Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
המצלמה לא נכבת, אלא מאבדת מתח לרגע בגלל ההתנעה כל עצירה.

זאת לא נפילת מתח שניתן לשלוט עליה בעזרת מתג.

 

יכול להיות יש מעגל כלשהו בתיבת הפיוזים שלא מאבד מתח כל התנעה?

למשל פיוז חלונות, פיוז גג נפתח, בגאז' וכו.

תבדוק בספר הרכב, אולי יש שם מידע כלשהו לגבי זה.

מה זה איבוד מתח אם לא כיבוי (אפילו רגעי)? מתג עם חיבור למתח קבוע ייתן את התוצאה הרצויה: המצלמה תעבוד ברציפות כל עוד המתג במצב on.

אצלי שתי המצלמות מחוברות למתח קבוע ונשלטות עם מתג לכיבוי והדלקה.

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בa119 ניתן להוציא את כבל הטעינה לכ2 שניות ולהחזיר, המצלמה עדיין תפעל ולא תתכבה.

ההקלטה תפסק, ולאחר כ6 שניות המצלמה תתחיל להקליט בשנית.

נפילת המתח אצלו נובעת מהמערכת S&S, נפילת מתח זו קורה כאשר הרכב מניע כל תחילת נסיעה, למשל לאחר עצירה ברמזור וכו.

 

ברכבך יש מערכת כזאת?

אם כן אז יכול להיות הפתרון שלך יעבוד.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אלקס - טוב אחרי שראיתי את הסרטונים שלך, שהם מעולים דרך אגב, הגעתי למסקנה שמאחר ומדובר ברכב חדש אצלי + יש לי 0% נסיון בנושא אז לבד כנראה אפחד לעשות את ההתקנה עם התעסקות עם הפיוזים. השאלה שלי האם מישהו מכיר כאן איפה אפשר לבצע התקנה למצלמה שאני ארכוש ככה שהיא תצלם גם בזמן החנייה?

 

אשמח גם לדעת בבקשה, האם יש הבדל אם אני מתקין את המצלמה בצורה רגילה, כלומר מעביר את הכבל ישירות לשקע המצת שיש לי ברכב או כמו שאלכס עשה בסרטון עם ההתעסקות עם הפיוזים?

פורסם

המצלמה מחוברת למצית שאינו מאבד מתח בכיבויי הרכב במקרה שלי. חשוב לציין שהכיבויי וההדלקה הם עקב פונקציית start & stop כלומר אין איבוד מתח אמיתי וכל צרכני החשמל ממשיכים לעבוד רגיל. עובדה שהרכב נכבה עקב זה, המצלמה ממשיכה לעבוד כשהוא כבויי והכל תקין. ברגע ההתנעה יש נפילת מתח רגעית (אני מניח עקב הסטרטר יש נפילת מתח מתחת ל 12 וולט ) שגורמת לנפילת מתח רגעית במצלמה. כל המערכות ברכב ממשיכות לעבוד כמו רדיו,מזגן, תאורה וכו....

זא נראה מאתגר למצוא פתרון לבעיה זו. כנראה ישקרה גם אם אעביר את חיבור המצםמה לנקודת מתח קבוע, מפני שהסטרטר בהתנעה עם עזיבת הבלם מעמיס לרגע את כל מערכת החשמל ברכב. זו דעתי....

פורסם
בa119 ניתן להוציא את כבל הטעינה לכ2 שניות ולהחזיר, המצלמה עדיין תפעל ולא תתכבה.

ההקלטה תפסק, ולאחר כ6 שניות המצלמה תתחיל להקליט בשנית.

נפילת המתח אצלו נובעת מהמערכת S&S, נפילת מתח זו קורה כאשר הרכב מניע כל תחילת נסיעה, למשל לאחר עצירה ברמזור וכו.

 

ברכבך יש מערכת כזאת?

אם כן אז יכול להיות הפתרון שלך יעבוד.

 

המצלמה מחוברת למצית שאינו מאבד מתח בכיבויי הרכב במקרה שלי. חשוב לציין שהכיבויי וההדלקה הם עקב פונקציית start & stop כלומר אין איבוד מתח אמיתי וכל צרכני החשמל ממשיכים לעבוד רגיל. עובדה שהרכב נכבה עקב זה, המצלמה ממשיכה לעבוד כשהוא כבויי והכל תקין. ברגע ההתנעה יש נפילת מתח רגעית (אני מניח עקב הסטרטר יש נפילת מתח מתחת ל 12 וולט ) שגורמת לנפילת מתח רגעית במצלמה. כל המערכות ברכב ממשיכות לעבוד כמו רדיו,מזגן, תאורה וכו....

