Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Alex Bolbachan

רכב חדש עד 130K

Recommended Posts

^

אין ל2008 מה לחפש מול הנאת הנהיגה שיש בפוקוס, אתה מוזמן לעשות נסיעת מבחן כדי לראות בעצמך, ממש אין מה להשוות, ואם זה מבחינת תגובות הגה, שלדה, וכח.

ה2008 לא רעה אך היא גם לא קרובה ממה שהפוקוס מספקת,

אותו דבר אני יכול להגיד על תאוצות ביניים ועקיפות, בפוקוס נדרשת לחיצה קצרה בשביל לטוס קדימה ולעקוף משאית עם קבינה כפולה, מנוע הדיזל של ה2008 חזק ואכן בעל מומנט מכובד, אך הוא מורגש יותר בתלום הנמוך של המנוע ולא בעקיפות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עושה נסועה נכבדת ולכן נוחות ושקט בקבינה זה לטעמי האישי מאפין עיקרי.

כמו שהומלץ לך פה הסיטרואן מציעה תמורה מעולה למחיר , לדעתי ההצעה הטובה בשוק .

האופל רכב מעולה על בסיס ה 3008 המוצלחת מאוד , עיצוה מופנם יותר אבל ייתכן שיקלע לטעמך.

 

רק נסיעת מבחן תביא אותך לידי מסקנה מה מתאים לך.


Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, CX25GTI כתב:

אתה עושה נסועה נכבדת ולכן נוחות ושקט בקבינה זה לטעמי האישי מאפין עיקרי.

כמו שהומלץ לך פה הסיטרואן מציעה תמורה מעולה למחיר , לדעתי ההצעה הטובה בשוק .

האופל רכב מעולה על בסיס ה 3008 המוצלחת מאוד , עיצוה מופנם יותר אבל ייתכן שיקלע לטעמך.

 

רק נסיעת מבחן תביא אותך לידי מסקנה מה מתאים לך.

בנוסף, בגראנדלנד יש בקרת שיוט אדפטיווית כבר בדגם הבסיסי

 

אבל הוא צפוף יותר מהסיטרואן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז כמו שכבר אמרתי,

אין חכם כבעל נסיון ולכן נסיעת מבחן על הדגמים האלה והתרשמות פיזית היא הדבר הטוב ביותר .

לפוקוס יש יתרון קל בינתיים בגלל שזה הדגם הראשון אותו בדקתי.

אין ספק שהרכב חזק יציב וסולידי.

לחיצה קטנה על הגז ואתה ממריא.

אבדוק את הסיטרואן הפיג'ו והאופל ואז מקווה שאוכל להחליט יותר בקלות.

האמת שבתחילה בכלל לא חשבתי על דיזל אלא על היברידי בנושא החסכון בדלק.

אחרי כל התגובות שלכם אני מבין שדיזל יותר פרקטי בנסועה שלי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היברידי גם יתן תוצאות טובות לדעתי.
מדובר במנוע שעדיין מכוייל לחסכון (לפחות אצל טויוטה) ובתנועה עירונית הוא סופר חסכוני.
אל תפסול היברידי אם אתה מוצא דגם שנראה לך מתאים והתרשמת ממנו.

האופל לטעמי מבחינה עיצובית מוצלחת מאוד. מהתרשמות סטטית גם מבפנים היא מספיק איכותית. כן אין את הבלינג של הפג'ו והקוקפיט העמוס שלה, אבל פרקטית האופל אולי מוצלחת אף יותר.


HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשקול קשקאי דיזל חדשה 0 ק"מ. מוכרים אותן בהנחה גבוהה - 127500 לערך.

אפשרות נוספת - אופל גרנדלנד X דיזל (האחות של הפיג'ו 3008). נמכרת גם בהנחה גבוהה ב 0 ק"מ - 130000 לערך.

לגבי האופל גם יש מבצע של מועדון הוט - ישירות מהיבואן במחיר של 135000.

אלו שתי אפשרויות שמאוד מתאימות לצרכים שלך.

האופל מאוד מאובזרת, בכל התחומים, ובגדול זה 3008, רק עם סחירות ומחיר נמוכים יותר.


Seat Leon 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אגב,

משהו שלא שאלתי ואף אחד גם לא דיבר על כך בשרשור , זה האחזקה של מכוניות דיזל.

מה ההבדל מבחינת תדירות ועלויות באופן כללי ?

