Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטובה, המאוד טובה והמאוד מאוד גרועה: סיפורי השכרה


Ragnar
 שיתוף
עוקבים 15

פוסטים מומלצים

לפני 22 שעות, Ragnar כתב:

המאזדה לא מרחמת על הכיס שלך בפן הזה - במיוחד כשהרגל לא קלה על הדוושה, והצריכה הממוצעת עמדה על 12 ק"מ לליטר בערך. נתוני היצרן מהבחינה הזאת הם אחיזת עיניים ובשום סיטואציה בבינעירוני לא אפשרי להשיג 21 ק"מ לליטר כפי שמוצג.

 

עדין אתה, אני סיימתי קדנציה עם מודל 2017 לפני המתיחת פנים בממוצע של כ-9 ק"מ לליטר, אז נ-כ-ו-ן שכנראה רוב התנועה שלי הייתה עירונית, ונ-כ-ו-ן שנסעתי בלא מעט פקקים, ועדיין, זה 25% יותר דלק ממך.

 

לפני 22 שעות, Ragnar כתב:

רמת הגימור "ספורט" שקיבלתי בהחלט הייתה מפנקת ביחס למקובל ברכבי השכרה אשר נהנים מרמות גימור "ליסינג" פשוטות יותר. וכללה באבזור הנוחות, בין היתר, הנעה ללא מפתח, מצלמת רוורס, בקרת אקלים, פנסי LED מלאים בקרת שיוט ועוד.

 

בשנים הללו היה 1.5 ברמת גימור קומפורט או 2.0 ברמת גימור ספורט ונמכרו באותו מחיר. ה"ספורט" הייתה לאחר מות ה-Active לגירסת הבסיס. וככזו היא הייתה לא מעט בליסינג והשכרה.

 

לפני 22 שעות, Ragnar כתב:

אין עוררין על כך שאחת הסיבות לשם לה היא זכתה אצלנו הוא בעקבות השילוב בין פנסי הלד לצבע הרכב.

 

זה בדיוק הרכב הנוכחי שלי, פנסי לד על מאזדה 3 שחורה 😂

 

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

קורונה, חל"ת, התמודדות עם טרנספורטר בשרשור הקורונה של הפורום, מסגר אל סגר - אף אחד לא ידע להתכונן לתקופה המתסכלת הזאת. השכרתי לאורך כל התקופה עד כה רכבים אשר שימשו אותי ביום יום. ממיני ועד משפחתיות מפ

מבחינה אובייקטיבית: תא הנוסעים במאזדה מנצח. בידוד רעשים אני מודה שלא טרחתי להאזין יותר מדי, אבל במהירויות שאני נוסע (כביש 6 כזה) המאזדה הייתה יותר שקטה. לא מבין ברמקולים ומולטימדיה, בשתיהן ה

סקירה יפה תודה. תמיד מצחיק אותי שרכב השכרה עם 15,000 ק״מ נחשב פה חדש דנד״ש... רק כמה הערות עם כובע המורה לעברית ברשותך (אני לא באמת מורה לעברית, אבל בכל זאת....) אתה שכרת רכב ולא השכרת, ונסעת עם זוג

תמונות שפורסמו בשרשור

@m3x7r3m3 אכן היה מדובר על דגם הקומפורט, היה בלבול קטן 

 

נשמע שהייתה לך חוויה מוצלחת מאוד עם המאזדה, מדוע חזרת אליה? :) 

מדובר על הדגם החדש אני מניח, נכון? מרוצה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול הייתי מאוד מרוצה יחסית (למרות שהמאזדה החליפה ולוסטר ידנית ואצלי ידנית זה כיף גדול)

 

החלפתי לדגם החדש כי נגמרו ה-3 שנים עם הליסינג וכן אני מרוצה מאוד מהחדשה

צריך להיות אמיתיים ולומר שההנאה הזו עולה בדלק כן? אבל הנאה

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מתנגד לנסוע על החדשה ולראות איך השיפורים באים לידי ביטוי על הכביש ולא על הנייר

ההאצבק החדשה נראית מדהים, על זה אין עוררין 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, vadim6385 כתב:

 

לא יודע לגבי ספארק, אבל קרוז דור שני נמכרה כאן ב-spec אמריקאי. היא גם פותחה על ידי יצרן אמריקאי בעיקר לשוק אמריקאי, אז היא אמריקאית.

