Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטובה, המאוד טובה והמאוד מאוד גרועה: סיפורי השכרה


Ragnar
 שיתוף
עוקבים 15

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

קורונה, חל"ת, התמודדות עם טרנספורטר בשרשור הקורונה של הפורום, מסגר אל סגר - אף אחד לא ידע להתכונן לתקופה המתסכלת הזאת. השכרתי לאורך כל התקופה עד כה רכבים אשר שימשו אותי ביום יום. ממיני ועד משפחתיות מפ

מבחינה אובייקטיבית: תא הנוסעים במאזדה מנצח. בידוד רעשים אני מודה שלא טרחתי להאזין יותר מדי, אבל במהירויות שאני נוסע (כביש 6 כזה) המאזדה הייתה יותר שקטה. לא מבין ברמקולים ומולטימדיה, בשתיהן ה

סקירה יפה תודה. תמיד מצחיק אותי שרכב השכרה עם 15,000 ק״מ נחשב פה חדש דנד״ש... רק כמה הערות עם כובע המורה לעברית ברשותך (אני לא באמת מורה לעברית, אבל בכל זאת....) אתה שכרת רכב ולא השכרת, ונסעת עם זוג

תמונות שפורסמו בשרשור

סקירה קלילה ונחמדה.לדעתי בגרסת ספורט של מאזדה אין תצוגה עילית אלה רק מגרסת קומפורט ,אבל אולי אני טועה.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk





קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן תצוגה עילית במאזדה 3 קיימת רק מרמת אבזור קומפורט ומעלה. אני לא חושב שצריכת הדלק שקיבלת בה היא גבוהה אלא ממוצעת לרכב בנזין עם תיבת הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק מושפעת גם מהתוואי וגם מאופי הנסיעה.

לגבי הספארק אני חולק עלייך בגדול. היא לא מרגישה זולה בכלל ואפילו להיפך, מרגישה כמו רכב אמיתי רק קטן. מ-2019 כשהגיע הדגם המעודכן לא מותקן בה מובילאיי אלא מערכת מקורית להתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה. לגבי נעילה עם צ'ופצ'יק, אולי לא שמת לב אבל בדלת הנהג יש כפתור לפתיחה ונעילה של כל הדלתות. יצא לי במקרה לעבור איתה גם כמה נסיעות בין עירוניות ארוכות כולל שיוט ארוך בכביש 6 והיא הפתיעה עם רמת נוחות טובה ורמת רעש סבירה לגמרי ביחס למתחרות. אם אתה משווה אותה לאיוניק או למאזדה 3 ברור שהיא נחותה אבל בכל פרמטר מול המתחרות שלה מדובר במכונית טובה מאוד ולא סתם מאז שהגיע הדגם המעודכן המכירות שלה עלו באופן משמעותי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 דקות, Mike808 כתב:

אכן תצוגה עילית במאזדה 3 קיימת רק מרמת אבזור קומפורט ומעלה. אני לא חושב שצריכת הדלק שקיבלת בה היא גבוהה אלא ממוצעת לרכב בנזין עם תיבת הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק מושפעת גם מהתוואי וגם מאופי הנסיעה.

לגבי הספארק אני חולק עלייך בגדול. היא לא מרגישה זולה בכלל ואפילו להיפך, מרגישה כמו רכב אמיתי רק קטן. מ-2019 כשהגיע הדגם המעודכן לא מותקן בה מובילאיי אלא מערכת מקורית להתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה. לגבי נעילה עם צ'ופצ'יק, אולי לא שמת לב אבל בדלת הנהג יש כפתור לפתיחה ונעילה של כל הדלתות. יצא לי במקרה לעבור איתה גם כמה נסיעות בין עירוניות ארוכות כולל שיוט ארוך בכביש 6 והיא הפתיעה עם רמת נוחות טובה ורמת רעש סבירה לגמרי ביחס למתחרות. אם אתה משווה אותה לאיוניק או למאזדה 3 ברור שהיא נחותה אבל בכל פרמטר מול המתחרות שלה מדובר במכונית טובה מאוד ולא סתם מאז שהגיע הדגם המעודכן המכירות שלה עלו באופן משמעותי.

אתה צודק. העפתי מבט שוב בחוזה ואכן היה מדובר על דגם הקומפורט. ואין ספק שאתה צודק באשר לצריכה. אופי הנסיעה שלי הוא לא פשוט אך עדיין זה הרגיש קצת יותר מדי. 

 

באשר לספארק, אני חד משמעית הרגשתי לא בטוח ברכב (זאת המיני היחידה שנהגתי עליה, לכן אולי קיימת הרגשה דומה גם באחרות). לא יציב במהירות גבוהה, ובהחלט דייט עם רכב נוסף בהפתעה יכול לגרום (לנוסעים) נזק משמעותי. 95 אחוז מהדיפון בפנים הוא פלסטיק וזה מורגש

 

אני זוכר כמעט בוודאות שהיא כללה גם מובילאיי

 

יכול מאוד להיות שאתה צודק כי לא התנסיתי ברכבי מיני נוספים

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ספארק LT פלוס מהדגם המעודכן לא כוללת מובילאיי בוודאות כמו יתר רמות האבזור. מעבר לכך בתמונה רואים בבירור שאין מובילאיי צמוד לשמשה.

