Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש עד 130K


Alex Bolbachan
שימו לב! השרשור הזה בן 1293 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 32 דקות, רועי5 כתב:

מכל מקום מענין איך אתה פוסע מהגרנדלנד שמעוצב נהדר לטעמי לשממון העיצובי הזה הקרוי קאמיק. באמת לא מבין, עושה רושם שההנחיה המרכזית למי שעיצב את הקאמיק היתה, תעשה אוטו שאף אחד לא יוכל להתפעל ממראהו והצליח לו.

לא מכיר סקודה בכלל אבל על פניו , מסרטוני המבחן ביוטיוב , העיצוב הפנימי נעים ויעיל.

בכל מקרה על טעם ועל ריח..........

לדעתי העיצוב הפנימי של האופל בגרסה הבסיסית , פשוט מידי ולא מתאים לרכב 2020.

אפילו פנל השליטה במיזוג ללא תצוגה דיגיטלית כמו בדגמים אחרים , זה ממש בסיסי לדעתי.

1909247489_.png.ba278916f3189a896dc2a7c37080c5f8.png

 

בגרסה המפוארת יותר העסק נראה כבר יותר טוב :

1225051865_.png.56795f912350e951bd90e5c13485a950.png

אבל על זה כבר עולה 13,000 ש"ח יותר.

 

בקיצור סביבת הנהג של אופל מבאסת אותי ברמות.

מה לגבי מנועי ה-TSI של סקודה ?

הבנתי שהם חסכוניים יחסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך זמן בחן את הקאמיק. מגיעה לו הזדמנות.
אני דווקא חושב שהוא נראה לא רע. אין שם נועזות בעיצוב, אבל לא מדובר ברכב מכוער. VAG ג'נרי, זה לא אומר שזה רע, זה אומר שזה כנראה יתאים לקהל רחב ככל שניתן.

בסוף מאמין שתצטרך להתפשר במשהו.
או בהנאה, או בעיצוב, או בגובה.

האקטיב X נראית כמו החבילה שהכי מתאימה לך, אבל לנסועה כמו שלך... הרכב לא יהיה שווה הרבה בעוד 3 שנים, אבל לא בטוח שזה לא נכון גם למועמדים האחרים שאתה בודק.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, farkash7 כתב:

האקטיב X נראית כמו החבילה שהכי מתאימה לך, אבל לנסועה כמו שלך... הרכב לא יהיה שווה הרבה בעוד 3 שנים, אבל לא בטוח שזה לא נכון גם למועמדים האחרים שאתה בודק.

בדיוק.

תוך שלוש שנים יהיו לרכב 150K ק"מ בערך.

האופל לא יכולה לשמור על המחיר כמו הסקודה ולגבי הפורד אני לא יודע.

ברור לי שאצטרך להתפשר על משהו בסוף אבל אני מנסה למזער התפשרויות עד כמה שניתן.

על הנוחות והעיצוב הפנימי לא יכול להתפשר כדי לא להצטער על כך בכל פעם שאני נכנס לאוטו.

אבדוק את הקאמיק מקרוב וגם אעשה נסיעת מבחן כדי לקבל את התשובות שלי.

 

מה לגבי מנועי TSI ונושא החסכון בדלק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועי טורבו מודרניים. יחסית חסכוניים כתלות בכמה אתה לוחץ.
זה לא דיזל וזה לא היברידי, אבל זה גם לא האימפרזה טורבו של פעם.
לגבי האמינות. אין לי נסיון רב עם הTSI שבסקודה (אנחנו מדברים על הדגם המאובזר עם המנוע הגדול כן? לא המנוע 1.0), לא שמעתי עליו דברים חריגים.

לגבי הק"מ. מאמין שכל רכב שתיקח והוא לא דיזל או היברידי של טויוטה יחטוף חזק במחירון בנסועה כזו אחרי 3 שנים. גם טויוטה היברידית/דיזל יחטפו, אבל עדיין תוכל למכור ביותר קלות מאשר בנזין רגיל.
אם אתה רוצה להימנע מירידת ערך גדולה הפתרון הוא לרכוש יד שניה בן שנה-שנתיים עם ק"מ מגוחך. אתה גם לא מפסיד את ירידת הערך הגדולה של היד הראשונה וגם זה מאזן לך את הק"מ.

