Jump to content

ruslan90

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ruslan90

  1. יש הבדל בהנעה? אחרי לילה שהאוטו עמד הוא התחיל להניע קשה יותר? רוסלן.
  2. אהלן בימים הקרובים אני אנסה לתפוס את דרור מהמחלקה הטכנית של לובינסקי נראה מה הוא יספר. רוסלן
  3. תסבירו לי רגע את הפרוצדורה של האישור. מה זאת אומרת דרך משרדהרישוי? Mit5 תן פרטים . האם יש דרך אחרת להוציא אישור למנוע כזה? אני אשתדל לעשות את הכל כדי שזה יצא לפועל. רוסלן.
  4. טוב חברים חדשות רעות מלובינסקי. הם לא מאשרים את ה 2.0 בשום מצב גם לא עם השינוים בטחויתים שצריך לעשות. בקיצור סעמק אחד גדול רוסלן
  5. וואו גדול חגי תודה רבה! זה באמת שטויות אולי יהיה משהו מתאים מהקסנטיה כי אני מביא אותה קומפלט. הגשתי בקשה ללובינסקי וכרגע אני מחכה לאישור שלהם נקווה לטוב. רוסלן.
  6. כן חגי אני מעוניין תשמור לי אותם. אתה יכול להגיד לי איזה גיר יכול להתאים לי חוץ מגיר מקורי של 406 ? יש את כל ה be3-5 רק אני מפחד ליפול על אחד קצר. איך אני מזה אותו ואיך אני יודע שהוא ארוך רוסלן
  7. Mit5 תודה על התגובה שלך! המנוע 1.8 שלי הוא מדגם xu7 מכיוון ש האוטו בתכלס הוא שנת 2000. רקע במכונאות יש והרבה (גיר 5 הילוכים לcj התקנת אזרקה tbi cj התקנת רוביקראוולר לcj) וזה על קצה המזלג. בקיצור ידע , ידים, כלים , מקום , מזומן הכל יש . אני לא מדבר על כדי או לא כדי שווה או לא שווה זה תחביב חבר, אני רוצה לעשות שינוי כזה כי אני יודע שאני יכול וגם למה לא, לא ידוע לי שיש 406 2.0 ידנית מהדור השני בישראל. בקיצור המטרה כרגע זה התקנת מנוע 2.0 xu10 וגיר ידני שאני לא סגור עדין על איזה דגם ללכת. רוסלן.
  8. טוב לאחר מספר שעות של חיפוש ב גוגל ואתרים בשפה הרוסית נמצא גיר מתאים BE4R. לדעתי היבואן יאשר את ההתקנה של המנוע 2.0 מכיוון אותו מנוע מותקן על ה406 . מישהו יודע היכן יש פירוק עם גיר כזה בארץ? רוסלן
  9. פיקס תודה חבר! ועכשיו נשאלת השאלה איזה גיר ידני יכול להתאים למנוע הנל? Be 5 או משהו אחר ארוך ולא קצר. רוסלן
  10. או שהתכוונת לזה- xu7 jp4 רוסלן
  11. אתה מתכוון לזה LFY?
  12. חגי תודה על העזרה! הנושא הזה עכשיו ניהיה הרבה יותר אקטואלי בגלל סדק בבלוק. יש לי במוסך של חבר סיטרואן קסנטיה 2.0 שנת 2001 וברישיון שלה הקוד מנוע הוא RFV זה יכול להתאים לי? רוסלן
  13. הבלוק מנוע של פיגו 406 דור ראשון בנפח 1.8 הוא מברזל או גם אלומיניום?
  14. אז כך אני עכשיו במוסך , עושים בדיקת לחץ ומה אני מזה נזילה מתוך הבלוק. כנראה שאני יתפל בזה נקודתית עכשיו מעוד חודש אמצע מנוע . אבל מה מפתיח לי שזה לא יקרה במנוע השני? רוסלן
  15. תודה. איפה אני יכול לקנות את ה ipa והפלסטלינה אזור חיפה?
