Jump to content

ruslan90

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ruslan90

  1. נכון חובה!!!!! לתת לרכב בעל טורבו לעבוד דקה וחצי +- לפני הכיבוי.
  2. זה בסדר גם אצלי בטרנו זה אותו הדבר. מים כשהם מתחממים הם יוצרים יותר לחץ(התרחבות) לכן המים עוברים למיכל העבוי שנועד בשביל זה. המים לאחר התקררות אמורים לחזור חזרה. תעשה בדיקה- תדומם את המנוע לאחר נסיעה ארוכה. לאחר שהמנוע התקרר מעט תבדוק מה קורה ברדיאטור(המים אמורים לעבור מעט למיכל העיבוי). ולאחר מספר שעות תחזור שוב לבדוק. המים אמורים לחזור מהמיכל עיבוי אתה נוסע על מים או על אנטיפריז? רוסלן.
  3. אני מציע לך לבדוק פלגים ואם צריך אז גם להחליף אותם. רוסלן.
  4. לפי התיאור שלך מת לך הבולם. השמן שנמצא בתוך הבולם יצא כנראה בגלל מחזיר שמן שסיים את חייו. כל מה שנשאר לך זה להחליף את הבולם . חשוב: צריך להחליף את שני הבולמים הקדמיים. רוסלן.
  5. אני גם ממליץ בחום על הטרנו רכב שיתאיים מאוד לחבר שלך. בתקציב של 70K יכול להכנס טרנו 2002 ואפילו שנתון גבוה יותר צריך רק לחפש. כפי שמעלי כבר כתבו שנתון גבוה נהנה ממנוע 3.0 טורבו דיזל הלקוח מהPATROL עם 160 סוסים שזה לטרנו בהחלט מספיק. לי אישית יש טרנו 96 דיזל ידני. כבר שש שנים הוא אצלי ולא היו שום בעיות עם משאוות הסולר(טפו טפו טפו). עליות של ירושלים הוא בסדר אבל לא יותר מי זה. מנוע הדיזל ללא שרשרת תזמון אלה בעל גלגלי שיניים במקומה בהחלט יותר אמין מהבנזין.והוא מרגיש יותר חזק מהבנזין . ''ההתחממות'' המפורסמת של הטרנו דיזל היא אינה בעיה. זו היא טמפרטורת עבודת המנוע במאמץ. המחוג של הטמפרטורה מטפס עד האמצע וזהוא לא יותר מי זה( יש נקודה קטנה כזו). אם הוא רוצה דיזל אוטומטי ניתן להתקין רדיאטור לקירור של שמן גיר. רוסלן.
  6. מכיון שהתקציב שלך הוא 30K לכן עדיף לך לקנות טרנו כיוון שאפשר למצוא קצר במצב טוב ולא קרוע. פג'רו במצב טוב יהיה קשה למצוא בסכום הנ''ל. לפג'רו ישנה מערכת הנעה SUPER SLECT (טרנספר 5 מצבים)שיכול לעזור מעוד בשטח וגם הנעילה האחורית תורמת את שלה. המערכת הזאת היא יקרה מעוד וכל תיקון או טיפול באה עולה מאות שקלים ואנחנו לא מדברים על רכבים חדשים שלא ירדו לשטח .המנוע בפג'רו הוא לא מהאמינים. הטרנו לעומת זאת בעל מנוע מעולה הדיזל (ללא הנעת שרשרת או טיימינג) מנוע אחד האמינים שיוצרו אי פעם. תיבת הילוכים אמינה בצורה מטורפת הידנית כן?!?! (פיתוח ישן מעוד של צבא יפן) אני יכול לתת לך דוגמה אישית. בעל נעילה בסרן האחורי LSD (מוגבל החלקה) ומהלך מתלה אחורי מעולה. שילוב זה הוא שילוב מנצח בהחלט!!!!. ניתן להתקין לטרנו נעילה של לוקרייט(300 דולר) ודטרוייט שמחליף את כל הקייס (650 דולר) תעשה את השיקול עם אצמך ותראה מה הכי משתלם לך. רוסלן.
  7. אני ממליץ על WARN הם לוקרים מעולים. עליות אין לי מושג אבל אתה יכול לשאול מכול מתקין מורשה כמו אספיר PROJEEP עידו אני בטוח שיש להם אותם. רוסלן.
  8. יש לי במשפחה טראנו כבר 6 שנים שנת 96 , רכב פשוט מעולה. העבירות שלו בשטח היא טובה+ בזכות הנעילה LSD בסרן האחורי. תזהר מהמתלה הקדמי הוא לא אוהב כשמתעללים בוא על אבנים. שטח טכני קשה עם בולגרים גדולים קשה לו בגלל המתלה הקדמי שלו.אך בשטח לדוגמה חורשן הוא עולה את רוב העליות בלי יותר מידי בעיות ,בבוץ עם צמיגי שטח טובים לדוגמה אני עם GEOLANDER MT ביער חדרה רוב הזמן נסעתי כאשר החבר'ה ישבו עמוק בבוץ .הLOW שלו הוא טוב . בלימת מנוע בLOW טוב מאוד. צמיג 100% שטח אכן משפרים מ-א-ו-ד את היכולת שלך לנוע בבוץ ,אבנים או דיונות . רוסלן.
  9. איזה פרטים אתה רוצה לדעת? תשאל שאלות ממוקדות אז יותר חבר'ה יעזרו לך. רוסלן.
  10. לא ניתן רוסלן
  11. רכב מדהים. ועוד בארצינו