שקול 3008 דיזל בת שנתיים עם קמ נמוך למשל.

נירו בן שנתיים כנ"ל.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

farkash7  מסכים לגמרי אם כל מה שאמרת.

עד היום כל הרכבים שהיו לי היו משומשים ולכן יש לי מספיק נסיון כדי לומר שבתחום הזה יש אחוז מסויים של הימור מכיוון שאתה אף פעם לא באמת יודע מה עבר על הרכב ומכוני הבדיקה אף פעם לא יתנו לך אינדיקציה מלאה על מצב הרכב וזה באמת מנסיון.

בדגמים האלה רכב משומש עם קילומטראז' נמוך  קשה למצוא והם נחטפים מהר ובכל מקרה המחירים שלהם עדיין יחסית גבוהים.

דוגמה עכשיו מיד 2 :

155319755_.png.c99e88b98719ce3e5bcad7044875ee83.png

וזה הקילומטראז' הנמוך ביותר שמופיע כרגע.

 

כמו שאמרת , אין שלמות ואי אפשר , כנראה , לקבל הכל כמו שאני דורש אבל אני רוצה לבדוק את הקאמיק ולקבל עוד נתונים על צריכת הדלק שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן לא ק"מ נמוך בכלל.
אני דיברתי על רכב שעבר סביב ה10K בשנה. כן צריך להמתין לרכב כזה, לא תמיד יש.
דווקא בגיזרה של הקיה נירו יש לך יותר סיכוי למצוא רכב עם נסועה כזו בגלל שנמכרו יחסית הרבה רכבים כאלה. כן היא אולי קצת משעממת למראה ולנהיגה (לא נהגתי), אבל נותנת הרבה בסעיפים אחרים.
אם קונים רכב כזה בן שנה-שנתיים אז הוא עדיין באחריות. רק צריך לוודא שהוא טופל לפי ההנחיות ושאין תאונות. הסיכון נמוך, יש לפחות שנה של אחריות.

תבחן את הקאמיק ותחזור עם עוד רשמים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין את הרצון להתחבר לרכב, אבל צריך להפעיל גם היגיון, בעיקר כלכלי בעת רכישת רכב. ולכן נראה לי שלרכוש 3008 משומש עם אותו מנוע שיש באופל או בגרסה קודמת, ברמת אבזור נמוכה יותר ובשנתון נמוך יותר זאת טעות כלכלית.

אני חושב שעם נסועה כזאת גם ככה עניין הסחירות בסוף התקופה יהיה בעייתי ועל כן פחות הייתי מתחשב ברכישת דגם סחיר משום שגם כך תתקל בקשיים. דיזלים עם ק"מ גבוה מתקבלים בהבנה ולכן זה הכיוון הנכון, שוק המשומשות לפעמים פועל באופן הפוך לחלוטין ביחס לאיך ששוק הרכבים החדשים נהג ברכב מסויים, כך שאין לדעת מה יהיה לגבי גרנלנד דיזל עוד כמה שנים, דווקא המחיר הנמוך יכול להפוך אותו למציאה שקל יותר למכור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Mike808 כתב:

אני מבין את הרצון להתחבר לרכב, אבל צריך להפעיל גם היגיון, בעיקר כלכלי בעת רכישת רכב. ולכן נראה לי שלרכוש 3008 משומש עם אותו מנוע שיש באופל או בגרסה קודמת, ברמת אבזור נמוכה יותר ובשנתון נמוך יותר זאת טעות כלכלית.

זה בדיוק מה שאני חושב , למצוא מציאות עם נסועה של 10K זה בעיקר מזל וגם אז ה-3008 יחסית יקרה.

יש לי עד ה-5.8 להתלבט על האופל ובינתיים אשמח לקבל עוד טיפים ואופציות.

הדיון כאן מאפשר לי להבין המון דברים שלא ידעתי וזה ממש מעולה.

 

תודה חברים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Alex Bolbachan כתב:

בדיוק.

תוך שלוש שנים יהיו לרכב 150K ק"מ בערך.

האופל לא יכולה לשמור על המחיר כמו הסקודה ולגבי הפורד אני לא יודע.

ברור לי שאצטרך להתפשר על משהו בסוף אבל אני מנסה למזער התפשרויות עד כמה שניתן.

