Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

מה אמורים לעשות עם החוט והבורג שמגיע עם A118C?

 

IMG_20151107_143254.jpg

 

רציתי מדבקה ספייר, אז חשבתי להזמין את זה: http://www.ebay.com/itm/3M-Flat-Sticker-Adhesive-Mount-Holder-Bracket-For-B40-A118-A118C-Dash-Car-Camera-/281776252199

 

אבל בסוף הזמנתי את זה: http://www.ebay.com/itm/381205627597?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

וכבר אחתוך לפי הגודל כשיהיה צורך בזה.

 

לגבי חיבור קבוע לרכב, עם מה הכי כדאי לחבר? עם זה? http://www.ebay.com/itm/221813954816

 

ולמי שמעוניין אולי במטען ספייר: http://www.ebay.com/itm/10ft-2A-Mini-USB-DC-Car-Charger-Power-Cord-for-Dash-Cam-Camcorder-Vehicle-DVR-/281813059869?hash=item419d5e091d:g:HbcAAOSwDk5T~D8d

עריכה אחרונה על ידי nick332
פורסם
יש דברים שצריך לדעת על המצלמה הזו ?

gwh1c

http://www.ebay.com/itm/131208541342?rmvSB=true&rmvSB=true



האם היא מקורית ? אני יכול להזמין רק מאיבי או מעלי אקספרס ,

האם היא עושה בעיות לGPS ?

 

 

 

נראה שמדובר במצלמה מקורית.

תזמין מהאתר GEARBEST :

G1W-C עולה שם 40$.

G1W-CB עולה שם 41$.

אין ביניהם הבדל,רק הטבעת של העדשה היא שחורה בCB במקום כסופה,לא מצאתי הבדל נוסף (לי יש את הG1W-CB).

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם

אני מחפש לקנות מצלמת דרך אכותית ואשמח להמלצות בנושא

אני מחפש במצלמה את הפונקציות הבאות

1. איכות HD

2. מצלמה עם צילום קידמי ואחורי

3. מצב חניה

4. זווית צילום של לפחות 120 מעלות

5. פונקציית צילום לילה

6. הקלטת שמע

7. הקלטה מחזורית

8. רכיב G-SENSOR

9. מצלמה אכותית שתעמוד בטמפרטורות גבוהות (לא פחות מ 60 מעלות )

טווח מחירים באיזור 1000

תודה רבה לכל העוזרים

פורסם

אני מחפש לקנות מצלמת דרך אכותית ואשמח להמלצות בנושא



אני מחפש במצלמה את הפונקציות הבאות

1. איכות HD

2. מצלמה עם צילום קידמי ואחורי

3. מצב חניה

4. זווית צילום של לפחות 120 מעלות

5. פונקציית צילום לילה

6. הקלטת שמע

7. הקלטה מחזורית

8. רכיב G-SENSOR

9. מצלמה אכותית שתעמוד בטמפרטורות גבוהות (לא פחות מ 60 מעלות )

טווח מחירים באיזור 1000

תודה רבה לכל העוזרים

פורסם (נערך)

אני מחפש לקנות מצלמת דרך אכותית ואשמח להמלצות בנושא



אני מחפש במצלמה את הפונקציות הבאות

1. איכות HD

2. מצלמה עם צילום קידמי ואחורי

3. מצב חניה

4. זווית צילום של לפחות 120 מעלות

5. פונקציית צילום לילה

6. הקלטת שמע

7. הקלטה מחזורית

8. רכיב G-SENSOR

9. מצלמה אכותית שתעמוד בטמפרטורות גבוהות (לא פחות מ 60 מעלות )

טווח מחירים באיזור 1000

תודה רבה לכל העוזרים

 

כנראה תצטרך לוותר על חיישן תנועה, הוא לא באמת עובד ברוב המקרים.

תמקד את החיפוש שלך לכיוון מצלמה עם קבל, זאת אומרת ללא סוללה.

התקציב שלך יפה, רק שתדע שיש מצלמות גם ב200 שקל שעונות על הדרישות שלך.

 

 

הכי חשוב שתתיעץ לפני הקניה.

אני אכוון אותך לכמה מותגים מובילים שקופצים לי לראש, תחקור לגביהם.

Dod, lukas, blackvue, vico

 

עריכה: הרגע שמתי לב שיש דרישה לצילום קדמי ואחורי, פה מצלמה ב200 שקל לא תעזור לך, תצטרך להשקיע את כל הקופה. [emoji16]

, ובטח שלא לתת לצד ג' את הסיסמה שלך בפייסבוק.