 

יש להם גם מאפיינים של סטיגמות על אוטו אמריקאי - גדולה וכבדה, עמוסה בצעצועים, גימור באיכות נמוכה, מנוע חזק על הנייר אבל רכב איטי וזולל דלק בפועל, מתלים רכים, הגה קליל, ובכללי בנוי לשיוט בכבישים ישרים.

 

ממש התגלמות של ניסיונות כושלים של שלטון טראמפ to make America great again, אם מחפשים מה הרכב הזה מייצג.

 

כאילו נתנו למהנדסים משימה לבנות רכב "כמו קורולה אבל שירגיש אמריקאי", בפועל עדיף להישאר עם קורולה.

 

לא שיש הרבה כבוד לרכב אמריקאי לעומת קוריאני.

 

מסתבר שמחוץ לארה"ב אין הרבה קונים לסחורה של הזו. יצרנית הרכב האמריקאית שיצאה הכי הרבה מכוניות ברבעון השני של השנה היא טסלה, שהיא פחות או יותר האנטיתזה לסטיגמה.

 

https://www.teslarati.com/tesla-q2-2020-us-auto-exports

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הספארק, נראה לי שאתה פשוט לא רגיל לרכבים כל כך קטנים. כשקנינו את שלנו לקח לי זמן להתרגל לתחושה של תזזיתיות יתר לעומת משפחתית.

חוץ מזה, קשה לי להסכים עם הסקירה. היא נוחה (מספיק) גם בנסיעות ארוכות ומרגישה בנויה היטב עבור מיני. 

 

לגבי הקרוז, החלפנו לאחרונה את הספארק בקרוז LT. קודם כל, כל התוספות של הפרמייר הן תוספות שגם כך לא הייתי רוצה או צריך, כמו מושבי עור או צמיגים בחתך נמוך יותר - רציתי רכב נוח.

בכל מקרה, למנוע כוח מספק בהחלט בכל מצב ועד עכשיו הקרוז משיגה צריכת דלק לא רעה של 1 ל-14.

מבחינתנו היא נוחה, שקטה והנסיעה בה מאוד נעימה.

 

קצת מוזר שיש לנו חוויות הפוכות אבל רציתי לשתף למען הפרספקטיבה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות. אין ספק שנסיעה על הספארק לאחר האיוניק מרגישה אחרת לגמרי, אבל מניסיוני עם I10 והפיקנטו העדכנית, הן מרגישות בטוחות ומאובזרות יותר, אם כי חלשות יותר

כמדומני שהחוויה שלי הייתה אחרת עם הקרוז במידה והייתי מקבל גם כן את גרסת ה-LT, משום שאני סולד לגמרי ממושבי עור ובכלל - כל הדיפונים שכביכול השקיעו בהם עם עור, פשוט הפכו את הרכב לשחור מושחר ומבוגר לטעמי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, Ragnar כתב:

לא הייתי מתנגד לנסוע על החדשה ולראות איך השיפורים באים לידי ביטוי על הכביש ולא על הנייר

ההאצבק החדשה נראית מדהים, על זה אין עוררין 

 

אצלי הסדאן, לא ההאצ'בק, אחרי שייגמר הסגר אתה מוזמן לביקור בראש העין

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 שעות, vadim6385 כתב:

 

לא יודע לגבי ספארק, אבל קרוז דור שני נמכרה כאן ב-spec אמריקאי. היא גם פותחה על ידי יצרן אמריקאי בעיקר לשוק אמריקאי, אז היא אמריקאית.

 

יש להם גם מאפיינים של סטיגמות על אוטו אמריקאי - גדולה וכבדה, עמוסה בצעצועים, גימור באיכות נמוכה, מנוע חזק על הנייר אבל רכב איטי וזולל דלק בפועל, מתלים רכים, הגה קליל, ובכללי בנוי לשיוט בכבישים ישרים.

