Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Alex Bolbachan

רכב חדש עד 130K

Recommended Posts

שלום חברים,

הולך לאתגר אתכם קצת בשאלות שלי , אבל בטוח לחלוטין שאני לא הראשון ששואל את השאלות האלה.

קודם קצת נתונים :

1. בבעלותי כרגע 308 אקטיב 2015.

2. נוסע 40K+ ק"מ בשנה. בעיקר נסיעות בין עירוניות.

3. אוהב לנהוג.

4. משוגע על אסתטיקה יעילות ונוחות.

כבר מזה זמן שאני רוצה להתחדש , והדרישות שלי הן כאלה :

1. רכב משפחתי עם מנוע חזק , אוטומטי.

2. עם יכולות שטח קלות

3. חסכוני בדלק

4. אבזור בטיחותי גבוהה

5. רכב שנראה טוב.

 

על ליסינג ויתרתי בגלל הנסועה הגבוהה השנתית הגבוהה. הם לא מוכנים לבצע עסקאות פרטיות עם נסועה של מעל 30K בשנה.

יכול להיות שלא פניתי לחברות הנכונות ?

 

עשיתי כבר נסיעת נבחן על הפורד אקטיב X 1.5 טורבו החדשה והתרשמתי מאוד מהכל חוץ מנושא צריכת הדלק.

יועצי מגזין "אוטו" הציעו לי את הפיג'ו 2008 מנוע 1.5 דיזל כפתרון.

מה אתם אומרים על זה ?

 

חוץ מזה ,  מה היתרונות של מנועי הדיזל על מנוי בנזין ?

איך הדיזל מבחינת אחזקה לאורך זמן וקילומטרים ?

אשמח לקרוא את מה שיש לכם לומר.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההיתרון של הדיזל בגדול הוא בצריכת הדלק ובשרידותו בעיקר בנסיעה בין-עירונית.

עם הדיזל תוכל לקבל 22 ק"מ לליטר בתוואי שבו תקבל ממנוע בנזין מקביל בערך 15 ק"מ לליטר. תוסיך לזה שהדיזל לרוב עולה כמה אגורות פחות מדלק באופי הנסיעה שלך תקבל חסכון של באזור ה6000 שקל בשנה על תדלוקים בלבד.

 

גם כן דיזלין הוכיחו את עצמם כאמינים יותר ופחות פוחדים מקילומראז גהוהה לכן גם הסחירות שלהם פחות נפגעת עקב קילומטראז גבוהה.

 

מצד שני 2008 דיזל נגד פוקוס עם 180 כ"ס זה לא כוחות הפוקוס הרבה יותר חזקה ומהנה לנהיגה ואני חושב שגם איכות הנסיעה בה בבין-עירוני תהיה הרבה יותר טובה בגלל שה2008 הקודמת ממש לא הצטיינה בנסיעה בבין עירוני ואני חושב שמכיוון שה2008 מבוססת על הפלטפורמה של 208 גם כאן ההבדל יהיה מוחשי.

 

 

אישית לא הייתי לוקח לא את הפוקוס ולא רק את ה2008. כרגע הדיווחים על המנוע של הפוקוס בעניין האמינות שלו קצת מדאיגים ואם אתה נוסע הרבה זה יכול להיות משמעותי בנוסף ההבדלים בצריכת דלק בין דיזל לבנזין מתגלמים ב500 שקל בחודש לפחות שזה מבחינתי המון.

ה2008 תהיה פחות חזקה ומהנה לנהיגה וגם אם היא פחות מתאימה לנסיעה בין עירונית אז שבהשוואה ל308 זאת תהיה ירידה ברמה.

 

מה ב308 לא מתאים לך? היא דיי נכנסת למשבצת של מה שאתה מחפש.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המענה המקיף.

לפני 23 דקות, Gavrik כתב:

מה ב308 לא מתאים לך? היא דיי נכנסת למשבצת של מה שאתה מחפש.