זא נראה מאתגר למצוא פתרון לבעיה זו. כנראה ישקרה גם אם אעביר את חיבור המצםמה לנקודת מתח קבוע, מפני שהסטרטר בהתנעה עם עזיבת הבלם מעמיס לרגע את כל מערכת החשמל ברכב. זו דעתי....

 

 

 

ברכב שלי אין Start & Stop. המצלמות מחוברות לשקע המצית שנותן מתח קבוע (גם כשהסוויץ' סגור).

לכן, לדעתי וזה גם מה שאני הייתי עושה אם היה לי ברכב מערכת S&S זה לחבר את המצלמה חיבור קבוע דרך הפיוזים ולא דרך המצית.

חוסר של 6 שניות בכל עצירה זה לא מצב נסבל מבחינתי.

פורסם

ההתנעה של מערכת ה S&S גורמת כנראה לנפילת מתח רגעית בגלל העומס שגורם הסטרטר על כלמערכת החשמל ברכב, לכן אני מניח שגם אם אעביר את החיבור לנקודה אחרת בתיבת הנתיכים בעלת חיבור ישיר, נפילת המתח הרגעית תהייה עקב עומס שגורמת ההתנעה. בכל מקרה, אנסה את זה

פורסם

היי, קניתי את ה G1W-CB .

 

זאת המצלמת רכב הראשונה שלי ויש לי שאלה:

 

מה הדרך הנכונה להרכיב אותה?

יש אפשרות שהכבל טעינה שהולך למצת לא יהיה לי בטווח ראיה?

תודה.

פורסם

אממ, אין פתרון יצירתי אחר.

אתה לא חייב לחבר לתיבת הפיוזים, אפשר גם לחבר לשקע המצת.

העברת כבל הטעינה קשה לך

או שחיבור לתיבת הפיוזים?

בכל מקרה אתה יכול לפנות למתקין מערכות שמע או חשמלאי והם יתקינו לך אותה.

פורסם

אלכס אתה מסביר איך לחווט את זה לקופסת הפיוזים - הוא מחפש רק להעביר את הכבל בצורה לא מפריעה.

 

תוכל לצפות בסרטון המצורף כדי להבין את צורת ההתקנה (מצלמה שונה אבל לגמרי אותו עיקרון):

פורסם

עדכון לגבי G90 שלי - היא התפגרה :(

סך הכל המצלמה החזיקה החל מדצמבר 2015. בהתחלה הסוללה הייתה ממש חלשה בכיבוי המצלמה, עכשיו היא פשוט נכבית באמצע העבודה, היא דולקת כאילו נטענת, אבל לא מגיבה לשום כפתור ולא באמת נדלקת.

 

אני כניראה אנסה להחליף סוללה.

 

הסיבה שהסוללה התפגרה כל כך מהר כי מספר פעמים שכחתי לכבות אותה (אצלי ברכב 12V עובד גם כאשר הרכב כבוי ויש לי כפתור מיוחד לכיבוי במפצל, הרכב מכבה 12V כאשר מתח במצבר יורד).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש מעט מאוד מצלמות איכותיות ללא סוללה. G90 מעולה, יש לה מעבד טוב (A7LA50) ואיכות טובה מאוד. אפילו מצלמות כמו 0826 עם סוללה. A118C למשל לא מתקרבת עליה באיכות (קניתי אותה לאבא שלי והשוויתי איכות)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עדכון, העברתי את יחבור המצלמה לחיבור אחר שאינו המצית והוא ישיר לא דרך הסוויץ של הרכב, אבל אין הבדל. עדיין מערכת ה S&S בהדלקה של הרכב מעמיסה את כל מערכת החשמל וגורמת לנפילת מתח רגעית שמדליקה את המסך כאילו המצלמה עשתה ריסט. לפעמים ישצליל של הדלקה מחדש של המצלמה, ולפעמים רק מסל ה LCD נדלק. אני מניח שלפעמים יש ריסט מלא ולפעמים זה רגעי יותר ולכן רק מסך המצלמה נדלק.

 

אם יש רעינונות איך להתגבר על הבעיה, אשמח לשמוע. אשמח לדעת איך המצלמה מתנהגת ברכבים אחרים עם מערכת S&S.

 

אני אנסה להמשיל לחקור את הסוגיה עד למציאת פתרון...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...