יש לי במשפחה טראנו כבר 6 שנים שנת 96 , רכב פשוט מעולה.
העבירות שלו בשטח היא טובה+ בזכות הנעילה LSD בסרן האחורי. תזהר מהמתלה הקדמי הוא לא אוהב כשמתעללים בוא על אבנים. שטח טכני קשה עם בולגרים גדולים קשה לו בגלל המתלה הקדמי שלו.אך בשטח לדוגמה חורשן הוא עולה את רוב העליות בלי יותר מידי בעיות ,בבוץ עם צמיגי שטח טובים לדוגמה אני עם GEOLANDER MT ביער חדרה רוב הזמן נסעתי כאשר החבר'ה ישבו עמוק בבוץ .הLOW שלו הוא טוב . בלימת מנוע בLOW טוב מאוד.
צמיג 100% שטח אכן משפרים מ-א-ו-ד את היכולת שלך לנוע בבוץ ,אבנים או דיונות .
רוסלן.