Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

נעשה טיפול לפני חצי שנה 

בקבלה נרשם כי הפלאגים הוחלפו 

האם אחרי חצי שנה אפשר לבדוק אם באמת הוחלפו?

איך אפשר לדעת?

 

פורסם

איזה רכב זה?

איזה מנוע?

אם V6 או V8 שקשה להחליף שם יש סיכוי

אם בוקסר של סובארו גם מרגיז

אם זה רגיל ופלאג עולה 8.5 שקל, למה שלא יחליף?

כמה נסועה הייתה מאז?

תוכל לצלם הפלאג לאחר הוצאתו?

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
בתאריך 9.6.2020 בשעה 20:47, eladns כתב:

איזה רכב זה?

איזה מנוע?

אם V6 או V8 שקשה להחליף שם יש סיכוי

אם בוקסר של סובארו גם מרגיז

אם זה רגיל ופלאג עולה 8.5 שקל, למה שלא יחליף?

כמה נסועה הייתה מאז?

תוכל לצלם הפלאג לאחר הוצאתו?

 

פג'ו 207 שנת 2008 אוטומט 6 צילינדר מנוע 1600 
לא זוכר. כ 20-10 אלף קילומטר מאז, אולי יותר.. (עברה שנה)
אין לי את הכלים להוציא פלאג אני לא יודע איך ומפחד לעשות נזק..

עריכה אחרונה על ידי eraneran85
פורסם

ניראה שזה מאוד מעניין אותך אם ענית אחרי 4 חודשים... 

 

בלי קשר, אם תישאר ליד המוסך בכול זמן הטיפול על תקן משגיח, תמזער משמעותית את הסיכון שלא יחליפו לך חלפים בפועל

פורסם
בתאריך 27.10.2020 בשעה 13:05, davemustaine87 כתב:

ניראה שזה מאוד מעניין אותך אם ענית אחרי 4 חודשים... 

 

בלי קשר, אם תישאר ליד המוסך בכול זמן הטיפול על תקן משגיח, תמזער משמעותית את הסיכון שלא יחליפו לך חלפים בפועל

מעניין מאוד. פשוט הפורום המשוכלל הזה לא שולח התראות כשיש תגובה חדשה בפוסט..............................

ואם אני לא משגיח ליד הרכב? וגם אם אני כן, מאיפה אני יכול לדעת שהוא לא קונה חלק זול ב X ומוכר לי ב X + Y ? איך אני יכול לדעת שהוא באמת מוריד את השמן, שם שמן חדדש וטוב ונכון לגבי כל החלקים האחרים שהוא אומר שהוא החליף... ?!?!  כולם גנבים כולם שקרנים?! צריך לעשות טיפול ממזמן אני תמיד דוחה את זה כי אין מוסכניק שאפשר לסמוך עליו שיעשה באמת את מה שצריך ובמחיר הוגן

 

וכן זה כן מעניין אותי. גם אחרי 4 או 8 חודשים

פורסם
לפני כשעה, eraneran85 כתב:

אם אני לא משגיח ליד הרכב? וגם אם אני כן, מאיפה אני יכול לדעת שהוא לא קונה חלק זול ב X ומוכר לי ב X + Y ? איך אני יכול לדעת שהוא באמת מוריד את השמן, שם שמן חדדש וטוב ונכון לגבי כל החלקים האחרים שהוא אומר שהוא החליף... ?!?!  כולם גנבים כולם שקרנים?! צריך לעשות טיפול ממזמן אני תמיד דוחה את זה כי אין מוסכניק שאפשר לסמוך עליו שיעשה באמת את מה שצריך ובמחיר הוגן

 

אתה בעיקרון יכול לסמוך על מומלצי הפורום ומוסכים מורשים(למרות שגם שם היו כאלה שנפלו בגדול), אבל אתה כניראה תשלם יותר מסתם מוסך רנדומלי שאתה נכנס אליו. 

אתה רוצה להיות בטוח שמשתמשים בחלפים איכותיים ועל הדרך לחסוך בכסף? תקנה חלפים ומתכלים לבד, ותביא למוסך שישעה את העבודה בלבד. ותהיה כמובן נוכח בזמן הטיפול. 

 

לפני שעשיתי את זה, הייתי גם אוכל כאפות ממוסכים שונים, אחרי זה, גם חוסך סביב ה-400 שקל בכול טיפול, גם יודע בדיוק מה מכניסים לי לרכב.

×
×
  • תוכן חדש...