Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשיון כתוב ;205 55 R16 .

יאשרו 205 65 R15 ?

ושאלה נוספת :כעקרון ניתן לאשר מידות גנט שונות לסרן קדמי ואחורי ??

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

שלום.

 

ברשותי רנו סניק 99. אני רוצה להחליף למגנזיום. מה המקסימום המותר (אינץ' ג'אנט ומידת צמיג), ולחילופין היכן ניתן לברר זאת?

ברכב יש כרגע 14 אינץ' (כך רשום ברישיון) - הבנתי שהיה בעבר 15 והוקטן ל 14.

 

תודה

פורסם

צהריים טובים,

יש לי כרגע על האוטו 165/65/14

בגלל מבחר לא גדול של צמיגים חשבתי להעביר ל175/65/14 (מידה חוקית-קליאו B 99 מנוע 1.4 יידני)

במה יפגע המעבר הזה ?

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
המידות המאושרות לאופל קורסה 98 הן:

145/80R13

165/70R13

165/65R14

175/65R14

185/60R14

 

באתר טייר קלאב אמנם אין עדיין חישוקים (גנ'טים), אבל אתה מוזמן לפנות אלינו דרך האתר (טלפונית או באמצעות "צור קשר") - אנחנו מייבאים מגוון רחב של חישוקים ונשמח לסייע בעניין.

קניתי גאנט 13 השאלה היא אני יכול לשים צמיג ; 185/70?

פורסם

רציתי לדעת מה המידה המקסימלית שאני יכול לשים באוטו בלי שיהיה לי בעיות להוציא אישור ממשרד הרישוי תודה....

פורסם

חברים אפשר בבקשה את מידות הצמיגים שאפשר להחליף ל סיאט איביזה FR החדשה (2014).



כרגע יש ברכב 215/45/16 , הכוונה היא מה חוקי שאפשר לאשר ברשיון רכב.

כמובן שאני מעוניין לעלות במידה.

תודה רבה.

 

תשובה בבקשה?

2017 Type R

פורסם

שלום רציתי לדעת לאיזה מידה ניתן להגדיל את הגלגל בפיג׳ו 407 כרגע גאנט 16 ? האם בהגדלת גלגל צריך להחליף גם גאנט? ואיך בידיוק משיגים אישור ממשרד הרישוי כדי שיהיה חוקי על הרכב? למי פונים איך?

פורסם

נתתי לך את התשובה, שנלקחה מהשרשור הזה, כבר בפוסט הקודם שפתחת בתת פורום שיפורי אחיזה. :roll:

 

הנה עוד פעם למקרה ופספסת:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=1894435&highlight=407#post1894435

 

בצע חיפוש לגבי שאר הדברים, הכל קיים כבר בפורום.

בקצרה - כן צריך להחליף. מגיעים עם הרכב לכל מכון טסטים.

פורסם

שלום רב לכולם.

יש ברשותי הונדה סיוויק 1.6 שנת 2000 עם גלגלים במידות 185/60R-14.

רציתי לשאול מה הגודל המירבי מבחינת קוטר שאני יכול לקבל אישור?

האם זה לא קשה לעזוב את ההרגשה של נסיעה ברכב מוגדש, ולחזור חזרה לשגרת המנוע האטמוספרי?

אצלי כואב לחזור למאזדה 3 גם אחרי שאני נוהג על סוס רתום לכרכרה.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הונדה סיוויק 2006 צורה קודמת

מידה נוכחית

185/70-14



אני מעוניין להחליף לגאנט 16 מה המידות האפשריות?

פורסם

טיוטה סטארלט 97

מידה נוכחית : 145/80/13

מעוניין לעלות ל14 או להגדיל מידת צמיג

תודה.

פורסם

חבר בפורום הביא לי את המידות האפשריות לשינוי הצמיגים שלי - רנו מגאן האצ'בק 96', דרך AUTODATA

attachment.php?attachmentid=375079&d=1395873739

 

אז המידות המקסימליות שאני יכול לשנות לרכב זה 16\50\195?

×
×
  • תוכן חדש...