Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש עכבר שקט, זול ואיכותי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה אנשים?

אני מחפש לקנות עכבר איכותי ושקט וכמובן זול כמה שאפשר.
לא מחפש משהו כבד עכשיו (כמו גיימינג כבד וכד'), כן לוחץ הרבה ומשתמש בגלגלת כמעט בלי הפסקה וחשוב לי שיהיה שקט כמה שאפשר ושיעבוד חלק כמה שאפשר.
הייתי אומר תקציב עד 100 אבל יכול ללכת גם לכיוון ה150 אם יש משהו איכותי יותר.
נכון לכרגע אני עם לוגיטק m170 (אצלי כבר למעלה מ3 שנים) ואני מבסוט מאוד האמת חוץ מזה שהלכה הגלגלת והלחיצות נורא מרעישות.

חשוב לציין שיש לי יד גדולה מאוד - חשבתי לקחת את הM330 של לוגיטק גם כן אבל קראתי שהוא קטן יחסית כמו הM170 ואני שוקל קצת להגדיל

פורסם

גם הקליקים וגם הגלגלת שלו משמעותית שקטים מ3 העכברים האחרים שאני משתמש בהם בשוטף (אנקר , לוגיטק וורטיקלי וmagic mouse)

 

במחיר שלו - אין לו באמת מתחרים.

לדעתי קניתי פעם אחרונה 2 כאלו ב30 דולר...

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הלוגיטק השקטים - שקטים מאוד.

יש לאשתי בלפטופ אחד מהסדרה השקטה. אין קליק בלחיצה. יש רעש מינימלי של הפלסטיק וזה קצת מוזר בהתחלה. 

לך על זה.

 

פורסם

הבאתי עכבר M590 מעליאקספרס. הבאתי ב77 שקל(היה קופון, בעיקרון עולה 90) כשבארץ עולה 260 בערך.

אני מבסוט עליו רצח, הגיע תוך שבוע והוא מדהים (ונראה מקורי יש לציין)

פורסם

אני גם הייתי בשוק, אבל אשכרה עבר שבוע. 20.8 בוצעה הזמנה, 27.8 כבר אספתי מהדואר.

ואגב, משלוח חינם שזה עוד יותר אבסורד

פורסם
לפני 4 שעות, maor23 כתב:

הבאתי עכבר M590 מעליאקספרס. הבאתי ב77 שקל(היה קופון, בעיקרון עולה 90) כשבארץ עולה 260 בערך.

אני מבסוט עליו רצח, הגיע תוך שבוע והוא מדהים (ונראה מקורי יש לציין)

מה הסיכוי שזה מקורי? לדעתי אפס. השאלה עד כמה החיקוי טוב...

פורסם

לא יודע האמת, לא אתפלא אם מקורי. בחנות שאלתי כמובן אמרו שמקורי, הגיע באריזה שנראית מקורית להפליא, שלא נדבר על כך שאיך שחיברתי את הusb למחשב ישר קפץ לי חלון של לוגיטק להתקין את הדרייבר הדרוש

×
×
  • תוכן חדש...