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, farkash7 כתב:

היברידי גם יתן תוצאות טובות לדעתי.
מדובר במנוע שעדיין מכוייל לחסכון (לפחות אצל טויוטה) ובתנועה עירונית הוא סופר חסכוני.
אל תפסול היברידי אם אתה מוצא דגם שנראה לך מתאים והתרשמת ממנו.

 

הבעיה בטויוטה היא אופי הפעולה של הגיר הרציף: רועש במאמץ ותגובה איטית ללחיצה על דוושת התאוצה.

נהגתי גם בקורולה דור קודם וגם באוריס סטיישן דור קודם ובשני הרכבים הגיר הוא נקודת התורפה הבולטת

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Alex Bolbachan כתב:

אגב,

משהו שלא שאלתי ואף אחד גם לא דיבר על כך בשרשור , זה האחזקה של מכוניות דיזל.

מה ההבדל מבחינת תדירות ועלויות באופן כללי ?

 


באופן כללי יש עוד מסנן שדורש החלפה בשיגרת הטיפולים (לא בכל טיפול, אבל זה תלוי יצרן אז אל תתפוס אותי במלה) הוא לא מאוד יקר.
בדיזלים החדשים יש מיכל אוריאה שדורש מילוי שלו אחת לכמה זמן בתחנת הדלק או בבית ממיכל שקנית (תחשוב על זה כמו עוד מילוי של מים למגבים רק במיקום מציק).

מבחינת תקלות אפשריות המזרקים מאוד יקרים, ואם הם הולכים זו מכה מכה. לא יודע איך המחיר שלהם ביחס למזרקים בלחץ גבוה שמגיעים עם מנועי בנזין-טורבו מודרניים יש מצב שזה התאזן ביחס לפעם. עדיין תקלה שלא מתרחשת לעיתים קרובות ממה שאני רואה.

מסננים יעודיים לדיזל במערכת הפליטה שגם עלולים להתקלקל, נדיר, אבל אם קורה מאמין שזו גם הוצאה כבדה.
מיכל האוריאה בדגמים מסויימים של פג'ו סיטרואן התקלקל עם הזמן ודרש החלפה. מי שטיפל אצל היבואן יצא מזה עם נזק סביר, מי שלא טס לפולין כדי לקנות מיכל אחר.
לא יודע כמה התקלה הזו רלוונטית לדגמים שאתה מתעניין לגביהם.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ גם להוסיף את האיוניק, הרכב עושה 1-19 מחוץ לעיר וכולל את כל מערכות הבטיחות.

בנוסף מ 0ק"מ הוא גם ישאיר לך עודף בכיס.


פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, farkash7 כתב:

באופן כללי יש עוד מסנן שדורש החלפה בשיגרת הטיפולים (לא בכל טיפול, אבל זה תלוי יצרן אז אל תתפוס אותי במלה) הוא לא מאוד יקר.
בדיזלים החדשים יש מיכל אוריאה שדורש מילוי שלו אחת לכמה זמן בתחנת הדלק או בבית ממיכל שקנית (תחשוב על זה כמו עוד מילוי של מים למגבים רק במיקום מציק).

אז באופן כללי אפשר לומר שמדובר במערכות הנעה אמינות  ולא יקרות לאחזקה ?

 

אגב,

אפרופו אחזקה , אתם יודעים שהטיפולים השוטפים בפוקוס החדשה זה כל 30K ק"מ או שנתיים.

ז"א , במקום כמעט שלושה טיפולים בשנה (15K) אני יורד לטיפול וחצי.

משהו שצריך להתחשב בו ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי נוקט משנה זהירות ומטפל כל 15K בכל מקרה.
לגבי דיזל באופן כללי עלות הטיפול לא שונה בהרבה מבנזין.


HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול מקיף זה מיותר, אך החלפת שמן בלבד בהחלט, זה מה שאני מתכוון לעשות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחר טני עושה נסיעת מבחן על האופל גראנדלנד X דיזל.

אעדכן אחרי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מטיל ספק בשגרת טיפולים כזאת.

אני זוכר FCA הגדירו לחלק מרכבי פיאט כמו הבראבו למשל שגרת טיפולים של פעם ב30 אלף ק"מ.

כעבור כמה שנים הדבר התברר כטעות מרה במיוחד כשמדובר במנועים עם טורבו אשר איכות השמן ומצבו משפיעים באופן ישיר על חיי הטורבו.

 

לא זכור לי שבשנים האחרונות הופיע שמן "פלאים" כולשהו ששומר על תכונותיו פי שתיים יותר זמן משמן רגיל במיוחד כשמדובר במנוע קטן ומודגש עם הספק גבוהה.

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...