Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוך הבא Aiways U5 (ג'יפון סיני חשמלי)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולכל המספידי בעירה פנימית ICE,הרכבים האלו בצורה היברידית/PHEV/MILD HYBRID עוד איתנו בצורה גורפת לפחות עד 2050,ה-EV יהיה זניח במספרים עוד הרבה זמן,לפחות בארצנו !

לא תוכל לרכוש רכב בנזין מיצרן מיינסטרים הרבה הרבה לפני 2050.
  • אהבתי 1
  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 6 שעות, utsur כתב:

6kw היא מגבלה קטנה מאוד. זה  בערך 40 קמ לשעה, מה שאומר שבלילה שלם אתה מטעין בערך את כל מה שצריך (גם ככה לא מומלץ להטעין 100% על בסיס קבוע). טסלה sr+ בגרסה האמריקאית מוגבלת ל 7.6kw והאמריקאים חיים איתה נהדר במרחבים הרבה יותר גדולים משלנו. לא רואה סיבה למה בארץ הקטנה שלנו אדם ממוצע לא יכול לחיות עם 6kwh

 

הרוב המוחץ של עמדות AC ציבוריות בארה"ב הן של 6-7kW. הרבה מעדיפים לא להתקין עמדת טעינה קבועה אלא שקע 240V ולהשתמש בכבל הנייד שמסופק עם הרכב. יש אפילו שמשתמשים בשקע 120V סטנדרטי שנותן 1.4kW. בישראל זה נושא חדש אז החברות שמתקינות עמדות טעינה שטפו לכולם את המוח שחייבים 11kW, יעלה כמה שיעלה. זה פשוט לא נכון.
 

 

פורסם
לפני 7 שעות, utsur כתב:

6kw היא מגבלה קטנה מאוד. זה  בערך 40 קמ לשעה....

אין לי מושג איך אתה מגיע למספרים האלו ?!
מזכיר לך זה דיון על Aiways U5

2021-04-01_8-13-42.thumb.png.90aa6b38f3a5390761a051c4d333727b.png

ברכבים הסינים שום דבר לא מובן מאליו (דוגמא הידוע זה GAC שהטעינה המהירה שלה זה בתקן סיני,לכן חייבים עמדה מיוחדת,ולא DC הרגילות שמוקמות בארץ),ואם הטבלה צודקת (שזה צריך לברר מול היבואן) בכלל אפשר להגיע ליכולת 6.6 KWH רק עם 32A,אצלנו מתקינים עמדו לרוב 3X16A=11KWH

לפני 33 דקות, eladts כתב:

 

הרוב המוחץ של עמדות AC ציבוריות בארה"ב הן של 6-7kW. הרבה מעדיפים לא להתקין עמדת טעינה קבועה אלא שקע 240V ולהשתמש בכבל הנייד שמסופק עם הרכב. יש אפילו שמשתמשים בשקע 120V סטנדרטי שנותן 1.4kW. בישראל זה נושא חדש אז החברות שמתקינות עמדות טעינה שטפו לכולם את המוח שחייבים 11kW, יעלה כמה שיעלה. זה פשוט לא נכון.
 

 

עם כל הכבוד לך,לא כל דיון זה קשור לטסלה,ואי אפשר להסיק מסקנות לארץ ישראל לפי ארה"ב,שבכלל אי אפשר לדבר אליה בהכללה גורפת,מדינה ענקית,עם הרבה מקומות שכוחי אל!
בארץ מצבנו הרבה יותר בגלל התשתית שלנו מראש 240V.
אנחנו מדברים על רכבים סינים,ותאמין לי זה לא שטיפת מוח 11KWH,טכנית אם כבר יש בבית רשת תלת פאזית זה לרוב 3X16A,למעטים יש בבית שלהם 3X32A,ורוב המוחלט בכלל עם חד פאזי,שיכולים להכין נקודת 3.7KWH (פעם קראו לזה "שקע כח" שהיינו מתקינים למקומות של צרכן חשמל רציני,כיריים חשמליות או מזגן גדול),וגם אלו משדרגים לרשת 3X16A,ברור שהכי טוב היה 3X32A,ולמשוך פאזה אחד ייעודית 32A,אבל מבחינת עלויות ובטח קשיים טכניים זה סיפור.

לפני 53 דקות, robertf כתב:


לא תוכל לרכוש רכב בנזין מיצרן מיינסטרים הרבה הרבה לפני 2050.

גם ב-2060 יהיה אפשר לרכוש ICE,פשוט יהיה משולב כמו שאמרתי באיזשהו "עזר" חשמלי,ותקן EURO 7 או 8 עוד יותר מחמיר,שיעמיסו עוד מערכות ניקוי חדשות.
לא סתם פיתחו M-HEV מבוסס 48V.
הנפט איתנו עד סוף המאה,אנשים חיים בסרט,שבפחות מ-20 שנה יהיו רק מכוניות חשמליות!!!
רוב המוחלט של המדינות,בכלל לא יהיה להם רשת חשמל שיכול לעמוד בזה,וצריך עוד כמה פיתוחים בתחום של אנרגיה מתחדשת.
יש פה יותר מדי פוליטיקה בזה ורצונות של אירופה !!!
בגלל זה רוב המנועים יהיו קטנים 1.0-1.9L עם כל ההשלכות,וביתר היבשות ימכרו מנועים גדולים,דוגמה מצויינת זה D-MAX,דגם 2021 החדש מוצע עם 3.0L לפי תקן EURO 4 מחוץ לאירופה :mm_cool:

פורסם
לפני 8 שעות, utsur כתב:

6kw היא מגבלה קטנה מאוד. זה  בערך 40 קמ לשעה, מה שאומר שבלילה שלם אתה מטעין בערך את כל מה שצריך (גם ככה לא מומלץ להטעין 100% על בסיס קבוע). טסלה sr+ בגרסה האמריקאית מוגבלת ל 7.6kw והאמריקאים חיים איתה נהדר במרחבים הרבה יותר גדולים משלנו. לא רואה סיבה למה בארץ הקטנה שלנו אדם ממוצע לא יכול לחיות עם 6kwh

 

שוב, כתבתי במקרה שלי, שבו אין לי עמדת טעינה פרטית, וכרגע לא אני לא יכול להתקין אחת כזו, 

המצב הוא בעייתי עבורי , כי טעינה של 50 אחוז סוללה , בעמדה ציבורית רגילה תיקח לי 

משהו כמו 5 וחצי שעות, 

ב11kW זה היה לוקח 3 שעות בערך, שזה סביל מבחינתי. 

 


×
×
  • תוכן חדש...