Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה עם כפכפים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז לי יש משהו פחות או יותר ענייני להגיד:



אם לא הפומה אז אילו נעליים הכי מומלצות לנהיגה? כלומר איזה סוג נעליים?

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב אז לי יש משהו פחות או יותר ענייני להגיד:



 

 

אם לא הפומה אז אילו נעליים הכי מומלצות לנהיגה? כלומר איזה סוג נעליים?

 

 

 

 

נעליים שהכי נוחות לך בתור נהג!

 

נעליים שאתה מרגיש איתם בנוח ושאתה יכול לנהוג איתם ברכב ולתפעל כראוי את המכלולים ברכב.

 

וזה לא משנה אם זה פומה או נייקי עם כריות אויר, מגף ליצאה או נעל ספורט פשוטה!!

 

אמיר.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
תחשוב מה יקרה אם סיגריה בוערת תיפול בידיוק לכף הרגל בזמן נהיגה על כביש מהיר....?
הוא כמובן יכבה אותה עם כף הרגל... מתוך הרגל. ככה הוא גם מועך גוקים.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
איזה מורה נהיגה מאשר לתלמיודיו לנהוג ללא נעליים?

הוא גם איפשר לך לנהוג עם יד אחת ולמשמוע טראקים בפול וולים?

לי המורה לא הסכים לנוהג עם כפכפים ובכלל להוריד אותם אבל לנהוג עם יד אחת זה לא הפריע לו הוא אמר לי שרק כמה שעורים לפני הטסט להתרגל לשני ידיים על ההגה =] אה ולגבי הטראקים הוא שנא את 99 ESC אז סגרנו על 102 ו100 FM

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

צביקה, איך הגעת לת'רד הזה? הוא כבר ישן...........

נראה לי אני היחידי בכל העולם שלא יוצא החוצה עם נעלי בית/כפכפים/נעלי אצבע/תנכ"ית/סנדלים. רק נעלים

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

לפני ששמר נועל נעלי נהיגה ונועל את השרשור הזה - יש לי משהו חכם להגיד.

 

E = MC² (יותר חכם מזה - אין!)

 

ועכשיו למשהו שיותר קשור לשרשור הזה...

 

מי שחושב שהחוק אוסר לנהוג יחף או ערום, נא לצטט את לשון החוק. לי לא ידוע שיש חוק כזה.

לי דווקא ידוע שיש איזה חוק כזה, אבל לא ידוע לי למה הוא קיים.

שמעתי על חוק שאוסר על נהיגה ללא חולצה, בטענה שזה יכול לפצוע את הנהג...

אז מה קורה אם נהג נוהג עם גופיה ואיזה מערבל בטון מתנתק ומתחיל לרדוף אחרי האוטו שלו? אז לא יקרה לנהג כלום כי הוא עם גופיה?! :shock:

 

ובעניין הנהיגה ברגלים יחפות - מדי פעם (ממש מעט) יוצא לי לנהוג כשאני מגיע לאוטו עם כפכפים, לא יותר מ7 ק"מ (מהבית שלי לחברה וחזרה) ולא תמיד באותו אוטו, אז אני נוהג יחף. ב 100 - 200 מטר הראשונים אני נוסע ובולם את עצמי כדי להתרגל קצת לאוטו שאני נוהג עליו כשאני בלי נעליים, אח"כ - הכל כרגיל.

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

פורסם

הבעיה היא לא לנסוע אלא לנהוג

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
צביקה, איך הגעת לת'רד הזה? הוא כבר ישן...........

נראה לי אני היחידי בכל העולם שלא יוצא החוצה עם נעלי בית/כפכפים/נעלי אצבע/תנכ"ית/סנדלים. רק נעלים

אתה לא היחידי.

נשארו עוד מתי מעט שפועים על האדמה הזו...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...