אני מאוד נהנה ממנו אבל הרכב מ-2015 ומרגיש לא מעודכן מבחינת המערכות.

הוא גם נמוך מידי לשטח והרבה פעמים אני לא נכנס לשבילים רק בגלל זה.

 

לפי מה שאתה כותב ה-2008 היא בחירה יותר יעילה והגיונית בגלל צריכת הדלק והאמינות של הדיזל.

מצד שני הפוקוס הרבה יותר חזקה (הרגשתי את זה יפה בנסיעת המבחן) ומהנה לנהיגה.

זאת בדיוק ההתלבטות שלי.

לפני 28 דקות, Gavrik כתב:

אישית לא הייתי לוקח לא את הפוקוס ולא רק את ה2008.

למה ? ואילו אופציות נוספות יש בשוק שיכולות להתאים ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס היא לא בדיוק ג'יפ לשטח כן? סביר להניח שאיפה שהפוקוס תעבור גם פרייבט תעבור. עיקר ההבדל יהיה בתחושת ה"אומץ" שהיא תיתן לנהג.

הנסועה שלך גבוהה, אחרת הייתי אומר לך לך על הפוקוס כי נהגת ואהבת.
הייתי פוזל להיברידי/דיזל.

בגזרת הדיזל יש לך את ה2008, עיקר הבאסה הוא באבזור, כל מני דברים נחמדים שלא מגיעים בגרסת הדיזל וכן בבנזין המאובזרת.
הייתי מבצע נסיעת מבחן לראות אם אני אוהב את הרכב ואם הוא מספיק גדול.

 

עוד אופציות לעלות דרגה ולהתפשר אולי על יד שניה. C5 איירקרוס בגרסת דיזל/3008 בגרסת דיזל. האיירקרוס עוד קרוב לתקציב כחדש ויש עליו דעות חיוביות.

אופציה היברידית - נירו יד שניה. אבל הוא משעמם ולא ממש אסטתי.


HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ערכתי את ההודעה מעלה והוספתי נימוקים.
תבדוק אולי אם אפשר להזמין את הפוקוס עם מנוע דיזל תקבל אמנם פחות כוח אבל אמינות חסכון בדלק ועדיין תהנה מההיתרונות האחרים של הפוקוס.
מבחינת הדרישות שלך פיגו 3008\אופל גרנלנד דיזל 2.0 מתאימות בול למשבצת הבעיה שהיא יקרה (מאוד) וב130 אלף שקל המקסימום שתוכל למצוא זה 3008 דיזל עם מנוע 1.5\1.6 יד2.


 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שחשבתי בהחלט על הנירו אבל השעמום והבנאליות תהרוג אותי כנראה. והיא גם בכלל לא זולה.

 

לפני 21 דקות, farkash7 כתב:

בגזרת הדיזל יש לך את ה2008, עיקר הבאסה הוא באבזור, כל מני דברים נחמדים שלא מגיעים בגרסת הדיזל וכן בבנזין המאובזרת.
הייתי מבצע נסיעת מבחן לראות אם אני אוהב את הרכב ואם הוא מספיק גדול.

נראה לי שזה מה שאעשה עם ה-2008.

 

לפני 20 דקות, Gavrik כתב:

תבדוק אולי אם אפשר להזמין את הפוקוס עם מנוע דיזל תקבל אמנם פחות כוח אבל אמינות חסכון בדלק ועדיין תהנה מההיתרונות האחרים של הפוקוס.
מבחינת הדרישות שלך פיגו 3008\אופל גרנלנד דיזל 2.0 מתאימות בול למשבצת הבעיה שהיא יקרה (מאוד) וב130 אלף שקל המקסימום שתוכל למצוא זה 3008 דיזל עם מנוע 1.5\1.6 יד2.

אבדוק בפורד אולי יביאו את דגם הדיזל שקיים בחו"ל של הפוקוס החדשה.

