Jump to content

Alex Bolbachan

  • פרסום הודעות

    33
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות Alex Bolbachan

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אזור חדרה
  • איזה רכב יש לך?
    פיג'ו 308 2015
  • תחביבים
    מוזיקה , סרטים , טיולי טבע בארץ ובעולם
  • מקצוע
    מנהל רכש

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה רבה. נראה לי שעשיתי בחירה נכונה. בהחלט אשמח לספק מידע ונתונים במיוחד בגלל שכרגע אין יותר מידי מידע שימושי מנהגים על הדגם הזה.
  2. תראה , אני רציתי רכב חסכוני וכזה שלא יתרגש מהנסועה שלי ובנוסף שיהיה עם מרווח גחון מספיק גדול כדי לטייל בשטח קל. בדיונים כאן החברים הציעו ללכת על רכב עם מנוע דיזל והגרנדלנד ענה על שלושת הקריטריונים שלי. בעקרון הגרנדלנד נכנסה לשיקולים גם בגלל המבצע של מועדון "הוט" שמוריד את המחיר של הרכב ב-10K. החלטתי שאני יכול להשקיע עד 130K ש"ח בקנייה והמחיר שהשגתי לאחר ההנחה יצא 137K כולל אגרת רישוי. חריגה מהמחיר אבל נראה לי שווה את זה. הקאמיק רכב בהחלט נחמד עם סביבת נהג קצת יותר מתקדמת ואבזור בטיחותי מלא , אבל מדובר ברכב קטן יותר מהאופל ובנוסף מנוע בנזין , אמנם TSI שאמור להיות חסכוני , אבל זה לא דיזל. הקאמיק בקטגוריה של האופל קרוסלנד. הגרנדלנד היא מקבילה של הקודיאק או של הקארוק של סקודה. חבר שהיתה לו סקודה הרבה שנים סיפר שהטיפולים שלהם לא זולים בכלל. אתה חייב לקבוע מהן הדרישות הכי חשובות לך ולשקול את האופציות עפ"י הדרישות האלה. בכל מקרה מה הנסועה השנתית שלך והאם הנסיעות הן עירוניות או מחוץ לעיר ?
  3. תודה לכולם על התגובות ושיתוף המידע. השוק מלא וגדוש ברכבים מכל הסוגים וזה מה שעושה את הבחירה קשה עוד יותר. מקווה שבחרתי נכון וברור שאשתף את כולכם בנתונים לאחר תקופה של שימוש.
  4. הזמנתי את ה-1.5 טורבו דיזל דגם ENJOY. פעם ראשונה עם רכב דיזל ומקווה שיוכיח את עצמו באופן חסכוני ביותר. בכל מקרה , לפני ההחלטה שוחחתי עם מנהל מוסך אופל בחדרה , איש נחמד ששמח לדבר ולהסביר בסבלנות. לפי מה שהוא אמר לא אתאכזב. ימים יגידו. אולי אפתח כאן פוסט של "חודש אחרי" או משהו כזה.
  5. היי חברים, מעדכן שהחלטתי והזמנתי את האופל גרנדלנד X חדש מהניילונים. שבת שלום.
  6. OT קטן ברשותכם. האם מחשבי צריכת הדלק ברכבים המדוברים באמת משקפים את צריכת הדלק בפועל ? לפני כל מחשבי הדרך והטכנולוגיה עשינו חישוב פשוט של מספר קילומטרים לחלק למספר הליטרים = צריכת הדלק מתדלוק לתדלוק. פשוט יש לי הרגשה שמחשבי הדרך עושים הנחות גדולות לצריכת הדלק של הרכבים. מה דעתכם ?
  7. היום עשיתי נהיגת מבחן לרנו גראנד קופה דיזל. הרכב קצת כבד ומגיב לאט יחסית אבל כשהו צובר תאוצה הוא נוסע לא רע. שיכוך הפגמים בכביש לא ממש מעולה. בסה"כ מרגיש בסדר אבל לא יותר מזה. מחר יש לי נהיגת מבחן שניה על הגראנדלנד X. אגיד זאת שוב , האבזור הפנימי העלוב של הגראנדלנד מאוד מפריע לי אבל בסה"כ זאת חבילה מעולה מבחינתי. הבעיה מבחינתי כרגע , היא לבחור האם לקנות מהיבואן ב-137K או 0 ק"מ מאלבר ב-131K. בכל מקרה אני מנסה להוריד אותם כמה שאני יכול.
