Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש לי מולטימדיה של פיוניר, צליל מעולה, לאחרונה המסך שלה נדלק לשנייה אחרי ההתנעה ואז נכבה, חוץ מהמסך הכל עובד. מצאתנכבה (י שאם תוך כדי ההדלקה של הרכב (כשמגיע חשמ למולטימדיה) לוחצים בצד ימין בשורה של הכפתורים על המקום בו מודפס המודל של המולטימדיה (זה פס מתחת למסך עלי נמצאים כפתורים כמו ווליום, SRC וכו') המסך עובד, אבל ברגע שעוזבים את ה"כפתור" הזה המסך נכבה (שחור אבל מגיב). מישהו נתקל בזה? יש פתרון?

20200615_132552.jpg

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 22.6.2020 בשעה 17:16, SHIVI כתב:

היי, יש לי מולטימדיה של פיוניר, צליל מעולה, לאחרונה המסך שלה נדלק לשנייה אחרי ההתנעה ואז נכבה, חוץ מהמסך הכל עובד. מצאתנכבה (י שאם תוך כדי ההדלקה של הרכב (כשמגיע חשמ למולטימדיה) לוחצים בצד ימין בשורה של הכפתורים על המקום בו מודפס המודל של המולטימדיה (זה פס מתחת למסך עלי נמצאים כפתורים כמו ווליום, SRC וכו') המסך עובד, אבל ברגע שעוזבים את ה"כפתור" הזה המסך נכבה (שחור אבל מגיב). מישהו נתקל בזה? יש פתרון?

20200615_132552.jpg

סליחה על ההקפצה..

הצלחת לפתור את הבעיה? התחיל לקרות אצלי גם

 

×
×
  • תוכן חדש...