Jump to content

ruslan90

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ruslan90

  1. שאלה נוספת מה המצב של תושבות המנוע שלך? יש רעידות על סרק? רוסלן
  2. לדעתי זה קלאץ שלא מפריד עד הסוף .
  3. אחרי זה תנסע למוסך למדות
  4. מומלץ לעשות את זה עם מדית וכשהמנוע חם ולפני כן לעביר בכל המצבים בגיר. אם אין לך אפשרות להשיג מדית , תמדות כמה יצא לך בכלי מדידה . אמור להישאר בגיר משו כמה 2-3 ליטר וזה בתנאי שאין לך נזילות מהגיר.
  5. לא מדיוק. אתה לא תוכל להכניס ראשון בקלות וההכנסה שלו תלווה בצליל של מכה ואיתכן רשרוש של גלגךי שיניים. תנסה לשלב רוורס בצורה הבאה. תכניס קודם לרביעי ןאחרי זה תכנחס לרוורס . תחזור תגיד אם עדיין יש את המכה. רוסלן
  6. יענו המנגנון
  7. ציינת שהקלץ הוא מאוד נמוך ויש מכה בשילוב. לדעתי הקלץ לא מפריד כמו שצריך. הדוושה אצלך היא אידראולית או כבל? רוסלן
  8. לדעתי אי אפשר להכין קליפסים חדשים , חלק בלתי נפרד המפגוש עצמו זה רק טמבון חדש.
  9. אהלן אתה מצליח לשמוע את המשאבת דלק פועלת עם סיבוב הסוויץ? הרכב מנסה להשתעל ? יענו מניעה?
  10. כשאתה לוחץ על הקלץ ועוזב את הדוושה יש צליל שנעלם , מופיע? אתה יכול להסתקל על מצב השתנגות . תרק את השק ותשחק עם הידית. לדעתי אם אלו היו השתנגות אז בכל מצב חם וקר היה לך קושי בלשלב הילוך. רוסלן
  11. אחלה תודה !!
  12. אוקי . תודה אני יעדכן בהמשך
  13. מי שהו יודע מה זה החיישן שנמצא מאחורי הסטרטר , על הבלוק מנוע ?
  14. קשה מאוד להגיע לאזור.. זה נמצא בדיוק מאחורי המצערת/ סטרטר. הכי מעצבן זה שאני רואה את המים נוזלים על הבלוק אבל לא מצליח לראות מהיכן הם יוצאים :brickwall:
  15. הרצתי ולא מצאתי. אשמח אם תוכל לעלות את זה בשינית או לעזור בחיפוש של זה. תודה!
  16. ערב טוב! מדובר על 406 שנת 2001 עם מנוע 1.8 אוטו'. יש לי נזילה של מי קירור מאזור הסטרטר - סעפת יניקה מי שהו נתקל בזה? נראה לי שיש שם חישן מסוים יכול להיות שזה ממנו? רוסלן .
  17. ערב טוב יש לי פיגו 406 1.8 2001 השאלה שלי האם אפשר להתקין אליה מידה 205/50/17 כמה שיש בפגו 307 xsi? תודה ויום נפלאה נ.ב כרגע ברישון יש גנט 15 ברישיון
  18. ריילים חדשים
  19. אני החלפתי אותם בחדשים, ובכל זאת הם לא נכנסים לפעולה במהירות נמוכה. רק מה שקורה שכאשר החום מגיע ל 100 מעלות נכנס לפעולה המעברר הימני ( עם ל סתכל מתא הנוסעים)
  20. חברים אני אובד עצות חייב עזרה
  21. מישהו ? משהו?
  22. ערב טוב לכולם! רקע פיגו 406 2001 1.8 אוטומט. הופיעה אצלי בעיה מוזרה ברכב, לפני יומיים אני מגיע מחדרה לחיפה וממש ליד הבית עולה המד חום לכיוון האדום ואז יורד לאט לאט ל90 שני המאווררים עובדים חזק.. אני מתחיל לעשות מספר בדיקות , מנקז אוויר. לאחר מספר דקות אני מתחיל לשים לב שהמאווררים לא נכנסים לפעולה במהירות הנמוכה, יש לצין שכאשר אני מדליק את המזגן המאוור הימני נכנס לפעולה במהירות גבוה.י(ימין אם להסתכל על המכסה מנוע ממושב הנהג) לאחר מספר דקות מנוע שעובד בסרק ללא מזגן ואופ הם נדלקו שנהם אבל החום עלה קצת והיה לחץ בצינור העליון, בגלל זה החלפתי היום טרמוסטט כדי לשלול אותו. יש לצין שהיום נסעתי איתו לעבודה והוא לא התחממם כלל.!! היום לאחר החלפת הטרמוסטט אני מניע , מוסיף מים מנקז אוויר נותן למנוע לרוץ. לאחר מספר דקות אני מתחיל לשים לב שהמנוע מאוד חם וזה נראה לי מאוד מוזר. מגיע ללוח שעונים והמד מראה קצת אחרי 90. יש לצין שהמעבררים לפני התקלה נכנסו לפעולה קצת לפני 90 ושניהם היו מסתובבים קה במהירות הנמוכה והכל היה סבבה. מה יכולה להיות התקלה ששני המאווררים לא נכנסים לפעולה? אולי רילה שרוף? לאן להסתכל? מה לבדוק? נ.ב על בית הטרמוזטט יש שלושה יוניטים העליון הוא של השעון בלוח שעונים. ואת שני הנותרים אין לי מושג אבל כשנתקתי את האמצעי המעורר הימני נכנס לפעולה במהירות גבוה ומרביץ ללא הפסקה גם אם המנוע מודממם ורק ספיץ פתוח. תודה מראש! רוסלן
  23. שלום רב רבותי! ראשית מספר נתונים על הרכב : פיג'ו 406 בציר 2001 עם מנוע 1.8 וגיר al 4 חבר'ה אני לא מדבר עכשיו על כדיות ואם זה משתלם או לא , אני פשוט נורא אוהב את הרכב הזה. השאלות שלי הם כאלה: אני רוצה לעשות הסבה לגיר ידני. איזה גיר אני צריך לשם כך? ובאיזה רכב הוא מותקן כדי שגם לקחת חמנו את שאר הדברים כמו דבשות, וכו'. צריך גם השגיר יתאים לנפח של המנוע והסוג.. (לא זוכר את סוג המנוע) במידה ואין גיר ידני מתאים למנוע הנ"ל האם ניתן לתקין מנוע 2.0 טורבו שיש באוטודאטא? והאם יש גיר ידני מתאים? תודה . רוסלן
  24. איזה שנה הרכב?
×
×
  • תוכן חדש...