  8. היום בחנתי את הסקודה קאמיק והרכב מציע איכות טובה של חומרים , עיצוב סולידי ומערכות בטיחות מתקדמות. לגרסת ה-STYLE הבכירה יש לוח מחוונים דיגיטלי מגניב לחלוטין שמאפשר לך לבחור בין מספר תצוגות של המחוונים. הנסיעה היתה בדרך עירונית וקצרה ולא כלכך הרגשתי מה המנוע מסוגל לתת אך נראה שהוא מספיק גמיש וחזק. חוץ מזה , ביקרתי בסניף של טרייד מוביל בפי גלילות ושם הציעו לי שתי הצעות לרכבי 0 ק"מ : 1. ניסאן קשקאי 1.5 דיזל - מחיר 132K 2. רנו מגאן גראנד קופה 1.5 דיזל - מחיר 116K הקשקאי מאוד אפורה ולא מעניינת לא מבחוץ ולא מבפנים , ואיכות החומרים לא גבוהה במיוחד. הרנו הרבה יותר מרשימה גם מבחוץ וגם בתא הנהג. הכל נראה הרבה יותר איכותי ונעים לעין עם כל מיני גימיקים נחמדים כמו תאורת אוירה בדלתות , מסך מולטימדיה ענק אבל לא נוח לתפעול. על שני הדגמים עדיין לא ביצעתי נסיעת מבחן אך אני חייב לומר , שהרנו הרשימה אותי יותר. מחר מתוכננת נסיעת מבחן נוספת על הגראנדלנד X.
  9. הגראנדלנד כרגע כנראה בעדיפות גבוהה גם בגלל המבצע של מועדון "הוט" שנותן לי הנחה של 10K על הדיזל 1.5 , מחיר סופי של 137K. לא הצלחתי להוריד אותם יותר מזה. ביום שלישי הזמנתי נהיגת מבחן שוב על האופל.אולי יעזור לי להחליט. הפוקוס חזקה , יפה ומאובזרת לא רע ביחס למחיר של כ-130K שאפשר להוריד עוד קצת, כנראה. הקאמיק 1.5 גם חזקה ומעוצבת יפה ונוחה בתא הנהג ומאובזרת בתחום הבטיחות ולפי הנציג של סקודה המחירון הוא 142K לדגם STYLE. נראה לי שניתן להוריד את המחיר. נזכרתי שחבר מהעבודה קנה כזאת ממש לא מזמן ומחר אני הולך לבדוק אותה. לגבי היברידיות אני לא הצלחתי להבין. חלקכם אומרים שזאת אופציה ואחרים טוענים שבנסועה כ"כ גבוהה רק דיזל. האמת שאני כבר די ב-LOOP עם עצמי.
  10. זה בדיוק מה שאני חושב , למצוא מציאות עם נסועה של 10K זה בעיקר מזל וגם אז ה-3008 יחסית יקרה. יש לי עד ה-5.8 להתלבט על האופל ובינתיים אשמח לקבל עוד טיפים ואופציות. הדיון כאן מאפשר לי להבין המון דברים שלא ידעתי וזה ממש מעולה. תודה חברים.
  11. farkash7 מסכים לגמרי אם כל מה שאמרת. עד היום כל הרכבים שהיו לי היו משומשים ולכן יש לי מספיק נסיון כדי לומר שבתחום הזה יש אחוז מסויים של הימור מכיוון שאתה אף פעם לא באמת יודע מה עבר על הרכב ומכוני הבדיקה אף פעם לא יתנו לך אינדיקציה מלאה על מצב הרכב וזה באמת מנסיון. בדגמים האלה רכב משומש עם קילומטראז' נמוך קשה למצוא והם נחטפים מהר ובכל מקרה המחירים שלהם עדיין יחסית גבוהים. דוגמה עכשיו מיד 2 : וזה הקילומטראז' הנמוך ביותר שמופיע כרגע. כמו שאמרת , אין שלמות ואי אפשר , כנראה , לקבל הכל כמו שאני דורש אבל אני רוצה לבדוק את הקאמיק ולקבל עוד נתונים על צריכת הדלק שלה.
  12. בדיוק. תוך שלוש שנים יהיו לרכב 150K ק"מ בערך. האופל לא יכולה לשמור על המחיר כמו הסקודה ולגבי הפורד אני לא יודע. ברור לי שאצטרך להתפשר על משהו בסוף אבל אני מנסה למזער התפשרויות עד כמה שניתן. על הנוחות והעיצוב הפנימי לא יכול להתפשר כדי לא להצטער על כך בכל פעם שאני נכנס לאוטו. אבדוק את הקאמיק מקרוב וגם אעשה נסיעת מבחן כדי לקבל את התשובות שלי. מה לגבי מנועי TSI ונושא החסכון בדלק ?
  13. לא מכיר סקודה בכלל אבל על פניו , מסרטוני המבחן ביוטיוב , העיצוב הפנימי נעים ויעיל. בכל מקרה על טעם ועל ריח.......... לדעתי העיצוב הפנימי של האופל בגרסה הבסיסית , פשוט מידי ולא מתאים לרכב 2020. אפילו פנל השליטה במיזוג ללא תצוגה דיגיטלית כמו בדגמים אחרים , זה ממש בסיסי לדעתי. בגרסה המפוארת יותר העסק נראה כבר יותר טוב : אבל על זה כבר עולה 13,000 ש"ח יותר. בקיצור סביבת הנהג של אופל מבאסת אותי ברמות. מה לגבי מנועי ה-TSI של סקודה ? הבנתי שהם חסכוניים יחסית.
  14. חברים, מה אומרים על הסקודה קאמיק ? מהתרשמות ראשונית בכל מבחנים והמידע ברשת , מדובר בקרוסאובר עירוני מאובשר ובטיחותי.
×
×
  • Create New...