Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CAPOBOSS

אז לראשונה עשו תאונה עם הרכב שלי

Recommended Posts

@icohen436

בגדול כן - לרשמים לפעמים יש יותר נטייה לסטות מהחוק או הפסיקות.

אבל בגדול לא משנה לך כי אתה נופל בסוף על שופט או רשם אחד, ספציפי, ויש שופטים שמתעלמים מהתקנות או הפסיקות כמו שיש רשמים כאלה.

עוד בגדול בגלל תקנה 21 על סעיפיה אפשר לעקם הכל, או כמעט הכל. זה לא אומר שזה קורה.

בגדול גם שופטים שמתעסקים הרבה בתאונות נזק ייטו הרבה יותר לקו תחבורתי ופחות יצירתי, או במילים אחרות יילכו לפי התקנות והפסיקות.

 

שופט שפעם באף פעם מקבל תיק כזה לא מעורה בפסיקות, לא מעורה בתקנות ועושה בגדול מה שנראה לו.

 

לפני 20 דקות, icohen436 כתב:

עוד דוגמה לנבואה:
משאית גילחה אותי. הנהג יכול לשקר שאני נכנסתי לנתיב שלו ולא להיפך (וכך גם עשה). וייתכן שעקפתי אותו מימין. אין מצלמת דרך.
הביטוח: "אתה רכב פרטי, הוא משאית, אתה בימני, הוא בשמאלי, זה תיק סגור". וכך היה, פסקו מיד לטובתי.

 

זה באופן מילולי התקנות, אם עקפת אותו מימין מה הוא עשה בשמאלי?

במיוחד שהוא רכב כבד.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

אם התמונה שהעליתי נאמנה למציאות, והקו המקווקוו (801) ממשיך סביב מעגל התנועה, הרי שלחמותך אסור היה לצאת מהמעגל מהנתיב הפנימי.

א-ס-ו-ר.

 

לכן, במעבר הזה היא למעשה עברה נתיב, וכשעוברים נתיב צריך לתת ז"ק לרכבים הנמצאים בנתיב שאליו עוברים.

היה שם רכב, לא נתנה ז"ק - יש תאונה.

 

בתאונה בעת מעבר נתיב האשמה העיקרית נופלת על זה שעבר נתיב, לא זה שנמצא בנתיב.

 

תדמיין לרגע שזה לא מעגל תנועה, זה כביש עם הפרדה, ונתיבי יציאה וכניסה.

חמותך נוהגת בנתיב השמאלי (שהוא המקביל לפנימי במעגל), ומחליטה לצאת ביציאה ימינה (שהוא המקביל ליציאה מהמעגל), בדרך היא עוברת נתיב, משמע חוצה את תמרור 801 שמצויר על הכביש.

במעשה הזה היא עושה עבירה ולכן היא אשמה.

 

כאמור הייתי במקרה זהה לזה אחד לאחד, בבית משפט השלום בת"א אצל כבוד השופט עלאא מסארווה, ולנהג בנתיב הפנימי נפסקה אשמה של 100% ללא אשם תורם שלי.

בוא נבחן את הסיטואציה ונראה אם היא דומה לאדום לאור מה שמסומן בכחול

 

הגברת נכנסת למעגל התנועה בשעה 6 יוצאת ממנו בשעה 12.

 

מבחינתה במוכחל היא נוסעת ישר , ובדיוק לפי החיצים שיש לה בכביש לפני השעה 6.

 

צריך רק דמיון למתוח קו ישר בין הכניסה שלה לבין היציאה שלה.


ישראל סבא בסבבא של :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה, אבל לא עוסקים בנדמה לי.

יש על הכביש סימול של הנתיבים הידוע בשמו השני תמרור 801 סימון על פני הדרך.

 

הסימון הזה לא מאפשר יציאה מהנתיב הפנימי ללא מעבר נתיב, ומעבר נתיב תמיד מצריך ז"ק.

קרתה תאונה => לא נתנה ז"ק.

גורם לתאונה = אי מתן ז"ק במעבר נתיב.

האשם בתאונה => הרכב שלא נתן ז"ק במעבר נתיב.

 

וזה מה לעשות, החמות.

 

זה שהדמיון שלה (ושל פות"ש) לא מסתדר עם התקנות זה עניין שלהם, לא של התקנות.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רגע אתה התחלת עם הלדמיין

 

כך פתחת את המשפט המוכחל.

 

והאמת לי לא ברור היכן קרתה התאונה בפועל למרות שהיא מסומנת בחץ.

