Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

ברכב שלי הצמיג בגודל הבא : 205\45\17

אני מעוניין להתקין על אותו ג'אנט צמיג עם יותר 'בשר' 205\50-55\17.

מדובר על Subaru B4 שנת 2006, איזה גדלי צמיגים ניתן להתקין חוקית על הרכב הזה, בלי להחליף ג'אנט מקורי 17?

תודה לעונים!8)

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

פורסם
סיוויק 07'

 

1. 205/55R16 91V

2. 225/45ZR17 91Y

3. 225/40R/ZR18 88Y

4. 225/35ZR19 88Y

 

מרווח ברגים 5X114.3

 

 

שלום, האם מדובר בהונדה סיויק 2007 סדאן כמו בתמונה הזאת? או בהצבק כמו בתמונה השניה?

ורציתי גם לדעת מה האופסט המתאים למידה 17,18 כי אלו המידות שאני מעוניין להגדיל, תודה.

 

31512HONDA3.jpg

 

או הונדה סיויק 2007 הצבק כמו בתמונה הזאת?

 

civic-%282%29_wa.jpg

 

תודה רבה אשמח לתגובה מהירה עקב קנית גאנטים בקרוב.

פורסם
שלום, האם מדובר בהונדה סיויק 2007 סדאן כמו בתמונה הזאת? או בהצבק כמו בתמונה השניה?

ורציתי גם לדעת מה האופסט המתאים למידה 17,18 כי אלו המידות שאני מעוניין להגדיל, תודה.

 

31512HONDA3.jpg

 

או הונדה סיויק 2007 הצבק כמו בתמונה הזאת?

 

civic-%282%29_wa.jpg

 

תודה רבה אשמח לתגובה מהירה עקב קנית גאנטים בקרוב.

 

זה לא משנה

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

שלום,

יש לי יונדאי i40 ברמת גימור elite (הכי גבוה) והיא הגיעה עם ג'אנטים 16 שלדעתי קטנים מידי בשביל רכב כזה ארוך וגדול, אז חשבתי להגדיל את הג'אנטים ל19 אבל אני לא ממש מבין בנושא אז רציתי לשאול פה אם מישהו יכול לתת לי קצת מידע כמו כמה זה צריך לעלות (הג'אנט וההתקנה) , מה צריך לבדוק לפני, איזה אישורים צריכים להשיג ומי מי צריך להשיג אותם, מה יהיו ההשפעות ועוד..

תודה מראש לעוזרים..

פורסם

קודם כל, אתה צריך לבדוק ברישיונות הרכב (או במשקוף תחתון של צד הנהג, איפה שממוקם המדבקה ללחץ אוויר) אם קיימת אופציה נוספת למידת הצמיגים. אני לא מכיר את הנתונים של הרכב שלך, אבל נוטה להמר שלא תמצא אישור למידה כזו לרכב שלך. ואם תשאל אותי מיותר לגמרי לרכבך.

בכל מקרה,

אם לא מופיעה אופציה כזו בדלת/רשיונות רכב, גש למכון טסטים קרוב ותברר לאיזה מידה חוקית אתה רשאי להחליף.

אולי, אולי , תוכל לעבור ל 17 אינץ' וגם זה בספק.

רק תקח בחשבון שכל עליה בגודל הצמיג , הורדת חתך, ורוחב הצמיג, משפיעים משמעותית על מחירי הצמיגים.

לא יהיה לזה שום תרומה ישירה לרכב, חוץ מיופי (לדעתך) .

נוסף על כך,

יש פיליסופיה שלמה מדוע בחר היצרן בחישוקים בגדלים אלו לרכבך, השפעתם על צריכת הדלק, בטיחות, נוחות, וביצועים.

 

בהצלחה

פורסם
שלום,

יש לי יונדאי i40 ברמת גימור elite (הכי גבוה) והיא הגיעה עם ג'אנטים 16 שלדעתי קטנים מידי בשביל רכב כזה ארוך וגדול, אז חשבתי להגדיל את הג'אנטים ל19 אבל אני לא ממש מבין בנושא אז רציתי לשאול פה אם מישהו יכול לתת לי קצת מידע כמו כמה זה צריך לעלות (הג'אנט וההתקנה) , מה צריך לבדוק לפני, איזה אישורים צריכים להשיג ומי מי צריך להשיג אותם, מה יהיו ההשפעות ועוד..

תודה מראש לעוזרים..

 

הרכב נמכר בחו"ל עם אפשרות למידות 215/50/17 או 225/45/18.

בדוק בספר רכב, או בדופן הדלת/פתח דלק אם רשומות המידות הנ"ל או אחרות.

אם האפשרויות קיימות, תאורטית לא אמורה להיות בעיה לבצע החלפה ורישום מחדש ברשיון.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום

קיבלתי הצעת מחיר חד פעמית מחבר טוב

שיש לו פנצ׳ריה למכור לי גאנט 17 של סובארו

B4 עם צמיגים חדשים במידה 17 45 215

במקום ה15 60 195 שיש לי כרגע על הרכב.

 

בדקנו במכון רישוי אין בעיה לאשר ככה שמבחינה

חוקית אני רגוע.

 

האים השינוי הזה יסב בעיות בעתיד בתפקוד הרכב?

מהם ההשלכות של הגדלת גאנט באוטו הזה?

 

תודה רבה.

imprza new age

פורסם
הרכב נמכר בחו"ל עם אפשרות למידות 215/50/17 או 225/45/18.

בדוק בספר רכב, או בדופן הדלת/פתח דלק אם רשומות המידות הנ"ל או אחרות.

אם האפשרויות קיימות, תאורטית לא אמורה להיות בעיה לבצע החלפה ורישום מחדש ברשיון.

בדקתי בצד של הדלת אפשר עד 18, אתה יודע אולי כמה צריך לעלות החלפת כול הגאנטים והצמיגים ביחד ?

פורסם

בצע סקר שוק. ישנם מספר אתרים בעברית שמציגים מחירים לצמיגים ולג'נטים. לחילופין ובנוסף ישנם מספר יבואנים שנמצאים בפורום ולהם גם חנויות ברחבי הארץ, כמו גם המלצות לפנצ'ריות וכן הלאה.

 

למרות שהמידה רשומה ע"ג הרכב, הייתי שוקל לחיוב לבקר במכון רישוי בקרבתך על מנת לוודא את התהליך לפני שתבצע רכישה.

פורסם

שלום לכולם

אני בעל פיאט גרנדה פונטו

הרכב כרגע נועל צמיגים סטנדרטיים 185.65.15

אני מעוניין להגדיל את רוחב ל16

מה הם הגדלים האפשריים שניתן לעבור אליהם?

ועד כמה זה ישפיע על צריכת דלק ונוחות נסיעה

×
×
  • תוכן חדש...