Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להזמין את ה-A118 מגירבסט. יש את המשלוח הרגיל, netherland registered air mail, שעולה 2.48$ עם 15-32 ימי משלוח. לעומתו יש את המשלוח priority line שעולה 10.61$ אבל עם 3-7 ימי משלוח. כדאי ללכת על האחרון, הוא באמת זריז כמו שמציינים? לא אכפת לי מהתוספת הכספית, היא די מינימלית, דואג יותר שבסוג המשלוח הנ"ל אצטרך לשלם עמלות שקר לחברות שילוח מהירות כלשהן. מישהו התנסה?

 

יש צורך אגב להוסיף את הביטוח של אותו האתר? עולה קצת פחות מ-2.5$, השאלה אם מיותר?

 

תודה.

נ.ב, מניסיונות עבר עם גירבאסט, המשלוח הרגיל אלי לוקח בדרך כלל כחודש וחצי.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

המשלוח אקספרס מגיע עם חברת שילוח gcx - aramex.

בדרך כלל לא יותר משבועיים.

אם מחיר החבילה כולל משלוח הוא מתחת ל75$ אז לא תשלם עמלות.

אם המחיר מעל 75$, תצפה לשלם 150₪ וצפונה.

 

המוצר מגיע ארצה וחברת השילוח שולחת לך את החבילה בעזרת דואר שליחים של דואר ישראל.

 

אמליץ להוריד את האפליקצה ולהרשם, כך קל יותר לעקוב אחרי החבילה.

 

מוקד הטלפונים של החברה לא בין הטובים.

 

 

לגבי הביטוח, אף פעם לא שילמתי.

פעמיים הייתה לי בעיה עם מוצר והסתדרתי איתם.

כמובן שההחלטה בידיך, אם יקרה משהו אני מעדיף שלא יבואו אלי בטענות: שאמרת כך או אחרת.

 

 

דגומה לזמני משלוח דרך gxc.

יצא ב18 לחודש.

שלשום שולם מכס.

היום 26, עבר במכס.

 

**ערך החבילה היה מעל 90$

לסקרנים שבנינו מדובר במצלמת דשבורד DDpai2 mini.

 

 

לגבי הa118c עם מעבד ambarella שהבטחתי שאסקור, נשלחה לפני כ50 יום במשלוח של הולנד ומאז נעלמו עיקבותיה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

במידה ומחיר המוצר מופרד ממחיר המשלוח, אם המוצר עד 75 דולר ללא המשלוח, לא תשלם מיסים. במידה והמוצר מעל 75 דולר תשלם מיסים גם על המשלוח. דרך חברת שילוח צד שלישי כדוגמת buy2usa אין מיסים על המשלוח.

פורסם

מחיר סופי, כולל משלוח מהיר,$53. תודה על התשובות, ההפרש לא גדול ונראה לי ששווה יותר המשלוח המהיר מלחכות חודש וחצי במקרה הטוב כדי לחסוך 8$! ...תיכף אזמין.

פורסם

המצלמה (119) מטמטמת אותי, מאז שחזרה לחיים היה יום שפתאום היא לא נדלקה בכלל והנחתי לזה. יום לאחר מכן ניתקתי את הכבל והמטען וחיברתי מחדש ואז כמה ימים טובים עבדה מעולה בכל התנעה ונסחעה של הרכב. היום פתאום אני קולט ששוב היא לא נדלקת ולא עזר שום דבר. יש סיכוי שזה בעיית קושחה? או שהמצלמה פשוט דפוקה??

משתגע ממנה כבר :(

 

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

פורסם

האם מדובר במצלמה כולל GPS או ללא?

אם כולל, האם אתה משתמש בשקע הזינה שעל התושבת או בשקע הצידי של המצלמה?

 

האם ניסית להפעיל את המצלמה בתנאים ביתיים?

(כבל אחר ושנאי של הפלאפון)

 

ברכב, אתה משתמש במטען והכבל המקורי?

פורסם

המצלמה שכוללת. התופעה מתרחשת גם בחיבור ישיר וגם בחיבור דרך הgps.

ניסיתי בתנאים ביתיים והיא נדלקה ופתאום אחרי יומיים שעבדה ברכב שוב הפסיקה. מחר אנסה שוב בתנאים ביתיים.

 

ברכב אני משתמש במטען והכבל המקוריים שסופקו, לכן אני בספק שהבעיה היא בעיית מתח. ניסיתי עם מטען של aukey וכבל של choetech, שעובדים מעולה ברכב ווזה לא עזר.