  16. ללא ספק העיפות , אני אשנה את השאלה ל: באיזה רכבים של פיזו אפשר למצוא את המנועים אלה פה בארץ ew 10 j ? והשאלה השניה איזה דגם גיר ידני מתאים לו? מאיזה רכב ? רוסלן
  17. בוקר טוב איזה דביל צבע ליד האוטו שלי בצבע יסוד מסוד אפוקסי.:brickwall: כל האוטו בנקודות קטנות של צבע יסוד כתום כולל החלונות. שאלתי היא איזה חומר אתם יכולים להמליץ שיוריד את הצבע הזה מהרכב בלי לפגוע בצבע של האוטו רוסלן
  18. אם אני מבין נכון זה המנוע המותקן בדגם שלי ו ב 307?
  19. תודה חברים! חגי תוכל בבקשה לספר על הרכב שלך 2 ליטר טורבו לא? איך עשית ? מה עשית? רוסלן
  20. כן, הכוונה היתה למדיד. כן ישאר כמה ליטרים. בכל זאת אולי הגיע הזמן לרכוש מדיד כזה ולמנוע כאב ראש. (בכל זאת הדרך עם הכלי מדידה היא דרך ערבית). רוסלן
  21. מעלה את זה שוב מהקבר. האם הפיגו עדין על הכביש והיא למכירה? רוסלן
  22. קראתי ועכשיו יש לי יותר בלגן ובלבול בראש ,שמשהו יעשה סדר בבלגן. מה זה rgx וכל ראשי התיבות האלה. האם גם עכשיו אני צריך לפנות בכתב לדרור מלובינסקי ולבקש את רשימת החלקים שאני צריך להחליף. רוסלן
  23. חבר'ה שלום אני אפתח ברקע , ברשותי פיגו 406 1.8 v 16 2001 אוטו , אני נורא אוהב את הרכב הזה ורןצה בלהתחיל פרויקט של החלפת מנוע ל2.0 ןתקנת גיר ידני. אני לא חזק בכל תחום המכלולים של הרכבים הצרפתיים(רכב צרפתי ראשון במשפחה). בנוסף יש לי מספר סוגיות בנושא של איזה מנוע מאיזה דגם יכול להתאים איזה גיר מתאים , שיהיה ארוך ולא קצר.(יחסי העברה) ובאיזה דגם הוא מורכב. האם סטרואן וולקן עם מנוע 2.0 v8 יכולה להיות תורמת פונציאנלית? האם מנוע של פיגו 605 או 607 2.0 טורבו יכולה להתאים בתור הכנה לטורבו. ובכללי אני רוצה לשמוע חבר'ה שמבינים עניין בצרפתיות ובכלל מחבר'ה מנוסים בבקשה תמנועו ממני אמירות של זה לא שווה או חרא אוטו, יש לי ידע מכני ואני רוצה לבנות משו מיוחד כי יצא לי לבנות כמה פרויקטים. רוסלן
  24. חבר'ה שלום אני אפתח ברקע , ברשותי פיגו 406 1.8 v 16 2001 אוטו , אני נורא אוהב את הרכב הזה ורןצה בלהתחיל פרויקט של החלפת מנוע ל2.0 ןתקנת גיר ידני. אני לא חזק בכל תחום המכלולים של הרכבים הצרפתיים(רכב צרפתי ראשון במשפחה). בנוסף יש לי מספר סוגיות בנושא של איזה מנוע מאיזה דגם יכול להתאים איזה גיר מתאים , שיהיה ארוך ולא קצר.(יחסי העברה) ובאיזה דגם הוא מורכב. האם סטרואן וולקן עם מנוע 2.0 v8 יכולה להיות תורמת פונציאנלית? האם מנוע של פיגו 605 או 607 2.0 טורבו יכולה להתאים בתור הכנה לטורבו. ובכללי אני רוצה לשמוע חבר'ה שמבינים עניין בצרפתיות ובכלל מחבר'ה מנוסים בבקשה תמנועו ממני אמירות של זה לא שווה או חרא אוטו, יש לי ידע מכני ואני רוצה לבנות משו מיוחד כי יצא לי לבנות כמה פרויקטים. רוסלן
×
×
  • תוכן חדש...