Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני לא מאמין שהמידע שם יהיה שונה.

אם מישהו בעל התוכנה יגיד אחרת, אשמח לעמוד על טעותי.

 

מה שכן, ביאריס היבריד 2012 מאושרת גם מידה 195/50/16 ( http://car.mot.gov.il/ORIL/2012/3/12-1922.pdf ). יכול להיות שבמכון רישוי ישתכנעו שניתן לאשר זאת גם לרכבך. שווה בדיקה (מראש, לפני רכישה!) אם אתה אכן מעוניין.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

עדכון קצר - לאחר שהחלטתי להישאר עם המידות המקוריות שלי, הווה אומר להישאר עם בריגג׳סטון לפנים (אינפיניטי), חיפשתי את הצמיגים הטובים ביותר אחורה.

מישלין סופר ספורט - לא היו בארץ. נעזרתי ברשת ׳הצמיג דודי נאסה׳ שייבאו לי אותם מחו״ל - מומלצים בחום! שירות טוב ומהיר לצמיגים שלא נמכרים בארץ.

את הצמיגים התקנתי ב- י מ צמיגים בבני ברק - מעולים (שם השיגו לי את הקדמיים המקוריים).

גיא

פורסם

שלום !

מבקש את עזרתכם , ברישיון מופיעה 185-65R13

בפועל מורכב 185-60R14 האם זה חוקי ?

תודה מריו .

HONDA SS50Z

HONDA CD50E

MATRA BAGHEERA X 1979

פורסם
לא.

אבל אם תאמר לנו באיזה רכב מדובר, אולי יהיה ניתן לבדוק אם המידה שמותקנת בפועל מאושרת באופן עקרוני.

מדובר ב SIMCA MATRA BAGHEERA X

מודל 1979 תודה .

HONDA SS50Z

HONDA CD50E

MATRA BAGHEERA X 1979

פורסם (נערך)

האמת שהתקלת אותי :shock::lol:.

אין לי את הידע לגבי רכב אספנות שכזה.

נסה לפנות לחבר הפורום kompy, למרות שלא ראיתי שהוא פעיל פה כבר הרבה זמן, או להעלות את השאלה במקביל בתת פורום אספנות.

 

באופן עקרוני המידה בפועל אצלך תואמת יחסית למידה ברשיון מבחינת הקוטר הכללי (בחריגה מזערית), כך שיתכן וזה יהיה מקובל על מכון הרישוי ותוכל לאשר את המידה באופן פורמלי (יתכן ויהיה צורך לגשת לעמדה מס' 1). אגב, האם הרכב כבר עבר טסט במצבו הנוכחי?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

יפה! :-)

 

אגב, אני חושב שאחת הסיבות שהבעלים הקודמים כנראה עבר למידה הנוכחית היא מתוקף היות המידה המקורית נדירה עד בלתי קיימת יותר, על אחת כמה וכמה בארצנו הקטנה.

 

אגב 2, לפי האתר הזה, ובעזרתו של תרגום גוגל, נראה כי במקור בכלל היו מידות שונות בין הסרן הקדמי (155/13) לאחורי (185/13), לפחות בחלק מהדגמים.

פורסם

לא כזה וואו...:wink: כל אחד (כמעט) יכול.

אצטט את עצמי מלפני כמה עשרות הודעות:

 

לכל הבאים בתור, נסו להשתמש בחיפוש באתר משרד התחבורה להוראות רישום.

בצד שמאל בחרו בשנה (למיטב ידיעתי, רוב המידע מתחיל רק ב-2008 ), והכניסו בשורה שניה את דגם הרכב (לא יצרן), באנגלית, בשורה השניה (היכן שמופיע "טקסט חופשי").

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני נמצא בתהליכי קנייה של הקרוסאובר ורציתי לדעת האם כדאי להחליף את הצמיג ל205/50/17R ולמה זה יתרום חוץ מצמיג יותר גדול(יופי) מהברירת מחדל שהיא : 205/60/16R

אם אפשר הסבר קטן על ההבדל שבינהם..

תודה מראש :)

פורסם

לדעתי תהיה פגיעה בעיקר בנוחות הנסיעה (לא יודע לכמת את זה).

למרות שהמידה הגדולה יותר מאושרת, הקוטר הכללי שלה קטן יותר מהמקורי, אם כי זניח יחסית.

ובמספרים - המהירות האמיתית תהיה קטנה ב-2.2% מזו המוצגת במד מהירות (להוציא את הסטיות "הטבעיות" שלו).

 

מעבר לזה בדוק זמינות, היצע ומחיר של הצמיגים בשתי המידות (שים לב שגם קודי המהירות והעומס צריכים להיות זהים או גבוהים יותר).

פורסם

אהלן,

יש לי מאזדה 3 האצקבק שנת 2006, מה הגודל הכי גדול של הגאנטים שמותר לי?

תודה מראש.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

×
×
  • תוכן חדש...