Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרה היום וחס וחלילה הרכב קיבל מכה בין אם קטנה או גדולה אבל כך קרה שנשברה הבקליט של הפנס.

לפי מה שידוע לי בארץ אין אופציה להחליף רק בקליט ומחליפים את הפנס קומפלקט בלבד כי רכב עם בקליט שבורה לא יעבור טסט.

 

השאלה היא מה עושים עם הפנס הישן? לאן הוא עובר? סתם נזרק למזבלה? או שוכב באיזה מחסן חלפים?

פורסם

עושים ביטוח פנסים ומראות, במקרה של סדק או שבר אתה משלם השתתפות עצמית של 250 שח ומקבל חדש. זה לא נחשב לתביעה של הביטוח וככה לא עולה הפרמיה שנה לאחר מכן... מה עושים עם המוצר השבור? לזה אין לי תשובה.

 

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

השאלה לגבי מיחזור לגיטימית. לצערי הנושא הזה חלש מאד בארץ.

 

ודרך אגב, ממש לא בקליט, שהוא חומר פלסטי מוקדם שהיה בשימוש לפני עשורים. הפנסים עשויים חורמר פםלסטי שקוף, איני יודע מה הרכבו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא עניין של מחזור אלא גיליתי שיש יצרני אפטרמרקט לפלסטיק של הפנס העניין רלוונטי במיוחד בימינו כשכול רכב שני מגיע עם פנסי קסנון או לד שעלותם היא כמה אלפי שקלים.

 

השאלה היא באמת לאן הולכים הפנסים הישנים.

פורסם
לפני 2 שעות, MikMan כתב:

עושים ביטוח פנסים ומראות, במקרה של סדק או שבר אתה משלם השתתפות עצמית של 250 שח ומקבל חדש. זה לא נחשב לתביעה של הביטוח וככה לא עולה הפרמיה שנה לאחר מכן... מה עושים עם המוצר השבור? לזה אין לי תשובה.

 

 

רק אל תשכח לציין שבביטוח פנסים ומראות הזה אתה מקבל סחורה תחליפית באיכות ירודה למדי.

 

 

לפני 2 שעות, Gavrik כתב:

קרה היום וחס וחלילה הרכב קיבל מכה בין אם קטנה או גדולה אבל כך קרה שנשברה הבקליט של הפנס.

לפי מה שידוע לי בארץ אין אופציה להחליף רק בקליט ומחליפים את הפנס קומפלקט בלבד כי רכב עם בקליט שבורה לא יעבור טסט.

 

השאלה היא מה עושים עם הפנס הישן? לאן הוא עובר? סתם נזרק למזבלה? או שוכב באיזה מחסן חלפים?

 

זה לא מיוחד לארץ, אם היצרן של הרכב או הפנס מספק את החלק השקוף בנפרד אתה יכול לקנות רק אותו, אם לא אז פנס שלם.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 2 שעות, Gavrik כתב:

השאלה היא מה עושים עם הפנס הישן? לאן הוא עובר? סתם נזרק למזבלה? או שוכב באיזה מחסן חלפים?

הולך לפח יחד עם שאר מוצרים מקולקלים. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 46 דקות, Gavrik כתב:

לא עניין של מחזור אלא גיליתי שיש יצרני אפטרמרקט לפלסטיק של הפנס העניין רלוונטי במיוחד בימינו כשכול רכב שני מגיע עם פנסי קסנון או לד שעלותם היא כמה אלפי שקלים.

 

השאלה היא באמת לאן הולכים הפנסים הישנים.

בדוק כמה מהפנסים הם יחידות סגורות שאינן ניתנות לתיקון ואיטום. אין לי מידע קונקרטי, אבל נדמה לי שחלק גדול מהפנסים אינו ניתן לתיקון ולכן מוחלף בשלמות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן הם סגורים עם דבק אפשר להפריד את העדשה מהפנס על ידי חימום הפנס בתנור זה תהליך שזיפי שלא שווה לעשות בשביל פנס של 600 שקל אבל כשמדברים על פנסים מודרניים שעולים כמה אלפי שקלים אני חושב שזה שווה את ההתעסקות.

פורסם
לפני 57 דקות, amosbmw כתב:

 

רק אל תשכח לציין שבביטוח פנסים ומראות הזה אתה מקבל סחורה תחליפית באיכות ירודה למדי.

 

 

לא תמיד. 

חבר לעבודה קבל מראה מקורית חדשה ל-HR-V.

כמו-כן, אם תראה כי ניתן לקנות משומש במחיר תואם/פחות מהחליפי, תוכל לבצע רכישה זו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • אחראי פורום
פורסם

לגבי מיחזור, פנס שלם מורכב מכמה סוגי פלסטיק ואם רוצים למחזר ולא סתם לגרוס, צריך להפריד בין כל החלקים.

וזאת עבודה שכנראה לא משתלם לעשות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 6 שעות, kompy כתב:

 

לא תמיד. 

חבר לעבודה קבל מראה מקורית חדשה ל-HR-V.

כמו-כן, אם תראה כי ניתן לקנות משומש במחיר תואם/פחות מהחליפי, תוכל לבצע רכישה זו.

 

ברכבים בני פחות משנתיים אאל"ט מחייבים את הביטוח רק בחלפים מקוריים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...