Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עם ווינדוס 7 windows is not genuine לא עוזר שום דבר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

שלום :)

במחשב הנייד שלי שמשמש אותי לעבודה מותקן ווינדוס 7. 

אני חושב בקרוב לשדרג ל10 אבל כרגע אני זקוק ל7 כולל התוכנות שיש לי במחשב.

פתאום שמתי לב לפני כמה ימים שצצה לי בפינה למטה ימין הכותרת windows is not genuine.

המערכת הפעלה עם דיסק מקורי והפעלה מקורים לא הצלחתי לסדר את זה למרות כול המדריכים ביוטיוב 

למישהו יש פה רעיון איך לסדר את זה? מדובר על ווינדוס 32 ביט

תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

המחשב נקנה עם מערכת הפעלה?

 

אם כן, יש עליו מדבקה מאחורה עם מספר סריאלי?

(עד כמה שזכור לי, בתקופה של חלונות 7 עדיין לא צרבו את המפתח על לוח אם של המחשב)

 

תאתר את המספר ותעשה את הצדדים הבאים:

 

https://www.forscope.eu/software-support/windows-7-activation/

 

אופציה אחרת - תוציא מספר סריאלי קיים ממערכת הפעלה ותעשה אקטיבציה טלפונית דרך השירות של מייקרוסופט בטלפון 09-7625400

 

ככה מוציאים את הסריאל מהתקנה קיימת:

 

https://www.howtogeek.com/206329/how-to-find-your-lost-windows-or-office-product-keys/

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אופציה נוספת היא להתקשר לתמיכה של מיקרוסופט ישראל. ולדרוש שזה יסודר.

עשינו את זה במקרה דומה, והם מאד משתדלים לעזור ולפתור.

 

זה היתרון כשקונים מקורי ולא "קוד מאיביי ב8 שקל".

תנצל אותו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 6 דקות, natco כתב:

זה היתרון כשקונים מקורי ולא "קוד מאיביי ב8 שקל".

תנצל אותו.

 

אם קוד מאיביי זה לא קורה וגם חסכת הרבה כסף.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

המחשב נקנה עם מערכת הפעלה?

 

אם כן, יש עליו מדבקה מאחורה עם מספר סריאלי?

(עד כמה שזכור לי, בתקופה של חלונות 7 עדיין לא צרבו את המפתח על לוח אם של המחשב)

 

תאתר את המספר ותעשה את הצדדים הבאים:

 

https://www.forscope.eu/software-support/windows-7-activation/

 

אופציה אחרת - תוציא מספר סריאלי קיים ממערכת הפעלה ותעשה אקטיבציה טלפונית דרך השירות של מייקרוסופט בטלפון 09-7625400

 

ככה מוציאים את הסריאל מהתקנה קיימת:

 

https://www.howtogeek.com/206329/how-to-find-your-lost-windows-or-office-product-keys/

 

קניתי אותו מזמן מחבר לעבודה לשעבר יש לו מדבקה של ויסטה מאחור כנראה שהוא עבר שדרוג בעבר.

עד היום לא עשה בעיות ופתאום זה צץ הדבר הזה.

התקשרתי למיקרוסופט לא עזרו לי כי אין תמיכה יותר ל7.

נ.ב לא הצלחתי להוציא סריאל לא הצלחתי להבין איך.

לפני כשעה, natco כתב:

אופציה נוספת היא להתקשר לתמיכה של מיקרוסופט ישראל. ולדרוש שזה יסודר.

עשינו את זה במקרה דומה, והם מאד משתדלים לעזור ולפתור.

 

זה היתרון כשקונים מקורי ולא "קוד מאיביי ב8 שקל".

תנצל אותו.

 

התקשרתי לא עזרו לי כי אין תמיכה ל7 ככה אמר הנציג בטלפון.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

וואלה. 

ראיתי באיזה מקום שהם מפסיקים לשחרר עדכונים ל7.

לא דמיינתי שהם גם מפסיקים לעזור בתמיכה.

 

אחר כך הם מתפלאים שאנשים קונים קוד באיביי ב8 שקל 😄

  • מצחיק 3

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בדקת מה ההשלכות השליליות של ווינדוס לא מקורי? 

כי ב10 נניח חוץ מהwatermark ועוד כמה פיצ׳רים נדירים זה לא באמת עושה לך סנקציות משמעותיות. 

אגב גיליתי לא מזמן בעזרת חברי הפורום ששדרוג מווינדוס 7 ל10 לא מעלים את התכנות המותקנות שלך. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אז ככה,

ניסתי לעשות שחזור מערכת לנקודה קודמת וזה עזר ונעלם.

מקווה שלא יחזור שוב.

הבעיה שעכשיו תוכנות שהתקינו לי היום בבוקר נמחקו ואני צריך להתקין מחדש :(

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

לפעם הבאה... יש כלי תוכנה שמבצע בהצלחה אקטיבציה לוינדוז 7. במקרה שלך, מכיוון שהרישיון חוקי ומיקרוסופט מסרבים לתמוך, אני לא רואה בעייה מוסרית בשימוש בו.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
:turn-l:
פורסם

נגמרה החגיגה באיביי.

כל מודעה שעולה יורדת תוך דקות ספורות והמוכר נחסם. מעבר לזה, ניסיתי אישית בשבוע שעבר עם מוכר שכן הצלחתי לרכוש והקוד לא עבד.

פורסם
לפני 6 שעות, carsgo כתב:

באמת רכישת קוד מאיביי עובד כמו מקורי? יחד עם כל העדכונים, ללא באגים וכו'? הרי זה גם סוג של פריצה...

 

 

יש כמה אפשרויות:

1.כבר ברגע האקטיבציה מזהים שזה לא קוד תקין והאקטיבציה לא מתבצעת.

2. האקטיבציה עוברת והכל עובד יפה עד שמופץ איזה עידכון ואתה מקבל הודעה שהעותק שלך לא מקורי.

3. הכל עובד תקין.

 

 

חלק מהקודים שנמכרים בEbay וכו' הם קודים תקינים שהוצאו ממחשבים ישנים שנזרקו אז אין סיבה שלא יעברו אקטיבציה ולא יעבדו. 

 

אם הקוד לא תקין אתה יכול לפנות למוכר והוא ישלח קוד אחר, ועוד אחד ואחד מהם אולי יעבוד או שאתה תתיאש קודם.

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 59 דקות, V6 כתב:

נגמרה החגיגה באיביי.

כל מודעה שעולה יורדת תוך דקות ספורות והמוכר נחסם. מעבר לזה, ניסיתי אישית בשבוע שעבר עם מוכר שכן הצלחתי לרכוש והקוד לא עבד.

 

בדרך כלל עוברים מספר ימים עד שהמוכר נחסם.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...