Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה עם ווינדוס 7 windows is not genuine לא עוזר שום דבר.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 שעות, yuvk כתב:

לפעם הבאה... יש כלי תוכנה שמבצע בהצלחה אקטיבציה לוינדוז 7. במקרה שלך, מכיוון שהרישיון חוקי ומיקרוסופט מסרבים לתמוך, אני לא רואה בעייה מוסרית בשימוש בו.

 

תודה רבה :) אתה יודע את השם של התוכנה לפעם הבאה אם זה יחזור?

אם כבר פתחתי שרשור לא רוצה לפתוח חדש יודעים להיכן ניתן לעלות קבצי מסמכים כול קובץ סביב ה8GB לענן? יש אתרים כאלו חינם 

שניתן לעלות קבצים שלמים (תיקיות של קבצים עם סרטוני וידיאו)? 

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

תשמע, בשיא הרצינות - תעשה כל מה שאתה יכול כדי לחדול משימוש ב-7.

זה אט אט הופך לפצצת וירוסים מתקתקת, הפסקת התמיכה הסופית קרובה מאוד.

אם יש כל מיני תוכנות שתקועות ב-7 ואתה פשוט חייב אותן לעבודה (משהו בתעשייה?)

אז תקדיש את המחשב הזה לתוכנות האלה בלבד, תנתק אותו מהאינטרנט ואל תחבר אליו שום usb stick.

 

זה לא קשור למחיר, אתה פשוט עלול לאבד את הכול.

 

אגב, אם הוא אכן ויסטה ששודרג ל-7 בשלב מסוים, אכן לא יהיה לך שידרוג אוטומטי ל-10.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 29 דקות, hans כתב:

תשמע, בשיא הרצינות - תעשה כל מה שאתה יכול כדי לחדול משימוש ב-7.

זה אט אט הופך לפצצת וירוסים מתקתקת, הפסקת התמיכה הסופית קרובה מאוד.

אם יש כל מיני תוכנות שתקועות ב-7 ואתה פשוט חייב אותן לעבודה (משהו בתעשייה?)

אז תקדיש את המחשב הזה לתוכנות האלה בלבד, תנתק אותו מהאינטרנט ואל תחבר אליו שום usb stick.

 

זה לא קשור למחיר, אתה פשוט עלול לאבד את הכול.

 

אגב, אם הוא אכן ויסטה ששודרג ל-7 בשלב מסוים, אכן לא יהיה לך שידרוג אוטומטי ל-10.

 

שואל בתמימות

ווינדוס 10 הרבה יותר מוגן ?

פורסם

כן. זה לא שהיא נוצרה על ידי חייזרים, פשוט רוב מאמצי הפיתוח ממוקדים בה,

ופרצות נסתמות שם הרבה יותר מהר.

 

בוויסטה ו-xp, למשל, נותרו פרצות אבטחה ידועות, שכל זב חוטם יכול לגגל אותן ולנסות לתקוף.

 

(אני בכלל בלינוקס/מק...)

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 13 שעות, Buki כתב:

 

חלק מהקודים שנמכרים בEbay וכו' הם קודים תקינים שהוצאו ממחשבים ישנים שנזרקו אז אין סיבה שלא יעברו אקטיבציה ולא יעבדו. 

 

Windows חוקי הוא למחשב אחד בלבד, אין כזה דבר להוציא ממחשב ישן וימשיך לעבוד.

שאתה עושה רישום פעם אחת של Windows אז זהו, אי אפשר להתקין על מחשב אחר.

המחשב של renault5, אף פעם לא היה לו רישיון ל 7, זה מחשב ויסטה שעבר שידרוג (ככה הוא חושב לפחות).

אין לו מספר סידורי של 7 בשביל התקנה חדשה או תמיכה ממיקרוסופט.

renault5 צריך לפרוץ אותו, לא יעזור

אייל

פורסם
לפני 13 דקות, LotusElise כתב:

Windows חוקי הוא למחשב אחד בלבד, אין כזה דבר להוציא ממחשב ישן וימשיך לעבוד.

זה נכון אם זה Windows OEM שקנית עם המחשב.

 

אם זה רישיון שקנית בנפרד, אפשר להסיר אותו מחומרה ישנה ולהפעיל על חומרה אחרת.

 

 

פורסם

אגב, אני די בטוח שמייקרוסופט מאפשרת להוריד את ווינדוס 10 *בחינם*. עשיתי את זה עם לפטופ ישן שהיה עליו ויסטה לפני איזה שבועיים (אפילו היה כיתוב "Windows is not genuine" או משהו כזה בפינה של המסך + רקע שחור). הורדתי את הכלי התקנה של ווינדוס 10 דרך האתר של מייקרוסופט, ותוך שעתיים היה ווינדוס 10 עובד (לא ביקש שום רישיון/סריאל בשום שלב).

פורסם

זה מה שאני עשיתי למחשב השולחני האחרון של גיסי (הורדתי והתקנתי ווינדוס 10) ואז כשעלה עם הקוביה של Not Genuine קניתי רישיון באיביי ב-12 שקל או משהו כזה, איקטוב עבד רק דרך הטלפון ולא אונליין

אז בזבז לי 20 דקות מהחיים אבל עלה לי 12 שקל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אני לא שדרגתי לו מויסטה אלא התקנתי 10 נקי, לקח אגב כמה ימים אם אני זוכר נכון עד שעלתה הקוביה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
Just now, hans כתב:

תשמע, בשיא הרצינות - תעשה כל מה שאתה יכול כדי לחדול משימוש ב-7.

זה אט אט הופך לפצצת וירוסים מתקתקת, הפסקת התמיכה הסופית קרובה מאוד.

אם יש כל מיני תוכנות שתקועות ב-7 ואתה פשוט חייב אותן לעבודה (משהו בתעשייה?)

אז תקדיש את המחשב הזה לתוכנות האלה בלבד, תנתק אותו מהאינטרנט ואל תחבר אליו שום usb stick.

 

זה לא קשור למחיר, אתה פשוט עלול לאבד את הכול.

 

אגב, אם הוא אכן ויסטה ששודרג ל-7 בשלב מסוים, אכן לא יהיה לך שידרוג אוטומטי ל-10.

 

אולי אני אנסה לשדרג ל10 לפני שיתקינו לי את התוכנות החדשות מחדש. 

 

עריכה ניסתי כרגע להוריד את הכלי לשדרוג מווינדוס 7 לווינדוס 10 וזה לא נתן לי זה לא עבד.

Just now, Blaz00r כתב:

עד כה הכל בסדר, אבל גם אם תעלה בעתיד (קורה מדי פעם משום מה), KMSpico והבעיה נפתרת תוך חצי דקה 😄

 

ניסתי להוריד את זה מהאתר שלהם אבל הקובץ זוהה לי כווירוס ידוע לך משהו כזה?

עריכה אחרונה על ידי renault5

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...