Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש עד 130K


Alex Bolbachan
שימו לב! השרשור הזה בן 1266 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^

בדיוק בגלל זה שאלתי,

בדקתי ולא ראיתי אף תלונה על המנוע החדש ועוד התחיל עם דגם ספורטיבי ללא רחמים.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי היום עם פורד ואמרו לי שיש להם גרסת סדאן 4 דלתות דיזל 1.5 120 כ"ס 30 קג"מ.

אבל זאת משפחתית רגילה.

מכירים את ההתלבטות בין הרגש והאהבה לבין הפרקטי ?

זה מה שקרה לי בפעם הקודמת עם ה-308 שלי , בדקתי מלא רכבים ולא אהבתי שום דבר, עד שנכנסתי ל-308 והתאהבתי.

למרות הסטיגמה והסחירות הנמוכה קניתי עפ"י הרגש.

הפורד אקטיב מאוד קורצת לי מאוד, רכב חזק יציב מהנה מאוד בנהיגה וגם נראה לא רע בכלל , אבל לא חזק בחסכון בדלק ועם הנסועה שלי אהיה חייב להחליף תוך 3 או 4 שנים.

אני אבדוק את הדגם הזה כמו גם את ההצעה שלכם על ה-C5 איירקרוס.

תודה על התגובות , הטיפים והתובנות המעולות.

אשמח לקבל טיפים על דגמים נוספים.

אעדכן אתכם בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכוי נמוך, אבל אם אינני טועה נמכרו פה מעט 308 דיזל חזקות.
רכב נדיר, ויש רק יד 2 (שוב אם זכרוני אינו מטעה אותי).

אם תמצא לדעתי תהנה מאוד.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Gavrik כתב:

ההיתרון של הדיזל בגדול הוא בצריכת הדלק ובשרידותו בעיקר בנסיעה בין-עירונית.

עם הדיזל תוכל לקבל 22 ק"מ לליטר בתוואי שבו תקבל ממנוע בנזין מקביל בערך 15 ק"מ לליטר. תוסיך לזה שהדיזל לרוב עולה כמה אגורות פחות מדלק באופי הנסיעה שלך תקבל חסכון של באזור ה6000 שקל בשנה על תדלוקים בלבד.

 

גם כן דיזלין הוכיחו את עצמם כאמינים יותר ופחות פוחדים מקילומראז גהוהה לכן גם הסחירות שלהם פחות נפגעת עקב קילומטראז גבוהה.

 

מצד שני 2008 דיזל נגד פוקוס עם 180 כ"ס זה לא כוחות הפוקוס הרבה יותר חזקה ומהנה לנהיגה ואני חושב שגם איכות הנסיעה בה בבין-עירוני תהיה הרבה יותר טובה בגלל שה2008 הקודמת ממש לא הצטיינה בנסיעה בבין עירוני ואני חושב שמכיוון שה2008 מבוססת על הפלטפורמה של 208 גם כאן ההבדל יהיה מוחשי.

 

 

אישית לא הייתי לוקח לא את הפוקוס ולא רק את ה2008. כרגע הדיווחים על המנוע של הפוקוס בעניין האמינות שלו קצת מדאיגים ואם אתה נוסע הרבה זה יכול להיות משמעותי בנוסף ההבדלים בצריכת דלק בין דיזל לבנזין מתגלמים ב500 שקל בחודש לפחות שזה מבחינתי המון.

ה2008 תהיה פחות חזקה ומהנה לנהיגה וגם אם היא פחות מתאימה לנסיעה בין עירונית אז שבהשוואה ל308 זאת תהיה ירידה ברמה.

 

מה ב308 לא מתאים לך? היא דיי נכנסת למשבצת של מה שאתה מחפש.

1. מנוע הפוקוס הנוכחי לא סובל מבעיות, נכון להיום. אבל על זה כבר העלו אותך.

2. 2008 נוסע יופי מחוץ לעיר, פשוט יופי. יצא לי לנסות. חבל לקבוע מסמרות חסרות ביסוס.

3. הנסיעה בפוקוס מעט קשיחה לטעמי והדשבורד לא מרתק במיוחד לא בעיצובו ולא בחומריו. האוטו גם נמוך קצת מהמקובל, מכל בחינה אחרת בהחלט מוצלח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, Alex Bolbachan כתב:

אוקיי.

מבדיקה באתר של סיטרואן ה-C5 איררקרוס יורדת מהפרק בגלל המחיר:

435126933_.png.4e3b3724ddde13895556654cbc0498b6.png

אני אבדוק את ה-2008 החדשה קודם.

בנסועה הגבוהה שלך ממילא הסחירות יורדת ולכן C5 Aircross 0 קמ ב-137k דורשת מתיחה קלה של התקציב

עריכה אחרונה על ידי mottis
השלמת פרטים
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, רועי5 כתב:

1. מנוע הפוקוס הנוכחי לא סובל מבעיות, נכון להיום. אבל על זה כבר העלו אותך.