אני לא יודע מה גורם לך להרגיש בטוח, אני נהגתי ברוב המתחרות של הספארק להוציא יונדאי i10 החדשה והיא לחלוטין אחת הטובות בניהן. היא לא נוחה במיוחד אבל מרוסנת ומצליחה להיות לא קופצנית מדי גם על שיבושים במהירות גבוהה, הרגישות לרוחות צד סבירה, בידוד רעשי הרוח והמנוע מוצלח והעיקר הרעש בשיוט מגיע מהצמיגים. הגיר הרציף שלה טוב מאוד ושומר על סל"ד נמוך בשיוט ובכלל יחידת ההנעה מציעה ביצועים טובים וצריכת דלק סבירה לגמרי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכבי מיני אפשר להשוות רק בין עצמם, אבל ברגע שאתה קצת חוצה קטגוריה ומתלבט בין מינימאו משפחתית זקנה יותר, לדעתי אין פה שום מקום להשוואה בכלל. אני לא מבין מלבד השנתון מה יש לחפש ברכבים הללו.

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@Mike808 יכול להיות שאתה צודק והזיכרון מטעה אותי מאחר ובמאזדה ובקרוז היה מובילאיי

 

@davemustaine87לגמרי. זה היה חתיכת שנמוך בין האיוניק לספארק, ויכול להיות שבעקבות כך הרגשתי מזועזע מהרכב עצמו

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתבת יפה ואנחנו די באותה דעה. 

האיוניק נהדרת ותתאים לצרכן הישראלי כמו כפפה ליד. מלאת אבזור, נוחה, אמינה וחסכונית מאוד. 

ממליץ לך לנסות סיבוב על המאזדה החדשה (2020) שלדעתי תתאים לך. הניהוג יותר טוב מקודמתה ועם היתרונות של האיוניק מבחינת נוחות, אבזור ומנצחת בגדול בכל מה שקשור לתא הפנים. היא גם די שקטה ב130 ביחס ליריבות שלה למעט אלו שיש הן dsg.

  • מעניין 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה זמן האיוניק הייתה בתיקון (מכת חניה), וקיבלתי קרוז 2018 פרמייר לשבוע.

 

מנוע טורבו עם 150 כח סוס, אבל האוטו פשוט לא זז, ביחס לאיוניק. כשלוחצים על הגז, האוטו לוקח את זה כהמלצה.

 

גם טוחן דלק. טווח של 300 קילומטר על טנק מלא זה פשוט מחפיר לדעתי.

 

לדעתי תיבת ההילוכים הזאת אשמה. אוטומטית 6 הילוכים, שGM ופורד מתקינים אותה על כל מה שזז בערך. אולי הביאו אותה לאמינות סבירה, אבל נשארו המגרעות המסורתיות של תיבות אוטומטיות - חוסר יעילות. לדעתי עם תיבה אחרת המנוע הזה היה פורח.

 

מעבר לזה - הרכב מרגיש גדול ומאסיבי, יותר ממה שהוא באמת. היגוי, זריזות, התנהגות - לא כאן.

 

דוושת בלם חניה על הרצפה - אני רגיל לזה מפריוס ואיוניק, ולדעתי זה גם הרבה יותר נוח מידית בין המושבים. רק חבל שלא הלכו עוד צעד קדימה, ולא שמו בורר הילוכים על ההגה להשלמת האמריקאיות.

 

בידוד רעשים טוב. הרבה יותר טוב מאיוניק (טוב, זאת לא ממש אינדיקציה, גם קורולה 2015 שהייתה לי לפני האיוניק, הייתה יותר שקטה).

 

למרות הבידוד, כל הזמן שומעים קרקושי פלסטיקים בנסיעה.

 

איבזור - מושבי עור (או שזה דמוי עור, לא ברור), חימום מושבים, מובילאיי (פחות נורא ממה שמציירים אותו כאן), מזגן שלוקח לו זמן להגיע לטמפרטורה, מערכת start stop לא מעצבנת (באופן מפתיע לא חשתי צורך לכבות אותה).

 

מולטימדיה לא נוחה לתפעול ודי חסרת תכלית. חוסר נוחות של מסך מגע פלוס פונקציונליות של רדיודיסק MP3 BT מ2010, רק שצריך לתפעל אותו ממסך מגע או מכפתורי הגה שממוקמים במקום מוזר. גם לוקח המון זמן להתחבר לטלפון. טוענים שיש android auto. לא בדקתי. המערכת נשמעת לא להיט בעליל, כמו משהו מעליאקספרס, שמופיע בשורות הראשונית כשממיינים מהזול ליקר. אבל מניח שזה עדיף על זאת של קורולה, שדופקת לך את המוח עם באסים.