לגבי רכבים משומשים , יש לכם הצעה מאיפה עדיף לקנות (חוץ מפרטי כמובן) כדי לחסוך בריצות וכאבי ראש ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בניסיון לחסוך ריצות וכאבי ראש אתה תרוויח לעצמך רק אולי עוד ריצות וכאבי ראש בעתיד.
כול חווית ליסינג\סוכנות\מגרש שאני מכיר מנסים לדחוף קודם את הנבלות וגם אם יש לך תקציב ואתה רוצה לקנות רכב טוב אתה צריך לעבור תהליך איתם עד שהם מביאים לך אופציות טובות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש פוקוס סדאן דיזל בדיוק בתקציב שלך.
בק"מ הגבוה שלך כדאי לך לקנות יד ראשונה 0 ק"מ, יש סיטרואן C5 AIRCROSS ב- 136,000 ש"ח.

  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתי במקומך הייתי קונה רק רכב עם מנוע דיזל, בנסועה שלך תוכל לחסוך הרבה כסף וגם רכבי דיזל פחות רגישים לירידת ערך עקב ק״מ גבוהה.

אני משאר שאתה נוסע נסיעות רבות מחוץ לעיר, בגלל זה לא הייתי מתפשר על רכב בלי בקרת שיוט אדפטיבית, נראה לי שזה פריט שיכול להוריד לך הרבה מאמץ מנסיעות ארוכות.
לכן כל עוד פיג׳ו לא מביאים 2008 בגרסאת הפרימיום, אישית היא לא היתה עוברת אצלי את הסינון הראשוני.
גרסאות האקטיב מחסירה מהמפרט דברים רבים, כדוגמת בקרת שיוט אדפטיבית, שתי כריות אוויר נוספות, בלימה אוטונומית ממהירות נמוכה יותר ועוד...

אם אתה רוצה רק רכב חדש אין המון אופציות עם מנוע דיזל, הייתי בודק את הרנו מגאן, וגם נראה לי שהסקודה סקאלה משווקת בגרסה עם מנוע דיזל.

הייתי ממליץ לך לחפש רכב משומש קלות, ואז תוכל לעלות קבוצה ולהנות מהפיג׳ו 3008 המצויין (גם שם יש גרסאות בלי בקרת שיוט אדפטיבית אז שים לב) ומהסיטרואן C5 Aircross.
אופציה נוספת יכולה להיות הספורטאג׳ דיזל, אבל אני לא מכיר אותו כל כך אז אין לי יותר מדי מה להגיד.

בהצלחה!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

א. אמורה להגיע פוקוס סדאן דיזל. לא יודע אם הגיעה עדיין, אבל בכל מקרה היא לא תהיה חזקה כמו ה-ST-line או האקטיב X, אז לא לגמרי ברור אם היא עדיפה בשביל פות"ש.

ב. לא הבנתי איזה בעיות יש במנוע של הפוקוס בנזין החדשה. זה מנוע שונה לגמרי מהדור הקודם.

ג. אני לא מכיר את ה-2008, אבל לא לגמרי ברור לי למה היא לא מתאימה לנסיעה בין-עירונית (לפחות רגועה).

ד. יש גם את הגראנד קופה (לשעבר פלואנס, או מגאן סדאן)  דיזל, שהיא גם לא חדשה ולא מתיימרת לשום יכולת שטח, אבל לפחות זולה משמעותית.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear


For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה על c5 איירקרוס דיזל 0 ק"מ או אם יש הנחות משמעותיות ישירות מהיבואן.


Seat Leon 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, Gavrik כתב:

ההיתרון של הדיזל בגדול הוא בצריכת הדלק ובשרידותו בעיקר בנסיעה בין-עירונית.

עם הדיזל תוכל לקבל 22 ק"מ לליטר בתוואי שבו תקבל ממנוע בנזין מקביל בערך 15 ק"מ לליטר. תוסיך לזה שהדיזל לרוב עולה כמה אגורות פחות מדלק באופי הנסיעה שלך תקבל חסכון של באזור ה6000 שקל בשנה על תדלוקים בלבד.

