Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב אצלי ^^

אני בקרוב מאוד מחליף צמיגים לכל ה-4

עכשיו הבעיה היא שבשום מקום (רישיון רכב וספר רכב) לא רשום קוד מהירות ועומס לצמיגים שהיצרן נתן.

אשמח לקל קצת אור בנושא

תודה רבה

עומרי

 

נתוני הצמיגים של סיאט איביזה 2007 הם:

185/60R14 82H

195/55R15 85V

205/45R16 83W

ניתן להתקין צמיגים שהקוד שלהם זהה או גבוה יותר מהמלצות יצרן הרכב.

פורסם

שאלה לגבי גולף 1.4 2013:

 

ראיתי בקטלוג שמידות הצמיגים הן 195/65 R15.

 

אני מעוניין להחליף לג'אנטים מגנזיום גדולים יותר עם צמיגים רחבים.

 

רציתי לדעת, עד כמה גבוה / גדול / רחב מותר לעלות ברכב הזה? מה המידות המקסימליות? האם אלו בעצם המידות של ה- GTI?

פורסם
שאלה לגבי גולף 1.4 2013:

 

ראיתי בקטלוג שמידות הצמיגים הן 195/65 R15.

 

אני מעוניין להחליף לג'אנטים מגנזיום גדולים יותר עם צמיגים רחבים.

 

רציתי לדעת, עד כמה גבוה / גדול / רחב מותר לעלות ברכב הזה? מה המידות המקסימליות? האם אלו בעצם המידות של ה- GTI?

 

המידות המאושרות בגולף מעבר לג'נט "15 הן:

205/55R16

205/50R17

225/45R17

225/40R18

פורסם
המידה הנוספת היחידה המותרת היא

185/55R16 שאותה ציינת.



החלפת הג'נטים והצמיגים ישפרו את מראה הרכב (עניין של טעם, כמובן), אבל ההשפעה שלהם על ההיגוי, האחיזה והכוח שיורד לאספלט יהיו קטנים.

 

במידה ואתה מעוניין, אתה מוזמן להתקשר אלינו לטלפון 03-9005831 ולקבל הצעת מחיר לג'נטים ו/או צמיגים.

 

 

קצת עבר זמן אבל יש לי שאלה נוספת ברשותך-

 

יש לי אפשרות להגדיל את הרוחב ל185\55 אבל להשאר עם גלגל 15''?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

יש אפשרות בתאוריה, אבל זו לא מידה מאושרת. לא תוכל לרשום אותה ברישיון רכב ולא תוכל לעבור טסט עם המידה הזו.

 

בנוסף, יהיה זיוף של כמה אחוזים בספידומטר, כי הקוטר הכללי של הגלגל יקטן בכ 3 ס"מ.

 

 

פורסם

חברים אפשר בבקשה את מידות הצמיגים שאפשר להחליף ל סיאט איביזה FR החדשה (2014).

כרגע יש ברכב 215/45/16 , הכוונה היא מה חוקי שאפשר לאשר ברשיון רכב.

כמובן שאני מעוניין לעלות במידה.

תודה רבה.

2017 Type R

פורסם
יש אפשרות בתאוריה, אבל זו לא מידה מאושרת. לא תוכל לרשום אותה ברישיון רכב ולא תוכל לעבור טסט עם המידה הזו.

 

בנוסף, יהיה זיוף של כמה אחוזים בספידומטר, כי הקוטר הכללי של הגלגל יקטן בכ 3 ס"מ.

 

תודה.

 

אם לא חוקי אין לי מה לעשות עם זה (מילא הייתי משפר את ההספק למשהו ששווה לעבור בשבילו על החוק)

 

ואם אני שם את ה- 185/55R16, שכן מאושר, לא תהיה לי סטיה בספידומטר?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

לא תהיה סטיה.

 

ההיקף החיצוני של 175/65/15 ושל 185/55/16 זהה. כלומר לא זהה לחלוטין, אלא יש הפרש של 0.2% זניחים לגמרי.

 

 

פורסם
המידות המאושרות בגולף מעבר לג'נט "15 הן:

205/55R16

205/50R17

225/45R17

225/40R18

 

דיברתי עם צ'מפיון וקיבלתי את התשובה הבאה במייל.t.JPG

פורסם

שלום

עקב התעניינות לגבי פרוייקט יש לי שאלה

מה המידה המירבית של ג'אנט או צמיג לרנו טווינגו 1995

אם אני זוכר נכון המידה המקורית היא ג'אנט 13

 

בתודה איתי.

פורסם
שלום

עקב התעניינות לגבי פרוייקט יש לי שאלה

מה המידה המירבית של ג'אנט או צמיג לרנו טווינגו 1995

אם אני זוכר נכון המידה המקורית היא ג'אנט 13

 

בתודה איתי.

 

המידה היחידה המותרת לרנו טווינגו 95 היא 145/70R13

פורסם

חברים אפשר בבקשה את מידות הצמיגים שאפשר להחליף ל סיאט איביזה FR החדשה (2014).



כרגע יש ברכב 215/45/16 , הכוונה היא מה חוקי שאפשר לאשר ברשיון רכב.

כמובן שאני מעוניין לעלות במידה.

תודה רבה.

2017 Type R

פורסם

מחפש המלצות למקומות עם מבחר ג'אנטים (R17 לגולף) למכירה במרכז / צפון.

 

הייתי ב- E&A בתל אביב והתרשמתי לטובה. אבל בקושי יש להם 17 אלא בעיקר 18, ואני קצת חושש מלהעמיס 18 על הגולף החדשה שלי (1.4 טורבו - 2013).

פורסם

חברים אפשר בבקשה את מידות הצמיגים שאפשר להחליף ל סיאט איביזה FR החדשה (2014).



כרגע יש ברכב 215/45/16 , הכוונה היא מה חוקי שאפשר לאשר ברשיון רכב.

כמובן שאני מעוניין לעלות במידה.

תודה רבה.

 

חברים ?

2017 Type R

×
×
  • תוכן חדש...