על הנוחות והעיצוב הפנימי לא יכול להתפשר כדי לא להצטער על כך בכל פעם שאני נכנס לאוטו.

אבדוק את הקאמיק מקרוב וגם אעשה נסיעת מבחן כדי לקבל את התשובות שלי.

 

מה לגבי מנועי TSI ונושא החסכון בדלק ?

1. אף אחת מאלו לא תשמור מחיר מי יודע מה בקילומטראז' הצפוי שלך. לא הייתי בוחר על פי זה.

2. מסכים אתך לגבי עיצוב הפנים של הגרנדלנד,  גם לא מוצא יתרון משמעותי בדגם המפואר יותר מבחינה זו. מאידך מתגים פיזיים שיש למערכת המיזוג שם עדיפים על תפעול מהמסך נניח המצוי ב 3008. גם נכון שעיצוב החוץ הוא ענין של טעם, כמו זה של הפנים אגב. ובכלל מה שחשוב במזגן היא עוצמתו לטעמי, ולא באמת יודע מי מהאלטרנטיבות עדיפה מבחינה זו. כדאי לבדוק.

3. בכל מקרה שתצליח ותעבור לספר מה בסוף ולמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיקוד שלך חייב להיות רכבי דיזל או היברידי, רכב בנזין חסכוני ככל שיהיה יקרע לך את הכיס ואחרי 4 שנים תקרע לך את הכיס במכירה עקב נסועה גבוהה לבנזין.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנסועה כזו בוודאי טעות לקנות בנזין, אך גם לקנות היברידי לא כזה חכם,

א. לתחזק את הסוללות לא יהיה זול.

ב. רכב היברידי לא יהיה חסכוני במאמץ ולא בנסיעות בינעירוניות, וזה מניסיון קצר על קורולה החדשה ואוריס סטיישן.

ג. אם אתה חושב למכור רכב היברידי עם קילומטראג' בשמיים, אז אתה טועה, במיוחד לאלה (ויש המון כאלה) שיחששו מהחלפת סוללות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי אוריס וכרגע מחזיקים איוניק וסעיף ב שלך נכון חלקי.

האוריס הייתה לא ממש חסכונית ובקושי גירדנו איתה 1:16 והמצב מחוץ לעיר היה יותר גרוע.

האיוניק עושה בלי להתאמץ 1:19 בעיר ומחוץ לעיר, בנסיעה בין עירונית בשיוט הרכב מכבה את המנוע ועובד על המנוע החשמלי כדי לשמור על המהירות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קריות תל אביב על בסיס שבועי , ממוצע של נסיעה סטנדרטית לחלוטין נע בסיבות 20 - 21 קמ"ל באיוניק.

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם האוריס נסעתי כמה פעמים עכו חיפה, והרכב ממש לא היה חסכוני ביחס להצהרות היצרן, עשה בזמנו 1 ל14.

 

עם הקורולה החדשה נסעתי כמה פעמים לירושלים, והרכב זלל בכיף סביב 12-13 לליטר , התאמץ והרעיש, ממש לא נעים בלשון המעטה, בינתיים בנסיעה אחת כזו לירושלים עם הפוקוס ועוד במיכל הראשון עשה 13 לליטר.

 

כך שלא רואה סיבה מספיק משכנעת לקנות היברידי בנסועה שכזו, דיזל ללא ספק עדיף, למרות שאני לא ממש מחבב דיזלים, אך בנסועה כמו של פות"ש לא הייתי חושב יותר מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, wildlands2019 כתב:

עם האוריס נסעתי כמה פעמים עכו חיפה, והרכב ממש לא היה חסכוני ביחס להצהרות היצרן, עשה בזמנו 1 ל14.

 

עם הקורולה החדשה נסעתי כמה פעמים לירושלים, והרכב זלל בכיף סביב 12-13 לליטר , התאמץ והרעיש, ממש לא נעים בלשון המעטה, בינתיים בנסיעה אחת כזו לירושלים עם הפוקוס ועוד במיכל הראשון עשה 13 לליטר.

 

ליודע איך אתה נוהג

אני באיוניק מחוץ לעיר משיג לא פחות מ 1/19.

כולל ירושלים תל אביב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1293 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...