איבדת אותי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
מה אמורים לעשות עם החוט והבורג שמגיע עם A118C?

 

[ATTACH=CONFIG]443070[/ATTACH]

 

רציתי מדבקה ספייר, אז חשבתי להזמין את זה: http://www.ebay.com/itm/3M-Flat-Sticker-Adhesive-Mount-Holder-Bracket-For-B40-A118-A118C-Dash-Car-Camera-/281776252199

 

אבל בסוף הזמנתי את זה: http://www.ebay.com/itm/381205627597?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

וכבר אחתוך לפי הגודל כשיהיה צורך בזה.

 

לגבי חיבור קבוע לרכב, עם מה הכי כדאי לחבר? עם זה? http://www.ebay.com/itm/221813954816

 

ולמי שמעוניין אולי במטען ספייר: http://www.ebay.com/itm/10ft-2A-Mini-USB-DC-Car-Charger-Power-Cord-for-Dash-Cam-Camcorder-Vehicle-DVR-/281813059869?hash=item419d5e091d:g:HbcAAOSwDk5T~D8d

 

החוט הלבן ישמש להוצאת המדבקה למקרה שאתה צריך להסיר או שהתחרטת ובא לך לשנות מיקום.

לגבי חיבור קבוע - לקחתי בית מצת, חיברתי אליו את המטען המקורי של המצלמה, וחיברתי מאחורי הדשבורד. התחברתי ל2 חוטים של הסוויץ כך שהיא תעבוד רק כאשר מניעים את הרכב.

בהצלחה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם (נערך)

אני בהתלבטות קשה, מה כדאי לקנות מקדימה?

יש את זה A118C

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html

 

ויש את G90 - 7S

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_110175.html

 

לראשון אין בטריה ואפשר חופשי לשים תמצלמה בקיץ ולא להוריד כל שניה

למצלמה השניה G90, האיכות צילום טובה יותר ויותר רחבה וגם GPS

 

מה הייתם לוקחים?

עריכה אחרונה על ידי Ron7
פורסם (נערך)

A118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=61749

 

וg1wc

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=61707

 

לא סתם זה שתי המצלמות הכי מדוברות ומומלצות בפורם.

תבחר אחת מהן, חבל להתעסק עם מצלמה שאחרי קיץ אחד תלך לפח.

 

תאמין לי אם לdome היה קבל היא הייתה המצלמה המומלצת, חבל שלא כך הדבר.

 

עריכה:

אתה כמובן יכול להוסיף לרשימה כל מצלמה עם קבל.

למשל mobius

http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_219132.html?vip=65505

 

קבל לmobius

http://www.gearbest.com/action-cameras-sport-dv-accessories/pp_227216.html?vip=65506

 

רק צריך לשבור קצת את הראש איך לקבע אותה לרכב.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
מה אמורים לעשות עם החוט והבורג שמגיע עם A118C?

 

[ATTACH=CONFIG]443070[/ATTACH]

 

רציתי מדבקה ספייר, אז חשבתי להזמין את זה: http://www.ebay.com/itm/3M-Flat-Sticker-Adhesive-Mount-Holder-Bracket-For-B40-A118-A118C-Dash-Car-Camera-/281776252199

 

אבל בסוף הזמנתי את זה: http://www.ebay.com/itm/381205627597?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

וכבר אחתוך לפי הגודל כשיהיה צורך בזה.

 

לגבי חיבור קבוע לרכב, עם מה הכי כדאי לחבר? עם זה? http://www.ebay.com/itm/221813954816

 

ולמי שמעוניין אולי במטען ספייר: http://www.ebay.com/itm/10ft-2A-Mini-USB-DC-Car-Charger-Power-Cord-for-Dash-Cam-Camcorder-Vehicle-DVR-/281813059869?hash=item419d5e091d:g:HbcAAOSwDk5T~D8d

 

הבורג זה למינוס והחוט זה כדי להוריד את המצלמה עם הדבק מהחלון (בתנועה של מסור ), אם תנסה להוריד אותה עם חפץ חד , אתה יכול לסדוק את החלון .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
בטח אמין!!!

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=221813954816&alt=web

 

או כזה, באותו חבילה, מחבר אליו את המטען המקורי של המצלמה. http://www.gearbest.com/motorcycle-parts/pp_226218.html

ואתה צריך גם מפצל פיוזים מתאים.

 

וואו יש לו שנאי גדול. איך מסליקים אותו אם רוצים להעביר חיווט מהמצלמה ללוח פיוזים? הרי משרשרים את החיווט דרך הקורה.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...