Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לא מזמן קיה ריו{4דלתות} 2012 ולפי איך שהראת לעשות חיפוש באתר של משרד התחבורה אני יכול לעלות עד ל17 במקום 15שיש כרגע על הרכב

זה נכון?? אם אני טועה אז אולי אתה יודע עד כמה אני יכול לגדול מבחינת הצמיגים עד לרמה חוקית ומסודרת כמובן.

 

http://car.mot.gov.il/ORIL/2012/3/12-1217.pdf

פורסם

על פניו נראה שכן. אם כי אישית, לא הייתי שש לעלות למידה 17 בעיקר מטעמי פגיעה בנוחות וכנראה גם בתצרוכת הדלק (מניח גם שהצמיגים במידה כזו יקרים יותר).

פורסם

ערב טוב

יש לי פיגו 406 1.8 2001

השאלה שלי האם אפשר להתקין אליה מידה 205/50/17 כמה שיש בפגו 307 xsi? תודה ויום נפלאה

 

נ.ב כרגע ברישון יש גנט 15 ברישיון

פורסם

יש לי דייהטסו שרייד שנת 92, הייתי מעוניין למצוא לה חישוקי מגנזיום אך לצערי אין הרבה חישוקים ובטח שלא יפים, בגודל של 13".

האם אפשר להגדיל את החישוק, ואם כן אז עד לכמה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קיים דגם GTE של השרייד עם צמיגים במידה 185/60/14 אז כנראה אפשר לאשר את המידה הזאת. יותר גדול מ14 אינץ' לא מצאתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כנראה שההנהלה מחקה לך את ההודעה הראשונה בנושא, כי הגבתי כבר שם.

 

בכל אופן, ראה כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=1021837&viewfull=1#post1021837

 

ראה גם כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=1021837&viewfull=1#post1021837

 

אי לכך, אני ממליץ לגשת מראש למכון רישוי ולוודא מראש מידות מאושרות ורק לאחר מכן לבצע רכישה.

פורסם

מבחינת משרד הרישוי לא תהיה אופציה לאשר יותר מ14, אגב תבדוק שהכל ישב כמו שצריך ולא יגע ויהיה לא רק יפה אלה גם בטיחותי

×
×
  • תוכן חדש...