Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ה-1.4 יכול בהחלט להתאים. אם לא עשית, מאד מומלץ שתעשו נסיעת-מבחן, בעיקר כדי לראות איך אתם מסתדרים עם הרכב. ייתכן שיהיה פרט בודד בנסיעה שיגרום לכם לרדת ממנו (או להיפך, לחבב אותו יותר).

במהירויות החוקיות, בעליות הוא יסחוב.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן בהחלט, שבוע הבא נעשה נסיעת מבחן. אנסה לעשות בשניהם אפילו, אולי ממש נופתע מהטורבו ונרגיש הבדל עצום אפילו בשבילנו. תודה רבה!

 

פורסם

מנוע ליטר טורבו יהיה זריז בהרבה, שקט ונעים יותר בצורה מוחשית. יהיה לך הרבה יותר נעים לנסוע במנוע המוגדש.
קח נסיעת מבחן ותראה בעצמך. הנתונים היבשים לא מלמדים על הפער הענק בביצוע.
מבחינת אמינות ובגרות המכלולים, אין בעיה עם שניהם.
הגירסה האטמוספרית מיועדת לציי רכב. המחיר שלה מנופח כלפי מעלה כדי להשאיר מרווח גדול להנחה לציי רכב. אם אתה לא צי רכב, לא תקבל אותה, אז אין טעם לרכוש אותה.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם

גיא, לליסינג מגיע גם 1.0 טורבו ברמת גימור LX. לא רק 1.4.

אגב, פות"ש - יכול להיות שה-1.4 יספיק לך. זה לא שלא תצליח לעלות איתו את העליות של ירושלים או עליות מאילת וכו'. יהיה לו יותר קשה מאשר למנוע 1.0 טורבו, אבל עדיין הוא יתמודד עם זה בלי בעיה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מנוע ליטר טורבו יהיה זריז בהרבה, שקט ונעים יותר בצורה מוחשית. יהיה לך הרבה יותר נעים לנסוע במנוע המוגדש.
קח נסיעת מבחן ותראה בעצמך. הנתונים היבשים לא מלמדים על הפער הענק בביצוע.
מבחינת אמינות ובגרות המכלולים, אין בעיה עם שניהם.


תחת מאמץ הטורבו ממש לא שקט יותר מה1.4, דווקא דיי רועש.
מבחינת אמינות המכלולים עדיין דיי צעירים כדי לצאת בהכרזות כאלה.
פורסם

יואב, כנראה לא נסעת ב2 הדגמים כדי להשוות. הנסיעה בטורבו, הרבה יותר נעימה וזורמת. עשרות אלפי מכוניות עם הקומבו הזה נוסעות בחברות הליסינג. לא שמעתי פעם אחת על בעיה.
האם לשיטתך צריך לקנות כל פעם רכב עם טכנולוגיה מלפני 20 שנה להמנע מחשש לאמינות?
עזוב, תתקדם, מנוע אטמוספרי חלשלוש עבר מהעולם.
בנימה אישית, לאישתי מהעבודה יש 20ו טורבו. אני נוהג בו בסופי שבוע. ונהנה מאוד. לפני חודשיים האוטו עבר תאונה קלה, וקיבלה רכב חלופי 20ו אתמוספרית. על 30000 ק"מ. הוא איטי ומרעיש ומעצבן. הבדל עצום.
וזה מנסיון אישי.
אז עכשיו ציניקנים יגידו שזה רכב חלופי וכו.
עזוב את זה,

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם

יואב, כנראה לא נסעת ב2 הדגמים כדי להשוות. הנסיעה בטורבו, הרבה יותר נעימה וזורמת. עשרות אלפי מכוניות עם הקומבו הזה נוסעות בחברות הליסינג. לא שמעתי פעם אחת על בעיה.
האם לשיטתך צריך לקנות כל פעם רכב עם טכנולוגיה מלפני 20 שנה להמנע מחשש לאמינות?
עזוב, תתקדם, מנוע אטמוספרי חלשלוש עבר מהעולם.
בנימה אישית, לאישתי מהעבודה יש 20ו טורבו. אני נוהג בו בסופי שבוע. ונהנה מאוד. לפני חודשיים האוטו עבר תאונה קלה, וקיבלה רכב חלופי 20ו אתמוספרית. על 30000 ק"מ. הוא איטי ומרעיש ומעצבן. הבדל עצום.
וזה מנסיון אישי.
אז עכשיו ציניקנים יגידו שזה רכב חלופי וכו.
עזוב את זה,

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם

יואב דווקא כן נסע בשני הדגמים כדי להשוות, יום שלם עם ה1.4 ועשרים דקות בטורבו, ותחת מאמץ הטורבו רועש משמעותית. זאת ועוד, הטורבו רועש תחת מאמץ ביחס לדגמים אחרים עם שילוב גיר מנוע דומה מבית ואג או רנו.

האם חויית איי פעם התחממות בגיר? נתקעת בצד ? הרגשת חבטות? אני כמעט נתקעתי, והרגשתי מספיק חבטות אחרי פקקים לא רציניים.
רוצה קדמה , סבבה , זה סיכון שאתה לוקח .
לא שיש משהו חדשני בטורבו, אלא רק בתיבת דו מצמדית.
ההעדפות שלך לאו דווקא תופסות לשאר האוכלוסייה.

