Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, יש לי קיה פיקנטו EX שנתון 14, עם מגנזיום 14inch

IMG_20140705_085613.jpg

 

עכשיו יש את הדגם "ספורט" שבתכלס הוא אותו דגם ואותו גודל אם אינני טועה

והוא בא עם מגנזיום 15inch, אני יכול להשיג את המגנזיום שלו בחינם, השאלה אם אני צריך להוציא אישור מיוחד?

כי בתכלס הוא יפה יותר והוא בחינם אז למה לא?

IMG_20140602_173512.jpg

פורסם

אני צריך לדעת מה המידת צמיגים שמותרת לפגו 205 CTI בנפח 1900 ואיפה אני מוצא מסמך שאיתו אני יכול להגיע למכון טסטים ולשנות את המידה (ביקרתי בהרבה מקומות והרכב כבר לא מעודכן בשום מקום בספרים החדשים של האוטו דאטה)

פורסם (נערך)

כאן בערך מסתיים מה שאני ספציפית יכול לעזור לך בו...

יתכן ופניה ליבואן (או למי שקנית את הרכב ממנו כדי לדעת איפה עבר טסט) תוכל להנפיק איזשהו מסמך שמאשר את המידה מקדימה שברשותך.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

i30 שנת 2014

מעוניין לגדול מעבר ל 15"

 

עריכה:

לא, הרכב אמור להגיע בעוד מספר ימים וזה הצעד הראשון שאני מתכוון לעשות

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום רב!

 

אשמח למידע מ-AUTODATA בנוגע למידות צמיגים/ג'אנטים עבור טויוטה יאריס 2011 (דגם ה-"100"), מנוע 1.33. בספר הרכב מופיעה רק המידה הנוכחית והיא 185/60R15.

 

תודה רבה!

 

אלכסיי

(Toyota Yaris 2011 MTM 6F 5D (Since 06.2013

(Subaru DL 1600 92' manual (03.2007 - 06.2013

×
×
  • תוכן חדש...