Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אין סימנים וכן צילמתי מאיפה הנהגת הגיע מי שהסתכל טוב בתמונות ואין לי שמץ יותר מזה מה עוד ללכת לצלם שם? אני אלך לצלם אם צריך גם ווידאו ,ומה לבסוף הפסיקה אנחנו אשמים או הם? ואני חושב שרואים במפורש שחמתי באה מיכוון הרבה יותר ארוך כך שהיא הייתה כבר לפנייה בכיכר לפי הגודל של הכיכר תשימו לב היא ענקית 

פורסם

אין לך בכרטיס תיקיה של סרטונים שמורים, עם שמירה בתוכה עם הפעלת חיישן G?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 שעות, CAPOBOSS כתב:

 

אין סימנים וכן צילמתי מאיפה הנהגת הגיע מי שהסתכל טוב בתמונות ואין לי שמץ יותר מזה מה עוד ללכת לצלם שם? אני אלך לצלם אם צריך גם ווידאו ,ומה לבסוף הפסיקה אנחנו אשמים או הם? ואני חושב שרואים במפורש שחמתי באה מיכוון הרבה יותר ארוך כך שהיא הייתה כבר לפנייה בכיכר לפי הגודל של הכיכר תשימו לב היא ענקית 

החלטתי לפרוש בשיא

 

אתה לא רוצה לעזור לנו לעזור לך אז תשלם וזהו.

 

ענקית זה לא מושג , אני מכיר מטרים אני חושב שהיא אשמה ולא חמתך אבל אתה בקפדנות לא מוכן לענות לשאלות  שאתה נשאל ולכן אני לא יכול לאמר לך בוודאות שזה המצב .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 2 שעות, ישה כתב:

החלטתי לפרוש בשיא

 

אתה לא רוצה לעזור לנו לעזור לך אז תשלם וזהו.

 

ענקית זה לא מושג , אני מכיר מטרים אני חושב שהיא אשמה ולא חמתך אבל אתה בקפדנות לא מוכן לענות לשאלות  שאתה נשאל ולכן אני לא יכול לאמר לך בוודאות שזה המצב .

כמה איזה שאלות אני עונה על הכל -.- באמת שאני לא מבין 

לפני 2 שעות, sperial כתב:

אין לך בכרטיס תיקיה של סרטונים שמורים, עם שמירה בתוכה עם הפעלת חיישן G?

לצערי לא

פורסם

בלי קשר לתאונה, רגע של עברית: לא חמה (שמש) אלא חמות - כמו אחות, לכן חמותי, חמותך.

  • רעיון טוב! 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
בתאריך 10.7.2020 בשעה 20:01, CAPOBOSS כתב:

כמה איזה שאלות אני עונה על הכל -.- באמת שאני לא מבין 

 

פרטים חסרים:

1. סימונים על הכביש בתוך הכיכר - אם על נתיב שמאלי יש חץ ישר בלבד הרי שחמותך טעתה כשניסתה לצאת מהכיכר,

אם על הנתיב של הנהגת הפוגעת יש חץ ימינה בלבד הרי שהיא אשמה כי ניסתה להמשיך בכיכר,   וכ'ו וכ'ו.

 

2. תמרורים -  צלם תמונה רחבה שרואים את כל התמרורים הקיימים בתוך הכיכר וגם בכניסה לכיכר,

יש לכל תמרור משמעות מבחינת הפסיקה לטובת מי חייבת להינתן הזכות קדימה..

 

3. עלויות - הסבר מה מחיר הנזק של רכבך ומה מחיר הנזק של הנהגת הפוגעת (קורולה).

 

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)

אממ אני אשמח לתרום את מה שאני יודע על הכיכר..

מאיפה שהגיעה חמותו יש חצים ישר בשני נתיבים מאיפה שהגיעה הפוגעת אין סימון. בכיכר עצמו למיטב זכרוני אין סימון כלל מעבר להפרדת נתיבים. למיטב זכרוני התמרור היחידי שיש שם זה העגול הכחול (ולא אני לא זוכר את מספרו מהתאוריה)

עריכה אחרונה על ידי r.e.g.e.v
פורסם
לפני 41 דקות, r.e.g.e.v כתב:

אממ אני אשמח לתרום את מה שאני יודע על הכיכר..