שכל אחד יעשה מה שטוב לו, אבל להמנע מהכרזות כוללניות שמסתמכות על העדפה אישית ודעה.

פורסם

כל דבר שמשהו כותב, זה מתוך דעה אישית. סה"כ די הגיוני, היתרון של מנוע הטורבו זה בעובדה שלא צריך לאמץ אותו בנסיעה רגילה, והוא הרבה יותר שקט ממנוע 1.4 בנסיעה רגילה. יתרון הביצועים הוא ענק. יתרון השקט בנסיעה רגילה הוא ענק. מנסיעה של יותר מיום אחד ו20 דקות. לרכב אין בעיית התחממות ואין שום בעיה בנסיעה בפקקים. מבחינת אמינות, אולי עדיפה השיטה הקומוניסטית, כולנו ניסע בפיאט 124 מלפני 50 שנה, שכל הבעיות נפתרו אבל מי שרוצה רכב יותר טוב, יותר נעים לנהיגה, שיעשה לעצמו טובה ויבדוק בעצמו את 2 המכוניות.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk



פורסם (נערך)

תעשה מה שטוב לך , אבל הגזמות לא ייפו את המציאות. 

תעשה מה שטוב לך , אבל הגזמות לא ייפו את המציאות, ולכל מנוע (שכאן הוא רק מרעיש , ושוב גם ביחס למנועים מתחרים ויש אפילו שרשור תלונה על זה בפורום) 

יש יתרונות וחסרונות. השאלה עם אילו אתה מוכן לחיות ועם אילו פות"ש מוכן לחיות. 

וכמו השהניסיון שלי (שפחות משלך) עם השילוב מנוע גיר הזה לא מהווה מדגם מייצג, גם שלך לא, כדי לקבוע אם הוא יהיה אמין או יסבול או לא יסבול מהתחממות ויתקע אותך בצד הדרך. 

 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

חברים לא ידעתי שנושא כזה יעורר כל כך הרבה אמוציות.

אני אנסה את שני הדגמים ואעדכן, בתור לא מבין גדול אני אתפלא מאוד אם זה ירשים אותי או יגרום לי לשלם משמעותית יותר.

כרגע יש ב0 ק״מ מחיר די אטרקיטיבי של 94 אלף בלי משא ומתן עוד.

תודה!

פורסם

אחרי נסיעת מבחן בסטוניק טורבו, התרשמתי שלא לטובה מהמנוע 3 צילינדר.

רועש ורועד לטעמי.

לא נהגתי על האטמוספיירי, אבל לאור האמור נראה לי שהוא יהיה עדיף.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

מבין שתי הגרסאות של הסטוניק הטובה ביותר ללא ספק היא בת הדודה יונדאי ווניו - מימדים דומים אבל מנוע חזק יותר במחיר דומה.

  • אהבתי 1

.We apologise for the inconvenience

פורסם (נערך)

לא נסעתי בסטוניק האטמוספרית, אבל כן נהגתי ברכבים אטמוספריים אחרים ויש לי נסיון עם המנוע 1.0 בריו.

המנוע 1.0 רועש ורועד בצורה מורגשת בעיקר כשהמנוע קר, ולאחר מכן הוא "נרגע" ונעשה מאוד שקט.

יחידת ההנעה צולחת את העליות של חיפה וירושלים בקצב גבוה וללא שום רעש מהמנוע (כיוון שהסל"ד נשאר נמוך) - תענוג. 

 

כפי שכתבו, נקודת החולשה של יחידת ההנעה הנ"ל היא תיבת ההילוכים ולא המנוע.

היא פחות נוחה/רהוטה (מהססת, קופצנית, "בעיטות" קטנות) מאשר תיבות הילוכים אוטומטיות רגילות וגם לעומת תיבות רובוטיות אחרות כמו ה-DSG של קונצרן פולקסווגן. בנוסף, יש  לתיבה את סוגיית ההתחממות שלא עוזרת (לי לא יצא לקבל אזהרת התחממות, אבל כן רואים את מד הטמפ' עולה כאשר נמצאים בפקק ארוך וזוהי לא חוויה נעימה).

 

לצרכים של פות"ש עושה רושם שהמנוע 1.4 עדיף. 

הוא יותר יתאים לנסיעות קצרות ופקוקות, והביצועים שלו אמורים להספיק לדרישות.

עריכה אחרונה על ידי Yuvalino

Kia Niro EV 2024

MG4 2023

פורסם
לפני 2 שעות, Asaf-R כתב:

מבין שתי הגרסאות של הסטוניק הטובה ביותר ללא ספק היא בת הדודה יונדאי ווניו - מימדים דומים אבל מנוע חזק יותר במחיר דומה.

 

אם הנסיעות הן בעיקר עירוניות אז מומלץ לבדוק את הויניו, מחוץ לעיר הוא מרעיש ולא דינמי, וגם המתלים נוקשים בתוך העיר, לי יש העדפה אישית יותר לכיוון הויניו.

×
×
  • תוכן חדש...