Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?


barzelay
שימו לב! השרשור הזה בן 1095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וואו נוסטלגיה, אני עוד הייתי מחפש שידורים של סנה בכל מיני דרכים בזמנו,
מה שמעניין בעייני זה ש2 הנהגים הראשונים בכל הזמנים כבר לא איתנו.... (אמנם אחד בגלל תאונת סקי אבל כנראה חיפו שהקצה הוא מוטיב חזק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 4 שעות, shellcase כתב:

לא נירנברג אלא נורבורג (הבדל של כמעט 400 ק"מ).
image.thumb.png.b057f1c6b6e806f788d6e999c5f197a1.png

 

והעונה מה שמעניין הוא הקרב בין רנו למקלארן למרצדס הורודה.
המילטון יהיה ראשון, ורסטפן שני ובוטאס שלישי - ולא נראה שיש משהו שיכול לשנות את זה אלא אם רדבול יפקששו באמינות לקראת הסוף.

יהיה קרב על המקום השני, בין וולטרי למקס מפרידות 14 נקודות ואנחנו במחצית העונה, אם מקס יביא נצחון באחד המרוצים זה בטח יכול להפוך את התמונה. בעיקר שבעוד רדבול שמים את כל הז'יטונים (שינויים וחידושים ברכב) אצל מקס, במרצדס הקבוצה שמה הכל על המילטון. 

עריכה: אני רואה ששמת את מקס במקום השני אז אנחנו מסכימים בעצם 🙂

 

יהיה מעניין גם לראות את מקלארן עם מנוע מרצדס בעונה הבאה, מעבר למנוע הם לא יוכלו לשנות יותר מידי דברים במכונית בגלל הטוקנים

עריכה אחרונה על ידי Ranis7
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם רדבול לא יקנו את הטכנולוגיה (וכח האדם) מהונדה, רנו יהיו מחוייבים לספק להם מנועים לפי הכללים, הבעיה שהיחסים ביניהם לא להיט, אז טוב זה לא יעשה לרד בול.

 

החלטה מוזרה של הונדה (אולי הקורונה הלחיצה אותם, בסוף הם לא יצרן ענק). במיוחד לאור ההצלחה הגדולה שלהם השנה. הם אשכרה יכולים להגיד Faster than a FERRARI בפרסומות שלהם😅.

 

 

מקלארן בשנה הבאה עם ריקרדו ונוריס תהיה קבוצה שמחה, המקום ה3 יהיה שלהם לדעתי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רדבול והונדה:

הרוח נושבת לכיוון של לקנות את המנועים, הזכויות והמפעל מהונדה, ולשרשר את העסק לספק חיצוני (רביעי).

או פשוט לשלם ליצרן רביעי שיפתח מנוע אחר לפי השלדה של רדבול.

בין השמות שעלו: Mugen ו-Cosworth.

יש כרגע שיחות עם יצרן רביעי. לא ידוע מי.

לי יש פנטזיה שקוניגזג ייכנסו לתמונה.

טוטו וולף לא רוצה למכור מנועים לרדבול, כי זאת הקבוצה היחידה שמהווה איום על מרצדס, וגם כי הם בשיא הספיקה (מרצדס, וויליאמס, רייסינג פוינט שתהפוך לאסטון מרטין, ומקלארן החל מ-2020).

בינוטו חי ביקום מקביל והוא חושב שרדבול ייפנו אליו.

ועל רנו אין כל כך מה לדבר.

*בזמן שברדבול מתקשקשים על מנוע, מרצדס מסיימת לתכנן את הרכב שלה ל-2022. הייצור יתחיל בשנה הבאה (בהתאם לחוקים).

 

משחק הכסאות:

- מקלארן צוברת מומנטום. לנדו וריקארדו יהיו Meme Team.

- רחמיי על סיינז, שהקריירה שלו תתפרק בפרארי. יהיה B Driver של לקלרק, ברכב לא מזהיר.

- כנ"ל אוקון, שהולך לחוות הרבה לחץ מאלונזו (ברנו אלפיין).

- קיוויאט כנראה ישוחרר מאלפא טאורי. אולי האאס ייקלטו אותו.

אולי יוקי טסונודה יגיע מפורמולה 2 להחליף אותו.

החוזה של פייר גאסלי נגמר השנה. לדעתי דוקטור הלמוט מרקו ישאיר אותו שם. הוא פורח.

-יש סיכוי גבוה שאלקס אלבון ישוחרר מרדבול. התקשורת מבצעת בו לינץ', וזה ממש לא תורם למצב שלו.

-סטרול האבא (הבעלים של רייסינג פוינט שתהפוך לאסטון מרטין) הוכיח שחוזה של נהג לא שווה כלום, וצ'קו (סרג'יו פרז) ייבעט בסוף השנה.

סבסטיאן ווטל יחליף אותו, לצד סטרול הבן. ווטל עובר גירושים מכוערים מפרארי.

אני מקווה שצ'קו יימצא קבוצה. נהג ראוי בהחלט. סיים את הנורבורגרינג במקום 4. יש לו ספונסרים רציניים, אז הסיכויים שלו טובים.

-האאס לא סגרו נהגים.

