Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Alex Bolbachan

רכב חדש עד 130K

Recommended Posts

לפני 4 שעות, motizkn כתב:

ממליץ גם להוסיף את האיוניק, הרכב עושה 1-19 מחוץ לעיר וכולל את כל מערכות הבטיחות.

בנוסף מ 0ק"מ הוא גם ישאיר לך עודף בכיס.

האיוניק רכב טוב בהחלט, נוסע עליו כמעט שנה , אבל למי שנוסע כ 40K שנתי יש אופציות עדיפות משמעותית.

 


Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שיש אופציות נוספות, אבל בתקציב הזה הוא הופך להיות אופציה מאד ראלית.

הרכב חסכוני, מאובזר, בטיחותי וב 10 אלף פחות מהתקציב.


פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בנסועה כזו, איוניק זה עונש.

הצרפתיות / אופל עדיפות מהבחינה הזו.

מנסיון עם רכבי דיזל-
עלויות הטיפול יקרות אולי ב100 ש"ח לטיפול.

במנוע הדיזל של PSA 1.5 אין מכל אוריאה.

מזרקים/ משאבת סולר- לא ידוע על מחלות ב200~300 אלפ ק"מ ראשונים. מצד שני הם לא מספיק ותיקים בשוק.

להבנתי כיום גם לבנזין יש חלקים יקרים כך שזה ממילא לא רלוונטי.

בנסועה כה גבוהה הייתי לוקח גרנדלנד דיזל, במידה ותהיה טובה מבחינתך.

הייתי גם מוסיף 5000 וקונה מהיבואן דרך הוט ולא מיד1 0 ק"מ. ההפחתה במחירון על 0 ק"מ גדולה מדי מכדי להצדיק פער קטן כזה.

אשמח לשמוע רשמים שלך מחר.



Sent from my SM-G980F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האיוניק בסדר אבל היא לא קרוסאובר ולכן לא ברשימה.

הנירו עונה על הצורך הזה אבל יקרה מאוד יחסית.

לפני 3 דקות, ya_pl01 כתב:

בנסועה כזו, איוניק זה עונש.

הצרפתיות / אופל עדיפות מהבחינה הזו.

מנסיון עם רכבי דיזל-
עלויות הטיפול יקרות אולי ב100 ש"ח לטיפול.

במנוע הדיזל של PSA 1.5 אין מכל אוריאה.

מזרקים/ משאבת סולר- לא ידוע על מחלות ב200~300 אלפ ק"מ ראשונים. מצד שני הם לא מספיק ותיקים בשוק.

להבנתי כיום גם לבנזין יש חלקים יקרים כך שזה ממילא לא רלוונטי.

בנסועה כה גבוהה הייתי לוקח גרנדלנד דיזל, במידה ותהיה טובה מבחינתך.

הייתי גם מוסיף 5000 וקונה מהיבואן דרך הוט ולא מיד1 0 ק"מ. ההפחתה במחירון על 0 ק"מ גדולה מדי מכדי להצדיק פער קטן כזה.

אשמח לשמוע רשמים שלך מחר.



Sent from my SM-G980F using Tapatalk
 

מבין לחלוטין את הכוונה שלך.

כמו שאמרתי , מחר יהיה אצלי הגראנלנד X דיזל לנהיגת מבחן כדי שאוכל להתרשם.

אני מאוד מקווה שאתחבר לרכב הזה בגלל המבצע של הוט שנותן לי הנחה לא רעה בכלל.

אני דפוק בקטע הזה ככה , אם לא התחברתי לרכב לא יעזור שום דבר וגם לא מבצעים והנחות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ממש לא דפוק. אתה נורמאלי לגמרי.
דפוק מי שקונה רכב שהוא לא מתחבר אליו מכל מני סיבות אחרות.


HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי עלויות הדיזל יהיו טיפה יותר יקרות ואם תהיה תקלה אחרי 3 שנים לא נורא כי בנסועה שלך אתה תחסוך מספיק רק מהדלק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,

אני אחרי נסיעת המבחן על האופל גראנדלנד X 1.5 טורבו דיזל גרסת INOVATION והרי הרשמים שלי.

הרכב בצבע לבן "שלג" עם גג שחור נראה טוב בהחלט חיצונית.

צליל טריקת הדלת מעיד על איכות גרמנית וכך גם החומרים בתא הנהג והנוסעים.

הרכב מרגיש יציב שקט ומאוד נוח לנהיגה בדרך עירונית , מהירה וגם בשביל שטח קל.

האוטו רגוע מאוד וזה כנראה מה שמפריע לי.

תחילת נסיעה רגועה מידי ולחיצה יותר רצינית על הדוושה גרמה לו להתעורר אבל לא הרגשתי זינוק כמו בפוקוס למשל.

בסה"כ רכב מאוד נעים וסולידי אבל לא העיף לי את הגג.

רוצים עליו 150על הכביש לגרסה היקרה שזה מעבר לתקציב שלי כרגע.

לגרסת ENJOY רוצים 137 על הכביש וביקשתי שיורידו עוד קצת.

 

די מתלבט כרגע בגלל שלא יצאתי עם WOW ומצד שני יש כאן מבצע מעולה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפוקוס, אוטו קטן וקל יותר 182 סוסים, לגרנדלנד 130, קצת קשה להרגיש אותו דבר. מצד שני מסקרן לשמוע מה ההתרשמות ביחס ל 308 שלך, הן מבחינת נוחות, הן כח.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמרת את זה בעצמך ,

ה-308 הוא רכב קל בהרבה עם 130 כ"ס ו-25 קג"מ , זריז כמו שד.

הגראנדלנד פשוט לא זריז כי הוא כבד וגדול יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה הרי קרוסאובר, נראה לי מובן מאליו שירגיש כבד יותר ביחס לפוקוס או ל 308.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,

מה אומרים על הסקודה קאמיק ?

מהתרשמות ראשונית בכל מבחנים והמידע ברשת , מדובר בקרוסאובר עירוני מאובשר ובטיחותי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חבילה עגולה יחסית מבחינת מרווח פנימי, אבזור בטיחות ומחיר. 

רשמת שאתה אוהב לנהוג, לא חושב שהוא פונה לאנשים שאוהבים לנהוג. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 דקות, yoav911gt2 כתב:

רשמת שאתה אוהב לנהוג, לא חושב שהוא פונה לאנשים שאוהבים לנהוג. 

למה ?

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה חוזר על עצמו בסקירות שנערכו לו , ומההיכרות שלי עם סקודה, הם פונים למשפחה יותר מאשר לנהג, בעיקר בשנים האחרונות. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נסעתי, אבל התיישבתי באולם התצוגה וגם מכיר טוב את האוקטביה עם ההנעה והגיר הזהים, לא בשבילי, לא מתחבר לגיר הזה, אבל זה אני. ומכל מקום מענין איך אתה פוסע מהגרנדלנד שמעוצב נהדר לטעמי לשממון העיצובי הזה הקרוי קאמיק. באמת לא מבין, עושה רושם שההנחיה המרכזית למי שעיצב את הקאמיק היתה, תעשה אוטו שאף אחד לא יוכל להתפעל ממראהו והצליח לו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...