 

לסיכום - רכב שבנוי להיות רכב השכרה. לזה הוא נולד, שם הוא ימות. אולי טוב שGM החליטו להפסיק לייצר רכבים פרטיים ולהתרכז בטנדרים וSUV. הם פשוט לא טובים בפרייבטים, וזאת לדעתי גם הייתה תמיד עדיפות נמוכה יותר מאשר להוציא לכביש סילברדו כל שניה וחצי.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהקרוז לא רעה בכלל. לא נהגתי בה בסמוך לאיוניק אבל לי היא הרגישה זריזה, איכות החומרים טובה ותא הנוסעים נראה טוב בעיני אבל איכות ההרכבה הייתה בינונית. לא זוכר מה הייתה צריכת הדלק, אבל בוודאי שלא 300 ק"מ למיכל, זה פשוט לא נשמע הגיוני כשנפח מיכל הדלק הוא 52 ליטר, אלא אם נהגת עם הדוושה על הרצפה באופן קבוע. התנהגות הכביש לא רעה, בטח אם משווים לקורולה או איוניק, היא בטוחה ודיי פרווה בדיוק כמוהן.

לגבי מערכת Start&Stop באוטו הזה, אין כפתור נטרול והיא נכנסת לפעולה באופן אוטומטי. אפשר קצת לבלבל אותה אם לוחצים על דוושת הבלם ממש בעדינות או שנותנים לה להיכנס לפעולה ואז מרימים לרגע את הרגל והרכב מניע ולא כבה שוב. זה מעיק ומעצבן ואני מעדיף שהרכב ישאיר בידי את הבחירה אם להשתמש במערכת או לא.

הקרוז כבר לא נמכרת בישראל, הדור השני לא ממש הצליח כאן, הוא התייקר ופחות פנה לחברות ליסינג והמתחרות בזמנו הציעו חבילות עדיפות.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבצדק היא לא נמכרת כאן ואני מסכים עם ואדים, לא הייתי שוקל לקנות אותה כבן אדם פרטי אף לא לרגע.

רכב גדול שמרגיש אפילו הרבה יותר כבד וגדול ממה שהוא באמת, הצריכה הייתה מחרידה (החזרתי אותו בבהלה לאחר 5 ימים) ובכלל לא התלהבתי מכל ה"אבזור" בגרסה הבכירה

 

לא ידעתי שהדוושת בלם קיימת בעוד רכבים והייתי בטוח שזה משהו שמייחד את הרכב. לא מצאתי את זה נוח, ואפילו היה קצת מוזר. אולי כי זה היה חדש לי.

באיוניק שלקחתי הבלם יד היה חשמלי וזה היה נוח וכיפי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה הנחמדה.

אני מניח שההתייחסות לקרוז ולספארק כאמריקאיות הייתה בדיחה...

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה האינפורמטיבית!

נראה נחמד להחליף כל חודש רכב ולהתנסות במיטב (טוב, לא באמת) המכוניות שיש לחברת ההשכרה להציע.

 

רק הערה קטנה: "נדבך" , לא "נטבח" (אלא אם ביצעת טבח באוטו. או משהו כזה).

Mazda 6 2.5L Premium Plus

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, Mr_Shankly כתב:

תודה על הסקירה האינפורמטיבית!

נראה נחמד להחליף כל חודש רכב ולהתנסות במיטב (טוב, לא באמת) המכוניות שיש לחברת ההשכרה להציע.

 

רק הערה קטנה: "נדבך" , לא "נטבח" (אלא אם ביצעת טבח באוטו. או משהו כזה).

 

נחמד רק לשם ההתנסות ברכבים שונים, אבל בהחלט כואב בכיס :) 

תודה על ההערה! לדאבוני אני קצת חלוד. עדיין לא ביצעתי טבח ברכב, אבל אני בהחלט בין האנשים הבודדים שמכניסים רכבי השכרה לשטיפות, ניפוח גלגלים, מילוי של מים לווישרים... מהנציגים הבנתי שאני צדיק בסדום

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעתיים, motior כתב:

תודה על הסקירה הנחמדה.

אני מניח שההתייחסות לקרוז ולספארק כאמריקאיות הייתה בדיחה...

 

לא יודע לגבי ספארק, אבל קרוז דור שני נמכרה כאן ב-spec אמריקאי. היא גם פותחה על ידי יצרן אמריקאי בעיקר לשוק אמריקאי, אז היא אמריקאית.

 

יש להם גם מאפיינים של סטיגמות על אוטו אמריקאי - גדולה וכבדה, עמוסה בצעצועים, גימור באיכות נמוכה, מנוע חזק על הנייר אבל רכב איטי וזולל דלק בפועל, מתלים רכים, הגה קליל, ובכללי בנוי לשיוט בכבישים ישרים.

 

ממש התגלמות של ניסיונות כושלים של שלטון טראמפ to make America great again, אם מחפשים מה הרכב הזה מייצג.

 

כאילו נתנו למהנדסים משימה לבנות רכב "כמו קורולה אבל שירגיש אמריקאי", בפועל עדיף להישאר עם קורולה.

 

לא שיש הרבה כבוד לרכב אמריקאי לעומת קוריאני.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...