 

 

 

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

פורסם (נערך)

אם אתה מגיע למסקנה שהכבל והמטען ברכב תקינים.

 

תפתח את הברגים של המצלמה ובזהירות תפתח אותה, העדשה יכולה לקפוץ.

 

בפנים יש כבל נתונים ומתח (כתום), יכול להיות שהוא מקצר.

תוציא אותו במשיכה, לאחר מכן תחזיר אותו, תבדוק שהוא יושב ישר.

תעשה את אותו הפעולה בצד השני, זה מצריך פתיחת כמה ברגים במכסה.

 

לאחר מכן, כשתחבר את המצלמה ברכב, תחבר לשקע הצידי של המצלמה.

אל תשתמש בכלל בשקע התושבת.

 

אם גם זה לא עוזר, תנתק את הכבל מהמצלמה ובדוק בשנית.

 

 

https://dashcamtalk.com/forum/threads/solved-gps-mount-bug.21578/

 

אל תשכח לעדכן אותנו.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

חברת השילוח

gcx אחת הגרועות שיש.



פשוט סיוט לעבוד איתם, עושים מה שהם רוצים ומחפשים לגבות כספים בצורה לא הגיונית ולא ריאלית.

על מוצרים מתחת ל75 דולר ביקשו ממני מכס ועוד אחסנה ועוד עמלת X ועמלת Y.. כאשר אמרתי להם תודה רבה תחזירו לשולח כאשר יש בידיי הוכחה לכך שהתשלום מתחת ל75 דולר הם אמרו לי שלא מספיק להם מה שכתוב בפיפל הם רוצים צילום מסך של עמוד הקניה.. הזוי לא? אחרי שכבר ראו מכל הכיוונים שאני לא משקר ולא מתכוון לתת להם אגורה, הם שיחררו לי את החבילה לבית ללא תשלום כאשר הבקשת תשלום המקורית שלהם הייתה 112 שקל.

לא פעם רבתי עם מוכרים ששלחו לי עם החברה הזאת. דואר רגיל עם מספר מעקב והכל בסדר, חיינו הרבה שנים גם בלי המצלמה אז עוד שבועיים הפרש לא יקרה שום דבר!

 

פורסם

דווקא יש לי ניסיון מצויין עם gcx. המשלוח תמיד היה מהיר, עם שליח עד לבית. מעולם לא חייבו אותי על כלום.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

היי אלכס,

1. לפני חודשיים +הזמנתי מגירבסט כרטיסי זיכרון ולא הגיעו,מחפש כרטיס זיכרון 32 גיגה

2. קבלתי מתנה מצלמה TOGURARD חיברתי למחשב הפעלה ראשונה,מופיע על המסך- mass storage ואין לי אפשרות להכנס ל-MENU

צריך להטעין?ולכמה זמן?תודה

פורסם

לגבי כרטיס הזיכרון, יש מספר מעקב?

בכל מקרה, תצור קשר עם gearbest ותבקש החזר כספי או שישלחו לך בשנית.

 

לגבי המצלמה, המצב תקין, כך המצלמה מגיבה כאשר מחברים אותה למחשב.

אם תחבר אותה למטען של הפלאפון/ תחבר אותה ברכב עם השנאי שמגיע בערכה, המצלמה תתחיל בפעולת צילום רגילה.

פורסם

ראשית תודה

אין מספר מעקב ,זיכו את חשבוני בגין כרטיס אחד,עבור השני טרם זיכו

יש לי חשש להזמין מהם שוב המתנתי יותר מחודשיים ,יש אתר מומלץ אחר?

המליצו לי על כרטיס [h=3]TRANSCEND מאיביי[/h]האם ניתן להתקין אותה בשמשה האחורית?

כמצלמה ראשית חשבתי על 119 ואתה ממליץ על 119 +GPS כדאי לרכוש כעת או להמתין?ולמצלמה נותנים מספר מעקב?האם להזמין גם ל119 [h=3]TRANSCEND[/h]

פורסם (נערך)

הכרטיס זיכרון בקישור שלך לא מתאים למצלמה, הוא גדול מידי פיזית.

 

אני לא חושב שתהיה לך בעיה להתקין את המצלמה הנוכחית בשמשה האחורית.

 

לגבי הa119, כן אני ממליץ עליה מרוד.

המחיר שלה כרגע עם קופון הוא מחיר המומלץ, אין לך למה להמתין.

בעת הקנייה אתה מקבל אפשרויות משלוח.

תבחר במשלוח שהוא registerd ואז תקבל מס' מעקב.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...