2. 2008 נוסע יופי מחוץ לעיר, פשוט יופי. יצא לי לנסות. חבל לקבוע מסמרות חסרות ביסוס.

3. הנסיעה בפוקוס מעט קשיחה לטעמי והדשבורד לא מרתק במיוחד לא בעיצובו ולא בחומריו. האוטו גם נמוך קצת מהמקובל, מכל בחינה אחרת בהחלט מוצלח.

 

לא קבעתי מסמרות אלא אמרתי שאני חושב בדגש על חושב ונימקתי גם שמה שאני חושב זה על בסיס ה2008 הקודמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה על איזה דגם , אני חייב לבצע נסיעת מבחן קודם.

חוץ מזה אני מבין שגם היבואנים לחוצים היום ומוכנים לרדת במחירים בסכומים לא קטנים.

אנסה להתמקח ונראה מה אצליח להוריד.

לפני 42 דקות, Gavrik כתב:

לא קבעתי מסמרות אלא אמרתי שאני חושב בדגש על חושב ונימקתי גם שמה שאני חושב זה על בסיס ה2008 הקודמת.

לגבי ה-2008 , הישנה ממש לא עשתה לי את זה בנסיעת מבחן.

נראה מה יהיה עם החדשה.

מה אומרים לגבי הרנו קדג'אר דיזל ?

1429289453_.png.deeda47c04cee92426ba10138aa39443.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, רועי5 כתב:

1. מנוע הפוקוס הנוכחי לא סובל מבעיות, נכון להיום. אבל על זה כבר העלו אותך.

2. 2008 נוסע יופי מחוץ לעיר, פשוט יופי. יצא לי לנסות. חבל לקבוע מסמרות חסרות ביסוס.

3. הנסיעה בפוקוס מעט קשיחה לטעמי והדשבורד לא מרתק במיוחד לא בעיצובו ולא בחומריו. האוטו גם נמוך קצת מהמקובל, מכל בחינה אחרת בהחלט מוצלח.

עיצוב הדשבורד במציאות לא כזה רע, אך זה עניין של טעם, לגבי איכות החומרים דווקא טוב, מה שלא זה איכות ההרכבה,

לגבי נמוך, לא שמתי לב להבדל בינה לבין המאזדה 3 שהיתה לי, אפילו הישיבה בפוקוס גבוהה יותר.

 

פות"ש

 

דיזלים יש לך גם:

https://www.carcost.co.il/deals/deal/2126/רנו-גרנד-קופה-אינטנס-דיזל-1500-אוטומטי-2020

 

https://www.carcost.co.il/deals/deal/2169/ניסאן-QASHQAI-אסנטה-15-דיזל-אוטומט-דיזל-1461-אוטומטי-5-דלתות-2020

 

https://carclick.co.il/campaign-product/קיה-ספורטאז-דיזל/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2008 הבסיסית מחסירה אבזור בטיחות שמוריד את ציון מבחן הריסוק ל-4 כוכבים.

 

אני מציע לבדוק את אופל גרנלנד דיזל. אם יש לך גישה למבצעים של מועדון הוט/הסתדרות המורים/קרנות השוטרים/שב"ס הוא מוצע עם אותו מנוע טורבי דיזל 1.5 ליטר של פיג'ו עם 130 כ"ס וגיר אוטומטי 8 הילוכים ב-135k. הרכב עצמו חולק שלדה ומכלולים עם פיג'ו 3008 וסיטרואן c5 איירקרוס, בניגוד לשנינם יש לו בקרת שיוט אדפטיבית כבר מהדגם הבסיסי.

נכון, הוא כנראה יהיה פחות סחיר וישמור פחות טוב על הערך ביחס לפיג'ו 3008, אבל הפער במחיר עצום וגם ככה הנסועה הגדולה תגרור הפחתה במחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, Mike808 כתב:

2008 הבסיסית מחסירה אבזור בטיחות שמוריד את ציון מבחן הריסוק ל-4 כוכבים.

 

אני מציע לבדוק את אופל גרנלנד דיזל. אם יש לך גישה למבצעים של מועדון הוט/הסתדרות המורים/קרנות השוטרים/שב"ס הוא מוצע עם אותו מנוע טורבי דיזל 1.5 ליטר של פיג'ו עם 130 כ"ס וגיר אוטומטי 8 הילוכים ב-135k. הרכב עצמו חולק שלדה ומכלולים עם פיג'ו 3008 וסיטרואן c5 איירקרוס, בניגוד לשנינם יש לו בקרת שיוט אדפטיבית כבר מהדגם הבסיסי.