-וויליאמס תשאר עם ראסל ולטיפי בהחלטת ההנהלה החדשה (משפחת ווילאמס מכרה את הקבוצה לדורילטון קפיטל).

-סאובר אלפא רומיאו: אני חושב שקימי רייקונן יישאר לעוד שנה. לא יודע אם גי'בונאזי היה הנהג השני.

-המילטון עדיין לא חתם על חוזה במרצדס.

 

המרוץ הבא: פורטוגל, יום ראשון, 25/10, ב-15:10.

 

 

  • אהבתי 3
  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של שרשור
דרך אגב, אני ממש שמח בשביל ריקארדו, שסוף סוף עלה לפודיום, אחרי שנתיים.
רנו לדעתי מראים בזמן האחרון יציבות, והם משתפרים ולדעתי גם עברו את פרארי.
שאלה: למה ווטל נמצא כ"כ הרבה אחרי לקלרק? הרי לנהוג היא יודע.
ליאור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק מהסיבה שווטל מאחורה היא שהשיפורים החדשים ברכבים בד"כ נכנסים קודם לנהג מס 1 של הקבוצה. ע"ע מרצדס עם המילטון ורייסינג פוינט עם סטרול.

בנוסף אין ספק שהוא פחות מחוייב לקבוצה בטח עכשיו כשהוא עוזב, את הרקורד שלו כמספר 3 במספר האליפויות לנהגים הוא כבר לא צריך להוכיח אז הוא קצת אבל ממש קצת זורק ***. צ'קו פרז למשל שנמצא אתו באותה סיטואציה לא מתנהג ככה ונותן את כולו מאחר וא' אין לו עדיין חוזה. ב' גם לא יהיה לו אם הוא לא יוכיח את עצמו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי וטל הוא פרימדונה קצת בנהיגה שלו, וכשלא טוב לו - הוא לא נוהג טוב.
לגבי אלפא רומאו - מיק שומאכר (הבן של) יהיה שם שנה הבאה לצד קימי.
גיובינאצי לא הוכיח את עצמו, לגבי אלבון - הלינץ' מוצדק, יש לו את הרכב להיות בטופ 5, ואיכשהו אם קרה מצב שהוא ירד מתחת למקום 10, הוא אף פעם לא מצליח לטפס משם, אם רד בול רוצים לתת פייט למרצדס הם צריכים נהג שני טוב. אלבון לא שם.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. רדבול הודו בעצמם שלמקס יש רכב יותר טוב מאלבון.

2. אני חושב שכל נהג שיהיה עם מקס באותה קבוצה יסבול מלחץ עצום, הן מכריסטיאן והלמוט (שמצפים שכל נהג יסגור את הפער למקס בפחות מעונה), והן מהתקשורת.

3. יש גם שמועות על האלקנברג ברדבול. בסוף שנה נדע. מה שכן, זה נראה שהוא נשאר רלוונטי, והמופע שלו ברינג (בלי Free Practice, התחיל אחרון בגריד, סיים 8) תרם לו.

4. הלמוט גם הציע לווטל לפרוש לשנה, ואחרי זה להחזיר אותו לרדבול. ווטל העדיף להשאר בספורט.

5. מסכים עם כל מי שכתב שווטל זורק ***.

6. יש בפרארי בעיות שהייתי שם תחת השם "אסטרטגיה". השנה, לא פעם ולא פעמיים, שמענו את לקלרק ואת ווטל מתכסחים ברדיו, כל אחד עם המהנדס שלו, על מתי להיכנס לפיט.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, shellcase כתב:

לגבי אלבון - הלינץ' מוצדק, יש לו את הרכב להיות בטופ 5, ואיכשהו אם קרה מצב שהוא ירד מתחת למקום 10, הוא אף פעם לא מצליח לטפס משם, אם רד בול רוצים לתת פייט למרצדס הם צריכים נהג שני טוב. אלבון לא שם.

 

כריסטיאן הורנר הפעיל לחץ מטורף על גאסלי בעונה הקודמת והחליט החלטה פזיזה להצריח אותו עם אלבון, מה שהתברר כטעות. אם  רד-בול היו קצת יותר סבלניים עם גאסלי, לדעתי הוא היה מביא להם תוצאות.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעונת 2019 גאסלי הביא עם רדבול 66 נקודות ב 12 מירוצים. אלבון הביא בסופו של דבר 76 נקודות ב 9 מרוצים עם רדבול. ההחלטה אז היתה נראית נכונה. מסכים שהיום גאסלי התפתח ונראה טוב יותר מאלבון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם שניכם למרות שאמרתם דברים מנוגדים כביכול.
רד בול קבוצה עם אצבע קלה מאד על ההדק ומעט מאד סבלנות, אבל הם לא היחידים - ועובדתית זה עובד להם.
גאסלי התפתח בעוד שאלבון לא מצליח להסתדר.
א ב ל  -  הרד בול מתבררת מתגובות שאני שומע וקורא כרכב קשה מאד לנהיגה שנבנה סביב סגנון הנהיגה של ורסטפן, שאגרסיבי מאד ביחס ל'סטנדרט'.
אולי בגלל זה גאסלי מרגיש 'בבית' באלפאטאורי יותר מברד-בול (הזכיה שלו במירוץ לא באמת משקפת) והוא הפך לנהג טופ-10 קבוע.

 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...