 

העובדה היא שהנהגת השניה רצתה לברוח מן הזירה בדקה הראשונה , התייעצה עם מי שהתייעצה והסכימה לשלם לפות"ש
את חצי מהנזק שלו   ומקווה שבנייר ביניהם הם גם סגרו שהוא לא משלם להם אגורה.

 

ונחזור לכביש , לא מן הנמע שהיה קיים או קיים במוחלש קשת שמתירה לצאת גם מהנתיב השמאלי.


ישראל סבא בסבבא של :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדמיון שלי לוקח את המעגל ופורש אותו לישורת על מנת שפות"ש יבין.

זה אך ורק לצורך פישוט ההסבר, אין לזה משמעות מבחינת התקנות.

 

הוא סימן בדיוק איפה קרתה התאונה, בתמונה שציטטתי פה לפחות פעמיים, עם חץ.

 

אם סך הנזק הוא 700 שקל, לא מאשים אותה שרצתה לברוח.

 

לא היה קיים קשת שמתירה לצאת מהנתיב הפנימי, אחרת המעגל היה נראה ככה:

https://www.google.com/maps/@32.0975691,34.9709083,3a,75y,208.01h,75.47t/data=!3m6!1e1!3m4!1sM1OII9-s3MdV9dP4Nv16KQ!2e0!7i13312!8i6656

 

זוכר שדיברנו על המעגל הזה בנושא בחור אחר שהגיע, שם המצב היה הפוך, הרכב בחיצוני רצה להמשיך במעגל והפנימי לצאת.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא זוכר מה אכלתי אתמול  אבל

 

אם המרחקים בין הכניסה שלה ליציאה שלו זהים לדוגמה שהבאת כאן ועם אותה קשת נמחקה קלות אז החמות בסדר וזה לא פשוט לאמר חמותי בסדר


ישראל סבא בסבבא של :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקשת לא נמחקה קלות, רואים שלא הייתה קשת יציאה מהנתיב הפנימי.

 

גם אין היגיון לשים קשת שממשיכה במעגל ואחת שיוצאת, זה יוצר התנגשות בין הנתיב החיצוני שיכול לצאת או להמשיך במעגל, ובין הנתיב הפנימי שיכול לצאת או להמשיך במעגל.

אם רכב בנתיב הפנימי רוצה לצאת ורכב בחיצוני רוצה להמשיך, יש התנגשות.

 

זה כמו שבצומת רגילה הנתיב השמאלי יהיה שמאלה וישר, והנתיב שמימינו יהיה שמאלה וישר.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קשה איתך

 

אתה מכיר צמתים בו ניתן לצאת מהשמאלי הפנימי


ישראל סבא בסבבא של :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן ולא חיכיתי שתבקש, קישרתי אליו כבר קודם:

 

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לא היה קיים קשת שמתירה לצאת מהנתיב הפנימי, אחרת המעגל היה נראה ככה:

https://www.google.com/maps/@32.0975691,34.9709083,3a,75y,208.01h,75.47t/data=!3m6!1e1!3m4!1sM1OII9-s3MdV9dP4Nv16KQ!2e0!7i13312!8i6656

 

האמת רק לפני שעתיים וחצי נסעתי בדיוק במעגל הזה.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה קיים אז זה סותר את המתווה הרעיוני שלך שאסור.

 

מה שנשאר באמת לבדוק  ראשית - הוא מה יש במעגל הספציפי  שנית - היכן קרה המפגש ושלישית - מה המרחק מהכניס של הנהגת השני עד למקום התאונה


ישראל סבא בסבבא של :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התבלבלת.

 

קיים - יציאה מהנתיב הפנימי, בתנאי שהנתיב החיצוני מאפשר אך ורק יציאה ולא המשך תנועה במעגל, זו הדוגמה שצירפתי.

לא הגיוני - נתיב פנימי שמאפשר גם המשך תנועה במעגל וגם יציאה, ונתיב חיצוני שמאפשר גם המשך תנועה במעגל וגם יציאה.

 

במעגל הספציפי הזה הנתיב החיצוני מאפשר יציאה והמשך תנועה במעגל, הפנימי מאפשר רק המשך תנועה במעגל.

המפגש קרה על הנתיב החיצוני בכיוון תנועה מהנתיב הפנימי ליציאה מהמעגל, החמות יצאה מהנתיב הפנימי כאילו יש קשת יציאה כזו, הבעיה היא שאין.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהיעדר צילום של האירוע נראה שהאשמה היא על החמות. 

בעת יציאתה מהמעגל תנועה מהנתיב הפנימי היא חוצה את הנתיב הימני החיצוני של המעגל ומחוייבת לתת זכות קדימה לרכבים הנוסעים עליו (במקרה שלנו מדובר ברכב שפגע בה). 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...