מאיפה שהגיעה חמותו יש חצים ישר בשני נתיבים מאיפה שהגיעה הפוגעת אין סימון. בכיכר עצמו למיטב זכרוני אין סימון כלל מעבר להפרדת נתיבים. למיטב זכרוני התמרור היחידי שיש שם זה העגול הכחול (ולא אני לא זוכר את מספרו מהתאוריה)

אתה גם אשקלוני?

לפני 1 שעה, ליעד נ. כתב:

פרטים חסרים:

1. סימונים על הכביש בתוך הכיכר - אם על נתיב שמאלי יש חץ ישר בלבד הרי שחמותך טעתה כשניסתה לצאת מהכיכר,

אם על הנתיב של הנהגת הפוגעת יש חץ ימינה בלבד הרי שהיא אשמה כי ניסתה להמשיך בכיכר,   וכ'ו וכ'ו.

 

2. תמרורים -  צלם תמונה רחבה שרואים את כל התמרורים הקיימים בתוך הכיכר וגם בכניסה לכיכר,

יש לכל תמרור משמעות מבחינת הפסיקה לטובת מי חייבת להינתן הזכות קדימה..

 

3. עלויות - הסבר מה מחיר הנזק של רכבך ומה מחיר הנזק של הנהגת הפוגעת (קורולה).

 

1  אין סימונים על הכיכר ביכלל ,ולגבי הנהגת שנכנסה גם אצלה אין סימנים רק תמרור על כיכר השלט הכחול

 

2 התמרורים היחידים שיש הם הכחולים שמסמנים שיש כיכר וסמל מעבר חצייה סה טו.

 

3 אצלי 700 שקל ובטויוטה אני מאמין שהרבה יותר ,אבל אני לא רוצה לשלם על הנזק שהיא עשתה לי

פורסם

איך מסומן קן הקטעים ביציאה הרלוונטית - האם מוליך סביב המעגל או אל היציאה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 9.7.2020 בשעה 19:24, CAPOBOSS כתב:

מזה תמרור 801 

 

קו מקווקוו שמסמן נתיבים

 

image.png.d977d1ee1b0a85059105d662fc339d3f.png

 

 

בתאריך 10.7.2020 בשעה 11:22, CAPOBOSS כתב:

IMG_20200710_111907.jpg

 

התמונה היחידה פה שחשובה ורלוונטית.

 

ערכתי אותה כדי להבהיר את כיווני הנסיעה כפי שהבנתי מההודעות:

Untitled.thumb.png.e0c1239e7c768a77480818640777ecf3.png

 

החץ הכחול זו חמותך והאדום זו הנהגת השנייה?

 

אם כן אשמה מלאה של חמותך, זה לא שונה מהמקרה שקרה לי.

וזה שהיא נכנסה בזרוע לפני לא רלוונטי בכלל, היא הייתה בתוך המעגל כבר.

 

לפני 8 דקות, sperial כתב:

איך מסומן קן הקטעים ביציאה הרלוונטית - האם מוליך סביב המעגל או אל היציאה?

 

תסתכל בתמונה שערכתי, סביב המעגל.

 

היציאה היא מהנתיב החיצוני בלבד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

איך בדיוק חמתי אשמה ? עם חמתי בתוך המעגל תנועה זה אומר שיש לה דרך לעבור כדי להגיע לצד השני ,לעומת זאת לנהגת שנכנסה בה היא באה מתוך שכונה לעומת חמתי שבאה בדרך ראשית וציינת בול את האיורים 

פורסם
לפני 2 שעות, sperial כתב:

איך מסומן קן הקטעים ביציאה הרלוונטית - האם מוליך סביב המעגל או אל היציאה?

אין קו מוליך ליציאה ממעגל לפחות לא משהו שרואים בתמונות לצערי אולי היה ונמחק עם הזמן

לפני 16 דקות, CAPOBOSS כתב:

אין קו מוליך ליציאה ממעגל לפחות לא משהו שרואים בתמונות לצערי אולי היה ונמחק עם הזמן

זאת הכיכר במדויק וציירתי בדיוק מהיכן חמתי באה ואיפה הנהגת השנייה

IMG_20200712_131044.jpg

×
×
  • תוכן חדש...