 

ממש התגלמות של ניסיונות כושלים של שלטון טראמפ to make America great again, אם מחפשים מה הרכב הזה מייצג.

 

כאילו נתנו למהנדסים משימה לבנות רכב "כמו קורולה אבל שירגיש אמריקאי", בפועל עדיף להישאר עם קורולה.

 

לא שיש הרבה כבוד לרכב אמריקאי לעומת קוריאני.

 

 

ה- SPEC אמריקאי, אבל כל השאר... הייית בטוח שהוא פותחה ע"י שברולט קוריאה (דייהו) אבל בויקיפדיה גיליתי שהדור השני פותח ע"י SAIC-GM כלומר שברולט סין.
הפיתוח היה לא רק ולא בעיקר עבור השוק האמריקאי אלא כלל עולמי.  מטבלת המכירות בויקיפדיה אפשר לראות שהשוק הגדול עבורן היה סין (ארה"ב במקום השני המכובד).
במונחים אמריקאים היא כלל לא מכונית גדולה אלא compact car.

https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Cruze#International_version_(2016–present,_D2LC/D2LC-K)
https://en.wikipedia.org/wiki/SAIC-GM

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

 

אצלי הסדאן, לא ההאצ'בק, אחרי שייגמר הסגר אתה מוזמן לביקור בראש העין

נמצא המון לא רחוק בכוכב יאיר

מקווה שאתם חיים בשלום עם השבחים שם

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צחוק צחוק, הבחור שנדקר כשבא לראות את הבית החדש שלו בבנייה זה במרחק מאוד קטן ממני, מותר לי להגיע לשם גם עם המגבלה של ה-1000 מטרים מהבית

  • מבאס 1
  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אחלה סקירה,

יש בזה משהו כיף מצד אחד מצד שני בארץ כל פעם שאני עם רכב חלופי אני פשוט לא מרגיש בבית(חסר לי אבזור שאני רגיל אליו וכו׳) - מצד שני אם הייתי יכול לתקופה קצרה יש מצב שבשביל האתגר הייתי מקפץ בין רכבים שונים אם זה אפשרי.

 

  

בתאריך 22.9.2020 בשעה 18:58, Ragnar כתב:

אבזור ובטיחות:

המאזדה בגרסת הליסינג "דיינמיק" לא ממש מאובזרת. מלבד הנעה ללא מפתח, מולטימדיה מעצבנת ללא צימוד (ניתן בתשלום בשנתונים הגבוהים - תלוי גרסה) ובקרת אקלים (בערך), לא קיים אבזור נוסף. גם בגזרת הבטיחות אני לא איש בשורות, אם כי קיימת בלימה אוטומית והתראה על סטייה מנתיב. אה ו.. מוביזבל. מלבד לכל זה, אין ספק שהמאזדה נאה מאוד בעיניי.

 

 

 

אני אחדש לך, התמזל מזלך לקבל את רמת הגימור ״דיינמיק״ המאובזרת יותר - למאזדה 2 יש רמת גימור מיוחדת לליסינג בשם ״אקטיב״ - שלא כוללת את המערכת מולטימדיה של מאזדה(רדיו פשוט במקום עם דיבורת פשוטה), בלי בקרת שיוט, בלי שליטה מההגה עם גלגלים שיש להם טאסות - לא רואים ממנה המון על הכביש(כי כמו שיצא לך גם בחברות הליסינג לא אימצו אותה לחיקן) אבל לדוגמא בחברה הקודמת שעבדתי בה היא הייתה המאזדה 2 שהייתה זמינה במבחר של הליסינג.

עריכה אחרונה על ידי noknok
  • מעניין 1

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג על המאזדה 3 שנת 2019 , הרשמים די דומים לאלה של פות"ש- מה שבלט לרעה זו נוקשות הרכב בנסיעה עירונית איטית בזמן מעבר על פסי האטה .

 

מעניין מה שונה ב דגמי 2020 ?

 

אם להתעלם מהדינמיות (והיכולת "לתקוף|" פניות) - איזה רכב יציג חבילה טובה יותר האיוניק או המאזדה 3 ?

כלקוח פרטי , מעוניין רק ברמות הגימור הבכירות של שני הרכבים .

