Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על פוולסוגן ג׳טה יד שניה.


benimeni
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

העליתי בעבר הודעה בנושא, ו... לא כ"כ קיבלתי מענה 

אז ככה, 

לפני שבועיים וחצי ריסקתי את האוטו (גולף טרנדליין 2006, 164K) בגדר בטיחות. לנהג שלום, הרכב טוטאל לוס.

למזלי היה לי מקיף (עובדי מדינה...) ואני אמור לקבל כ - 12,500 שח על האוטו ויש לי כ - 3000 שח בערך להוסיף.

משיטוט יסודי ביד 2 בשבועיים האחרונים הגעתי למסקנה שממש בא לי פולקסווגן ג'טה.

הלכתי לראות אחת (2008, קומפורטליין, מנוע 2.0 136K) אך בבדיקה (ששילמתי אני!) יצאו כמה  תקלות שחלקם משמעותיות וירדתי ממנה.

כעת מתפרסמות עוד כמה ג'טות בתקציב שלי אך רק דגם טרנדליין 1.6 באיזור ה160-170K.

אשמח לשמוע את דעתכם על הג'טה וכן המלצות לרכב דומה בתקציב שלי

אציין שאני נוסע בעיקר בעיר כ 750 קמ בחודש ויש לי 2 כסאות תינוק מאחורה ורישיון לאוטומט בלבד!

תודה לכולכם...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל לקנות גם יפניות:  מאזדה 3 דגם קומפורט, מסביבות 2008-9 אמינה ונחמדה. 

או ניסאן טידה, או סיויק סדאן צורה חדשה. (יותר יפה ויקרה מהישנה).

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נעול על VW? אם כן, אתה יכול לצרף את האוקטביה לרשימה.

אם לא, יש כל מיני אופציות יפניות למשפחתיות ב-16K שיש לך: מאזדה 3, טידה, לאנסר צורה חדשה, B3, I30 ועוד....

אתה יכול לגרד לאנסר 08-09 עם מנוע 1.8 שהחיסרון היחיד שלה זה הגיר הרציף שמסרס את האוטו. יש גם 1.5 עם גיר פלנטרי שהיא די פשוטה ואמינה.

הסיוויק יקרה יחסית, אבל עולה על הרכבים המצוינים בשורה הקודמת. תאלץ לרדת בשנתון. כנ"ל קורולה.

B3 עם מנוע 1.5 היא כבדה ושתיינית, עם אמינות טובה אבל לא מעבר.

I30 = אולי לא תסתדר עם התא מטען אבל ציינת שהיה לך גולף אז ייתכן שכן תסתדר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם, 

החכמתי מאד ואכן הטיידה מכוערות לאללה

אני כנראה הולך על הג'טה רק מישהו אמר לי שהגרסה הרגילה 1.6 טרנדליין לא משהו ועדיף מנוע 2.0 (כמעט ואין...) 

מישהו כאן מכיר את המנוע 1.6 וממליץ עליו או שלא...

אשמח לדעתכם

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע 1.6 הוא אותו מנוע מהגולף/בורה עם ה-102 כ"ס. זה מנוע וותיק של הקונצרן שנחשב אמין, כי הוא יחסית מיושן

לגבי הגיר: אני לא יודע האם הוא פלנטרי או DSG בשנים האלו. על ה-DSG אין צורך להרחיב, תחפש בפורום. 

 

מומחי VAG מוזמנים לתקן אותי אם טעיתי.

 

עוד פעם: בסכומים האלו תנסה למצוא מה שיותר שמור, ללא תלות בדגם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון של 10 שנים בחברת ג'טה 2009 מנוע 1.6 וגיר אוטומטי פלנטרי שישה הילוכים (מאחרוני הדגמים לפני מעבר כמעט מוחלט לdsg נקנתה כחדשה😞

אמינות טובה מאוד (לפחות לאקזמפלר שהיה לנו), מנוע אמין אך קצת צנוע בהספקו לעומת המרכב של הרכב, כך שאל תצפה לביצועים מיוחדים. זה יספיק בהחלט למשפחה אם אתה לא ממהר ורוצה להובילם בבטחה  (6 כריות אוויר).

מרווח מספיק לחמישה נוסעים כולל השלושה שבמושב האחורי (שייהנו גם מפיצול פתחי מזגן לכוונם - פתחים אחוריים בין שני המושבים הקדמיים).

צריכת דלק בעירוני כ7.5 ק"'מ לליטר. אל תצפה ליותר. מחוץ לעיר - כ10 ק'מ לליטר (כשרכב מספיק אמין ובטוח- מבחינתי צריכת דלק אינה פרמטר עיקרי).

נוחות נסיעה דיי טובה (הרכב קצת "קשה" על הכביש מבחינת נוחות נסיעה, אבל עדיין בגבול הסביר וקצת יותר אפילו).

תא מטען ענק (ממש מחסן).