נכון, הוא כנראה יהיה פחות סחיר וישמור פחות טוב על הערך ביחס לפיג'ו 3008, אבל הפער במחיר עצום וגם ככה הנסועה הגדולה תגרור הפחתה במחיר.

אני חבר במועדון הוט וראיתי את המבצע.

אבל , לא בטוח שאני מתחבר לבנאליות והאפרוריות של אופל.

אכנס לסוכנות כדי להרגיש אותו מקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להבין אותך בסך הכל.

אבל לדעתי מדובר ברכב מצויין. עיצוב זה עניין של טעם אבל בעיני הוא הכי מאוזן ונאה מבין שלושת הג'יפונים האלה. הסיטרואן והפיג'ו הרבה יותר בולטים ויש להם נוכחות ויזואלית דיי שונה או מיוחדת מג'יפונים אחרים, אבל אני מוצא את האופל יותר שלם מבחינת עיצוב. בתוך תא הנוסעים הוא נוח יותר לשימוש בזכות פקדי מזגן סטנדרטיים ולא בתוך מערכת המולטימדיה כך שזאת עוד נקודה לזכותו, ולסיום האבזור גם יותר מוצלח, הפיג'ו ברמת אבזור אקטיב מגיע עם אבזור בטיחות בסיסי ביותר ללא מערכת לתיקון סטייה מנתיב אלא עם התרעה בלבד ובלימה אוטונומית בסיסית בלבד, הסיטרואן הבסיסי מחסיר בקרת שיוט אדפטיבית. הקלף המנצח הסופי של הגרנדלנד הוא המחיר שבמבצע הזה הופך אותו בעיני לדיל שווה.

מציע לך להזמין כבר נסיעת מבחן אם אתה מתכוון ללכת לבדוק אותו בסוכנות, מה יש לך להפסיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Gavrik כתב:

ההיתרון של הדיזל בגדול הוא בצריכת הדלק ובשרידותו בעיקר בנסיעה בין-עירונית.

עם הדיזל תוכל לקבל 22 ק"מ לליטר בתוואי שבו תקבל ממנוע בנזין מקביל בערך 15 ק"מ לליטר. תוסיך לזה שהדיזל לרוב עולה כמה אגורות פחות מדלק באופי הנסיעה שלך תקבל חסכון של באזור ה6000 שקל בשנה על תדלוקים בלבד.

 

גם כן דיזלין הוכיחו את עצמם כאמינים יותר ופחות פוחדים מקילומראז גהוהה לכן גם הסחירות שלהם פחות נפגעת עקב קילומטראז גבוהה.

 

מצד שני 2008 דיזל נגד פוקוס עם 180 כ"ס זה לא כוחות הפוקוס הרבה יותר חזקה ומהנה לנהיגה ואני חושב שגם איכות הנסיעה בה בבין-עירוני תהיה הרבה יותר טובה בגלל שה2008 הקודמת ממש לא הצטיינה בנסיעה בבין עירוני ואני חושב שמכיוון שה2008 מבוססת על הפלטפורמה של 208 גם כאן ההבדל יהיה מוחשי.

 

 

אישית לא הייתי לוקח לא את הפוקוס ולא רק את ה2008. כרגע הדיווחים על המנוע של הפוקוס בעניין האמינות שלו קצת מדאיגים ואם אתה נוסע הרבה זה יכול להיות משמעותי בנוסף ההבדלים בצריכת דלק בין דיזל לבנזין מתגלמים ב500 שקל בחודש לפחות שזה מבחינתי המון.

ה2008 תהיה פחות חזקה ומהנה לנהיגה וגם אם היא פחות מתאימה לנסיעה בין עירונית אז שבהשוואה ל308 זאת תהיה ירידה ברמה.

 

מה ב308 לא מתאים לך? היא דיי נכנסת למשבצת של מה שאתה מחפש.

אתה קצת עשית סלט,זה שה2008 הקודמת נסעה באופן מסויים לא קשור בכלל לדגם החדש,וה2008 החדשה מבוססת על ה208 החדשה,לא הישנה.

 

הפוקוס תהיה זריזה יותר,אך במה שקשור לתאוצות ביניים/עקיפות אני בכלל לא בטוח,קח בחשבון שלמנוע דיזל של ה2008 מומנט של 31 קג"מ והוא גמיש מאד,מקבל את מרבית הכוח בסלד נמוך מאד,כנ"ל לגבי ההנאה בנהיגה,הפוקוס כבר מזמן לא כפי שהייתה בדגמים קודמים וה SUV's ל פיגו אוחזים ומהנים לנהיגה על אף מרכז הכובד הגבוה.

מעבר לכך הדיזל יהיה חסכוני בהרבה ומכיוון שהבחור נוסע הרבה מאד זה יתבטא בסכום מאד לא מבוטל.

 

הגיפוני דיזל של פיגו מבוקשים מאד בשוק יד שנייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1266 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...