מה שאותי יותר מעניין זו יכולת שיכוך טובה+ של פסי האטה  ובורות קטנים (שקיימים בכמויות גדולות הן ברחוב בו אני גר והן בדרך למקום העבודה הנמצא כ 30 ק"מ מהבית).

 

האם מבחינת אבזור הבטיחות ישנה מנצחת ברורה מבין השתיים ?

 

גמר חתימה טובה וצום קל 

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, SunshineGC38 כתב:

יצא לי לנהוג על המאזדה 3 שנת 2019 , הרשמים די דומים לאלה של פות"ש- מה שבלט לרעה זו נוקשות הרכב בנסיעה עירונית איטית בזמן מעבר על פסי האטה .

 

מעניין מה שונה ב דגמי 2020 ?

 

אם להתעלם מהדינמיות (והיכולת "לתקוף|" פניות) - איזה רכב יציג חבילה טובה יותר האיוניק או המאזדה 3 ?

כלקוח פרטי , מעוניין רק ברמות הגימור הבכירות של שני הרכבים .

מה שאותי יותר מעניין זו יכולת שיכוך טובה+ של פסי האטה  ובורות קטנים (שקיימים בכמויות גדולות הן ברחוב בו אני גר והן בדרך למקום העבודה הנמצא כ 30 ק"מ מהבית).

 

האם מבחינת אבזור הבטיחות ישנה מנצחת ברורה מבין השתיים ?

 

גמר חתימה טובה וצום קל 

 

החלטה קשה בהחלט. מעבר לכך שהמאזדה יקרה בכמה אלפים, (כמעט עשירייה עם צבע מיוחד), אין ספק שהיא ספורטיבית יותר ונראית טוב יותר (עניין של דגם).

באשר לפרקטיות של לקוח פרטי, אני חושב שצריכת הדלק צריכה לבוא כאן בחשבון שהיא פנטסטית באיוניק. לא התחברתי גם לקוקפיט המאוד מאוד מנימליסטי במאזדה

בבחינת הבטיחות האקטיבית הן די זהות. לא הייתי מגדיר אחת מהן כידה על העליונה, אם כי לאיוניק יש מערכת אחת או שניים יותר שאין במאזדה אם איני טועה שהיא זיהוי רוכבי דו גלגלי. יש לקחת בחשבון גם 5 שנות אחריות על האיוניק.

 

באופן אישי אני מאוד התחברתי לאיוניק ואני חושב שהיא מצוינת עבור לקוח פרטי ועסקי כאחד.

באשר לשיכוך, לא נסעתי על הדגם החדש וזה משהו שתצטרך עבורו לבצע נסיעת מבחן עבור שתיהן.

על הנייר המאזדה אמורה להיות יותר "נוקשה" 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי בשתיהן,לא הרגשתי הבדלים מהותיים בנוחות, אבל אני צעיר,בריא וסך הכל לא נוסע בהרבה בורות (אבל כן באמפרים).

 

אציין שבבין עירוני המאזדה יותר נוחה עבורי בזכות המושב שלה. בנוסף, תא הנוסעים שלה, ההתנהגות והתחושה הרבה יותר טובות מהאיוניק. היא מרגישה כמו רכב שעולה כפול מהמחיר שלה, למי שזה משנה. משענת היד שלה היא הדבר הכי נוח בעולם המשפחתיות למשל. 

מבחינת צריכת דלק ומחיר רכישה האיוניק מנצחת בענק ( בלשון המעטה). מי שלא מעניין אותו היתרונות של המאזדה, היא לא צריכה להתחרות בכלל באיוניק, כי האיוניק מכונית נהדרת במחיר טוב ויש בה כל מה שצריך אדם שאינו מחםש רכב עם ניהוג או תא נוסעים "מפואר". 

הייתי לוקח את שתיהן לנסיעת מבחן. אני נכנסתי לשתי הסוכנויות, אמרתי שאני מתלבט בין רכבים 1,2,3 ותוך 10 דקות שיחה עם הנציג יצאתי עם תאריך לנסיעת מבחן שבשתיהן נתנו לי את הרכב למעל שעה. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...