הבעייה שלך תהייה למצוא אחת במצב טוב.

...וגם לטפל אצל רון זה יתרון !

 

הנה, הזכרת לי נשכחות. אני כבר מתגעגע.

alfa 156 2.5.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יומיים של חיפושים אינטנסיביים ולא מצאתי ג'טה עם נתונים טובים ובמחיר שפוי.

כעת אני בבירורים לגבי פאסאט 2007 דגם לקצ'ורי 2.0 נסע 190K במחיר סבבה מאדם מבוגר 

אשמח לשמוע ממישהו שמכיר או סתם יודע קצת על האוטו, המנוע, צריכת דלק והאם כדאי לקנות בקילומטראז' כזה (הרכב שמור ומטופל) 

תודה לכולכם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב כזה אולי שווה לחפש גם פלואנס 2 ליטר. הרבה יותר אמינה מהתדמית שלה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 2.0 של הפאסאט ידוע באמינותו, אבל מדובר ברכב ישן, והכל תלוי איך טופל. יש לקחת בחשבון שברכב כזה, יש רכיבים (גומיות/ צינורות ופלסטיקה) שהזמן משפיע עליהם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 6.11.2020 בשעה 13:23, MMZ1973 כתב:

בתקציב שלך הייתי מחפש את יונדאי i30 או את קיה סיד. אם תא מטען של האצ'בק קטן לך, אז יש גם סטיישן.

מבאס, מפריע לי קצת המראה שלהם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת new_driver17
      היי, בן 17 עם רישיון ידני טרי (במרץ ייגמר מלווה יום).
      רוצה לקנות רכב משומש, ואשמח לקבל תשובות לשאלות הבאות:
      מה לשאול בטלפון? איזה תשובות רצויות? מה לשאול שבא לראות את הרכב? איזה תשובות רצויות? מה לבדוק בעצמי ברכב? איזה מסמכים לבקש לראות? מה לחפש בהם?  
      בנוסף, אני מתלבט בין ידני לאוטומט. למדתי נהיגה על ידני בעיר ואהבתי.  כרגע נוהג על אוטומט של אבא- סה"כ נחמד.
      אשמח לשמוע מה לדעתכם היתרונות וחסרונות של אוטומט ושל ידני.
      מנקודת הראייה שלי:
      ידני-
      (+) חסכוני בעלויות (מחיר, צריכת דלק, טיפולים, הברקסים פחות נשחקים בזכות האטה בעזרת המנוע), בטיחותי (סיכוי נמוך לאובדן בלמים עקב חימום יתר - עקב האטה בעזרת המנוע השימוש מתון יותר בבלמים וביום חם זה מה שיכול לעשות את ההבדל), מאלץ להתמקד 100% בנהיגה (שזה טוב).
      (-) מעצבן בפקקים
      אוטומט-
      (+) פשוט, דורש פחות ריכוז
      (-) יקר יחסית, פחות בטיחותי מידני,  מהירות הנסיעה בממוצע גבוהה יותר באוטומט (בידני לא תעביר הילוך על כל שטות => נהיגה במהירות מתונה יותר).
       
      מאפיינים רלוונטיים:
      תקציב: עד 30,000 ש"ח.
      סוג: מיני (קיה פיקנטו, יונדאי i10, שברולט ספארק וכו'...)
      שימושים: נהיגה בעיר בעיקר, בתדירות יומית.
      רצוי: חסכוני בדלק, בטיחותי, אסתטי (חוץ ופנים), נוח לנהיגה, נסיעה חלקה.
       
      אשמח לתשובות לשאלות שלי, ייעוץ להתלבטות בין ידני לאוטומט, ולהצעות דגמים שתואמים את המאפיינים שציינתי.
      כל מידע רלוונטי נוסף, טיפ נוסף יתקבלו בברכה 🙂
    • מאת אלונהמ
      אחרי בדיקה במוסך הרכב יצא תקין, לאחר בדיקה במרכז הסליקה של חברות הביטוח נראה שהרכב עבר תאונה, אחרי שהצגנו לנציג במוסך הוא ישר לקח דף חדש והוסיף את הסעיפים הנוספים. לפי הסליקה רשום שבעל הפוליסה קיבל 60 אלף על הרכב ומצויין 0 בירידת ערך.
      רוצים 67 והמחירון 64 משוכלל, מה דעתכם לקנות או לברוח? והאם ייתכן שיש ירידת ערך אך זה לא מוצג לא לבעל הפוליסה דרך המרכז לסליקה לחברות הביטוח? 


    • מאת JACOBB11
      מחפש רכב בתקציב 30-40K ראיתי כמה דברים שיכולים להתאים לי ביד 2 
      יש פה מישהו שיכול לעזור בתשאול המוכרים וליווי הרכישה בתשלום כמובן ?   (לא חייב לרדת לשטח)
    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

×
×
  • תוכן חדש...