Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מה התקציב? אני קניתי לא מזמן את ה-Blackvue DR900S-2CH, קיט מעולה שמצלם גם קדימה גם אחורה ואפילו ב-4K. יש חיישן תנועה.

היא לא זולה אבל איכותית ביותר.

 

נשמע שזה מה שחיפשתי, אכן לא זולה אבל שווה כל שקל. תודה רבה :wink:

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בנוגע לddpai mini2, למישהו יצא להתקל בתושבת כלשהי שאפשר לחבר אליה את המצלמה באופן זמני ושלא משאירה סימנים?

המטרה היא להשתמש במצלמה ברכב שכור לתקופה של שבוע, כך שזה צריך להיות בעדיפות ראשונה תהליך הפיך ובעדיפות שנייה יציב.

פורסם

מישהו משתמש בסוללה שנטענת באופן סולארי?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)
אם מישהו מעוניין בddpai mini2

אצרף קישור שקיבלתי, אני לא מכיר את האתר, איך שזה נראה בעיניי, הדגם מיועד לשוק הסיני.

אמרו לי שהאתר אמין והמוצרים מקוריים, אבל אני לא ערב לכך.

 

לשיקולכם.

 

https://m.joybuy.com/1426459.html

 

 

לקחתי סיכון והזמנתי מהאתר את המצלמה עלתה 56 דולר , לקח 3 שבועות להגיע, הכל היה בסינית אבל התונכה באנגלית, לקח כמה דקות להבין מי נגד מי.

 

בנתיים עובד מצוין כמה ימים, מצרף סרטון על איכות 1080P, לפני שהחלפתי לאיכות 1440P:

 

עריכה אחרונה על ידי themichman

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

מחפש המלצה למתקין מצלמה בהתקנה נסתרת באשדוד. מצלמה קדמית בלבד (A118C). עשיתי פעמיים אצל בחור אבל הוא לקח 150 ש"ח וזה ממה שהבנתי יקר מדי. האם זה המחיר הממוצע או שאתם מכירים מקום שיעשה בפחות? גוגל לא עזר יותר מדי

פורסם
לקחתי סיכון והזמנתי מהאתר את המצלמה עלתה 56 דולר , לקח 3 שבועות להגיע, הכל היה בסינית אבל התונכה באנגלית, לקח כמה דקות להבין מי נגד מי.

 

בנתיים עובד מצוין כמה ימים, מצרף סרטון על איכות 1080P, לפני שהחלפתי לאיכות 1440P:

 

גם כן הזמנתי מ-Joybuy והגיעה אחרי 3 שבועות בערך. אכן הגרסא הסינית אבל הכל עובד כשורה והאיכות מצוינת.

האפליקציה קצת צולעת ואיטית אבל עושה את העבודה.

נראה איך היא תשרוד את החום הישראלי.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

פורסם
גם כן הזמנתי מ-Joybuy והגיעה אחרי 3 שבועות בערך. אכן הגרסא הסינית אבל הכל עובד כשורה והאיכות מצוינת.

האפליקציה קצת צולעת ואיטית אבל עושה את העבודה.

נראה איך היא תשרוד את החום הישראלי.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

אצלי האפליקציה עובדת מעולה, ללא תקיעות, בעיות וכו'.

בדוק עם פלאפון אחר.

פורסם

אז איך הבנת שזה יקר מידי?

מחפש המלצה למתקין מצלמה בהתקנה נסתרת באשדוד. מצלמה קדמית בלבד (A118C). עשיתי פעמיים אצל בחור אבל הוא לקח 150 ש"ח וזה ממה שהבנתי יקר מדי. האם זה המחיר הממוצע או שאתם מכירים מקום שיעשה בפחות? גוגל לא עזר יותר מדי

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

חברים אני חדש בכל העניין הזה של המצלמות דרך ואני רוצה להתקין אחת.

אם אפשר בבקשה המלצה למצלמה טובה במחיר סביר (כולל אפליקציה לאנדרואיד), וגם המלצה למתקין באיזור המרכז (אני מפ"ת).

פורסם

ערב טוב

 

יש לי באוטו 2 מצלמות שמחוברות לפיוזים של האוטו בעזרת מפצל

האם לקראת טסט כדאי לנתק את המפצלים ולהחזיר את הפיוזים הרגילים או שזה משהו שלא מתייחסים אליו ?

 

תודה ושיהיה שבוע טוב לכולם

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...