיפור - המשאיות של JAC כבר מיובאות לארץ ע"י הייבואן של אוטובוסי יוטונג.

 

נראה שהייבוא הסיני הולך לעשות כאב ראש לא קטן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אכן יש אפקט של טסלה,על כל הגזרה של EV סיניות!
אבל עדיין,בתור אחד שלפני 3 שנים התחלתי להתעניין בתחום,ולפני שנתיים הוחלט על PHEV (שהתברר קניה סופר משתלמת מבחינת TCO - Total cost of ownership,שזאת ההשוואה הכי נכונה וריאלית בין רכבים),לפחות עוד שנה/שנתיים בתור רכב ראשי,לאחד שנוסע הרבה,EV  לא יהיה פתרון,בטוח לפחות עבורי.
בלי תשתית טעינה מהירה נורמלי,רק בתור מכונית שניה,או לאחד שעושה בסביבות 50-60 ק"מ ביום ,זה מתאים כרגע.
כרגע יש בארץ פחות מ-50 עמדות טעינה DC 50-100 KWH (סונול ואחרים הכריזו על פריסה,אבל עדיין זה יקח זמן,ולא בקצב של כמות EV שיעלו על הכביש),אז זמינות/תקינות של עמדות כאלו פר כמות EV על הכבישים,זה סרט,בלי להכנס לבלאגן של,כל חברה עם אפליקציה משלו,חוסר התממשקות של REAL TIME GPS לתכנון נסיע.
האוטו הזה בחיים האמיתיים עושה בסביבות 340 ק"מ,ברור שיותר מכובד מ-MG EV (גם הרבה יותר מרווח עם בסיס גלגלים של 2.8 מ !!!),שנושק לכיוון 230 ק"מ אבל גם המחיר של MG EV מתקרב ל-120 K,בגלל אפקט טסלה.

2021-03-12_11-10-20.thumb.png.ff1de36f62420a4aa53e7fe7c6d4dd4e.png
וזה משאיר אותנו עם הצרה האמיתית של רכבי EV מסין,טעינה איטית.
אני לא אכנס לבלבול וחוסר הבנה של הציבור כולל המוכרים של זה,אבל האנשים לא מבינים שהכבלים זה לא מטענים,רק כבלים,המטען יושב ברכב.
רוב המוחלט של סיניים באים עם יכולת מקסימלית של 6.6 קוט"ש ,ואלו המספרים האמיתיים למקרה של תנאים אופטימליים ועמדות תקינות:

2021-03-12_11-04-45.png.5805c460dc09ef251ff0d892df949df9.png
רוב המוחלט של עמדות בארץ הם עד 22 קוט"ש,לכן לפי תחשיב הזה ואיפיון אישי של כל בן-אדם צריך לחשב יכולת התנהלות יום יומית,גם אם אתה בר מזל עם בית פרטית ויכול להקים עמדת AC הכי גדולה,זה עדיין מביא אותך ליכולת טעינה מקסימלית של 30 ק"מ/שעה!

ואם אתה גר בקרבה של DC מהיר,אלו נתוני טעינה אופטימליים

2021-03-12_11-06-46.png.a8d3d33c611e89c52c8156ef47f98e90.png


לכן עוד הרבה שנים התחום של EV יהיה מאופיין ע"י "חרדת הטווח" (Range Anxiety),בגלל זה עוד יותר צורם,חוסר נכונות של היבואנים להביא את הדגמים PHEV החדשים בייבוא סדיר ! 

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...