 

גם כן דיזלין הוכיחו את עצמם כאמינים יותר ופחות פוחדים מקילומראז גהוהה לכן גם הסחירות שלהם פחות נפגעת עקב קילומטראז גבוהה.

 

מצד שני 2008 דיזל נגד פוקוס עם 180 כ"ס זה לא כוחות הפוקוס הרבה יותר חזקה ומהנה לנהיגה ואני חושב שגם איכות הנסיעה בה בבין-עירוני תהיה הרבה יותר טובה בגלל שה2008 הקודמת ממש לא הצטיינה בנסיעה בבין עירוני ואני חושב שמכיוון שה2008 מבוססת על הפלטפורמה של 208 גם כאן ההבדל יהיה מוחשי.

 

 

אישית לא הייתי לוקח לא את הפוקוס ולא רק את ה2008. כרגע הדיווחים על המנוע של הפוקוס בעניין האמינות שלו קצת מדאיגים ואם אתה נוסע הרבה זה יכול להיות משמעותי בנוסף ההבדלים בצריכת דלק בין דיזל לבנזין מתגלמים ב500 שקל בחודש לפחות שזה מבחינתי המון.

ה2008 תהיה פחות חזקה ומהנה לנהיגה וגם אם היא פחות מתאימה לנסיעה בין עירונית אז שבהשוואה ל308 זאת תהיה ירידה ברמה.

 

מה ב308 לא מתאים לך? היא דיי נכנסת למשבצת של מה שאתה מחפש.

 

איפה ראיתה שהמנוע של הפוקוס לא אמין?

המנוע הזה חדש יחסית, והיה בשימוש בפיאסטה ST שנתיים, ולא ראיתי תלונות, אז תוכל בבקשה להסביר על מה אתה מתבסס בדיוק?

 

פות"ש, בקילומטראג' כזה לך רק על דיזל, גם היבריידי לא יהיה לך כזה חסכוני, היבריידי מעולה לחיסכון בנסיעות עירוניות, בבינעירוני פחות ובמאמץ אז בכלל.

 

יש פוקוס סידאן דיזל שעולה טיפה יותר מ130K, לא יודע עד כמה הוא מוצלח וחסכוני.

 

ה2008 מבוסס על מכונית סופר מיני (208), לא תמצא שם את איכויות הנסיעה והמרווח שיש ברכב משפחתי, ובכלל לא חושב שמומלץ לקנות את האקטיב שמגיעה די דלה באבזור בכלל ובבטיחות בפרט.

 

מצטרף להמלצה על C5 איירקרוס דיזל.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה

 

https://ffclub.ru/topic/440846/

 

https://www.newsom.law/ford-engine-overheating-lawsuit.html

 

https://www.fordescape.org/threads/2017-2019-1-5-engine-escape-coolant-loss-engine-rebuilds.112328/

 

https://www.cargurus.com/Cars/Discussion-t57569_ds1064270

 

יש דיווחים רבים על תקלה בעלת אופי דומה (סדק בצילינדר) מפורומים בארה"ב גרמניה רוסיה וכו... בארה"ב אפילו התקיימה תביעה יצוגית בנושא שאתה יכול לקרוא עליה בקישור השני.

 

בקישור הראשון אפילו עשו סקר ובערך חצי מבעלי אותם רכבים (חברים בפורום) דיווחו כי הם חוו תקלות חמורות במנוע.

 

גיליתי על העניין בעצמי לפני כמה חודשים כאשר שקלתי לקנות פוקוס 1500 אקובוסט אחרי מתיחת פנים אבל נושא התקלה הזאת הפחיד אותי ובסוף הלכתי על ה308 כן הוא גם לא חף מתקלות אבל better the devil you know.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שזה המנוע בפוקוס היוצאת (ובקוגה) ולא המנוע בפוקוס הנוכחית.

  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו נכון התקלה היא באקובוסט 1.5 4 צילינדרים כאן זה אקובוסט 1.5 3 צילינדרים.

 

אכן טעיתי מביע את התנצלותי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...