יש לי באוטו אזעקה ונעילה מרכזית אבל הבנאדם שקניתי ממנו
את האוטו איבד אותו,וכרגע אני פותח תאוטו עם הממפתח.
-אפשר להתאים לנעילה מרכזית של האוטו שלט?
כי מדובר בפיז'ו 106 xsi שמגיעה מהחברה עם מפתח ועליו שלט של הנעילה מרכזית..
אם כן איפה יכולים לעשות לי את זה?
האוטו לא סוחב בכלל הילוך ראשון שני שלישי,אני נותן פול גז הוא בקושי מגיב
ולפעמים מקרטע ,
עכשיו על הפילטר אצלי אין את הקופסא שלו והוא פתוח,יכל להיות שזה בגלל זה?
וגם המנורה הכתומה k נדלקת לי מדי פעם..
מה יכולה להיות הבעיה??
לקחתי k44
הוצאתי מהפיטר אויר צינור ווקום שהולך למזרקים,
-הכנסתי תצינור *** תצינור = את הצינור *** לתוך ה k44 וזה שאב את החומר,נתתי לו בשלוקים לא הכל בבת אחת..
ומיד התחיל לצאת מלא עשן וריחח *** עמיתת, ריחח זה עם ח' אחת בלבד *** שרוף
קניתי היום תk-44 ועשיתי אינפוזיה דרך צינורית ווקום (במוסך אמרו לי לעשות ככה)
בקיצור ישר אחרי השלוק הראשון האוטו התחיל לעשןן בצורה מטורפת והיה ריח של שרוףף..
עכשיו השאלה שלי אם זה אמור ככה לעשן בהתחלה או שזה לא טוב??