Jump to content

shvartzi1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של shvartzi1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום עקב התעניינות לגבי פרוייקט יש לי שאלה מה המידה המירבית של ג'אנט או צמיג לרנו טווינגו 1995 אם אני זוכר נכון המידה המקורית היא ג'אנט 13 בתודה איתי.
×
×
  • תוכן חדש...