  12. חבר'ה שלום! לצערי אני צריך לרדת מהפרויקט בגלל הורדה של הרכב מהכביש ולימודים. עכשיו במקומה נרכש לפני חצי חודש CJ 89 ירוק ג'יפ אמיתי על צמיגי 33 ושתי נעילות. רוסלן.
  13. OR444: תודה על האצות אבל יש לי כבר תוכנית עבודה ולפיהה אני יעבוד. HOBA JM: ידוע לי כול העניין הזה ומה אני צריך לחזק ולהחליף. תודה בכל זאת סוף החודש הבאה אני מקבל את האוטו סופית בעזרת ה' ונתחיל לעבוד. יש לה כמה מקומות עם חלודה מאחורי הגלגלים האחוריים (איפה שצריך להיות גלגל הספייר) קודם כול צריך לטפל בזה ואחרי זה נתחיל לעבוד באיסוף החלקים המתאימים רוסלן.
  14. DNY: תודה רבה לך על המידע. KOOKOO: היא הנעה אחורית כמו שכתבתי למעלה. עם היא לא הייתה הנעה אחורית לא הייתי מתחיל את כול הפרוייקט הזה. השילדה שלה מאוד חזקה וחסונה והיא תעמוד בזה אני בטוח בהתעלליות שלי. לקראת סוף החודש/תחילת החודש הבאה אני אמור לקבל אותה מדודי שבחיפה ואני רוצה לסגור הכול עניין הרישוי עד אז . לא ראיתי אותה איזה חודשיים. מבטיח לעדכן. רוסלן. המשך שבוע מעולה לכולם
  15. ערב טוב חבר'ה תודה על התשובות והעזרה . כנראה שהתקנת ה2.3 טורבו לא יצא לפועל מבחינת חוקיות וגם להסתבך עם משרד הרישוי בשביל 200 CC נראה לי שבאמת לא שווה את זה אחרי הרבה מעוד התלבטוית בנושא. כנראה אני אשאר עם המנוע הזה (2.1) ואגדיש אותו. (יש גם דגם של המנוע הזה שהיגע עם טורבו מהמיפעל אך איך שהבנתי הוא נדיר). UNO TURBO: אכן הטורבו המתאיים לשם פרוייקט זה הוא של T5 אך חשבתי אולי בכול זאת ניתן בארץ האהובה שלנו להתקין מנוע טיפה יותר גדול. וזה לא ניתן לצערי רוסלן. שבוע מעולה שיהיה
  16. אני מוכן להשקיע בפרוייקט הרבה כסף. 40 K ויותר אם צריך. אך כרגע זאת לא השאלה. קודם אני רוצה לברר את עניין החוקיות , האם בכלל מבחינה חוקית שווה לתקין לה את המנוע 2.3 טורבו או להשאר עם המנוע שמותקן אליה 2.1 כרגע ולשפר אותו?. ידוע לי כול העניין של הגדשת המנוע ומה לחזק ולשפר , מתלים ובולמים. ידע בעניין יש גם נסיון וכלים. רוסלן.
  17. ערב טוב חברי הפורם. אני הרבה זמן קורא את הפורם הזה אך רק לפני כמה חודשים החלטתי להרשם. הגדמה: לדוד שלי יש VOLVO 244 GL 2.1 אוטומטית שנת 82 שהוא רוצה לתת לי אותה, בכללי היא במצב טוב. אני רוצה לעשות אליה פרויקט של שיפור הרכב והכנתה לדריפטים (חלום כזה דווקא מכול המכוניות שיש להן הנעה אחורית אני רוצה אליה) ראיתי שבחו''ל שעושים איתן דברי חזקים מאוד וכמובן שגם שיפוץ . המנוע הזה וגם הגיר הם לא הכי מתאיימים לזה. לכן ברצוני לעשות לה הסבה למנוע 2.3 TURBO (נדמלי הם מאותה סידרה) זה יהיה הבסיס לשיפורים(אם יש לכם מנועים אחרים של וולוו שיכולים להתאיים אתם מוזמנים להציע) וגיר ידני בעל 5 יחסי העברה. מתחת למכסה מנוע יש לה מספיק מקום להכניס V8 גדול וחזק אבל זאת לא המטרה. השאלה שלי האם ניתן להכניס לה את המנוע הזה בצורה חוקית או זה מצריך קומבינה מסויימת? ישנה עוד אפשרות היא שיפור המנוע הנ''ל (זה שמותקן אליה כרגע 2.1)ע''י התקנת טורבו וכמובן כול הנלווה לו. דרך אגב יש מנועים אלה מוגדשים סטנדרטים אך אני רוצה גם לעלות לה קצת את הנפח ליותר ביצועים. אז העדיפות היא ל 2.3 TURBO. אך אם לא ניתן לעשות זאת אני הלך על הדגשת ה2.1 . מה אתם אומרים חבר'ה? תודה מראש, רוסלן.
  18. היי. לפני כמה שנים הייתה לאבא שלי לנטרה 1600 ידנית שנקנת חדשה מהסוכנות והיא נמכרה אחרי חמש שנים עם 190K האוטו שירת אותנו בצורה נפלאה! , הנוחות שלה הייתה סבירה + . בעליות היה לה קשה עם מזגן לעיתים היינו מחבים אותו כדי שיהיה לה קל יותר. הילוך השיוט (הילוך 5) לדעתי היה קצר 3000 סל''ד 100 קמ''ש ולכן הייתה לא הכי חסכונית בעיר היא הייתה שותה בסביבות ה-11/1 אם אני לא טועה . בכללי אוטו חמוד , אמין אם לשמור אליה טוב היא אוהבת טיפולים בזמן. אנחנו נהננו איתה מאוד. מקווה שעזרתי. רוסלן.
×
×
  • תוכן חדש...